Olen kateellinen kaikille porilaisille :(

Vierailija

Rakastan niin sit√§ kaupunkia ūüíĖ. Olette onnekkaita kun saatte asua siell√§ (tai sen l√§hell√§).

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Asun Porissa enkä edes muista, koska olen viimeksi käynyt Kirvatsissa saati sitten Yyterissä vaikka asun noin viiden kilsan päässä jälkimmäisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa siellä nyt on ?

Kaupunki on kaunis, ihania vanhoja rakennuksia. Kirjurinluoto on ihana paikka lenkkeillä ja se pieni ranta siinä vieressä on tunnelmallinen. Murre on söpö. Yyteri kaunis.

Vain yksi huono asia, isossa karhussa ei ole paljon mitää vaateliikkeitä. AP

Vierailija

ai kamala...nyt alkoi tehdä kamalasti mieli porilaista. Siis sitä snagarilta saatavaa.

Porissa olen ehkä kerran elämässäni käynyt, joten itse kaupungista mulla ei ole mitään sanottavaa, paitsi taitaa miellä asua siellä muutaman kaukainen sukulainen:)

Vierailija

Kiitos ap. Pelastit päiväni. En tosin tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa viestisi johdosta. Ehkä teen molempia :D

t. onnelline porilaine

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oookkei...?

Joo! Voisin mennä kirjuriin nyt heti :( AP

Siellä ei ihan heti tule jatsifiilistä näillä keleillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaupunki on kaunis, ihania vanhoja rakennuksia. Kirjurinluoto on ihana paikka lenkkeillä ja se pieni ranta siinä vieressä on tunnelmallinen. Murre on söpö. Yyteri kaunis.

Ootko Puuvillassa käynyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ootko Puuvillassa käynyt?

Olen käynyt kerran viime kesänä. En muistanutkaan manita siitä mitään! Aivan ihana kauppakeskus, kun siellä on säilytetty niin paljon sitä vanhaa rakennusta. Varsinkin h&m näyttää kaupan ulkopuolelta kauniilta, kun siitä on ihanat valkoiset kehykset näyteikkunoissa! AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oookkei...?

Joo! Voisin mennä kirjuriin nyt heti :( AP

Siellä ei ihan heti tule jatsifiilistä näillä keleillä.

Mulla on jatsifiilis aina niin ei haittaa! ūüíÉ AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat