Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viimeinen työpäivä ennen äippälomaa.. pitääkö viedä jotain?

Vierailija

Otsikossa se kysymys jo tulikin! Ja syy miksi tämä asia minua niin "vaivaa" on se, että olen ollut tuossa tiimissä vasta vuoden, ilmapiiri on ollut vaihteleva; välillä jopa todella huono. Mietin yksitellen niitä työkavereitani ja siellä on vain pari tyyppiä joista pidän. Tuntuu jotenkin tyhmältä viedä jotain porukalle joista suuresta osasta en pidä ja toisekseen tiedän melkeinpä varmaksi etteivät minuakaan millään lailla aio muistaa. Hankalaa! Vai vienkö jotain ihan pientä vaan.. Miten muut olette tehneet ja nimenomaan silloin kun tiimihenki ei ole mikään erityisen hyvä ja tiimissä ei ole oikein ketään läheistä??

Kommentit (8)

Vierailija

Saattaisin viedä esimerkiksi konvehtirasian, valmispullapitkon tai keksipaketin kahvipöytään tms pientä mikä nyt ei kauheasti edes maksa, lähinnä kohteliaisuudesta. Mutta eihän sitä todellakaan pakko ole :)

Mä aion itse leipoa ehkä jotain suolaista ja makeaa tms vähän hienompaa kahvipöytään, mutta olenkin ollut samassa työpaikassa jo vuosia, tiimi on pieni ja tiivis ja yhteishenki on hyvä, ihan todella pidän työkavereistani ja kiva heidän kanssaan juhlistaa äitiysloman alkua.

Vierailija

Vie ihmeessä. Jos tiimihenki jo ennestään huono, voi pienikin kiva ele ainakin vähän piristää monien päivää. :)

Vierailija

Vein suklaata samassa tilanteessa.

Onhan se mukava ele. Voit miettiä asiaa siltäkin kannalta, että jos työilmapiiri on huono, siellä todella tarvitaan ystävällisiä eleitä ja kivoja juttuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Numero 5, muistivatko työkaverit sinua mitenkään?  -AP

En ole vitonen mutta haluan vaan sanoa ettei kivoja juttuja yleensa tehda toisille siksi etta niista saisi itse jotain erityista hyotya vaan siksi etta piristetaan toisten paivaa. Tai niin ainakin itse olen ajatellut. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat