Onko tällainen mielestänne lupaus tapaamisesta? :o

Vierailija

Eräs uusi opiskelututtava on todella innokkaasti ilmaissut ihastuksensa minua kohtaan. Olemme paristi viettäneet aikaa yhteisen koulukaveriporukan illanvietoissa ja jonkin verran viestitelleet keskenämmekin. Ihmettelen kuitenkin yhtä piirrettä miehessä.

Pari viikkoa sitten hän kysyi tiistaina, että mitä suunnitelmia minulla on viikonlopulle ja että nähtäisiinkö silloin. Vastasin, etten osaa sanoa vielä koska on niin paljon koulujuttuja hoidettavana ja että olen jo luvannut nähdä eräitä ystäviänikin silloin, mutta että voitaisiin katsella tarkemmin sitten perjantaina josko mahdollisesti onnistuisi. Perjantaina illalla mies sitten seuraavan kerran soitti ja kysyi, että "Niin monelta me nähdään tänään?"
Olin vähän hämmentynyt sillä emme olleet jutelleet mitään sen mielestäni aika epämääräisen vastaukseni jälkeen, joten olin olettanut asian unohtuneen ja olin jo matkalla niitä ystäviäni näkemään. Onnistuin kuitenkin kutsumaan miehen sitten mukaan sinne ystäväporukkani rientoihin, kun en kehdannut äkkiseltään feidata kerta hän olikin oman iltansa suunnitellut minun varaani.

Viime viikonloppuna mies laittoi viestin, että mitä aikoisin tehdä sinä iltana. Sanoin että väsymykseni vuoksi tänään lepäilen vain kotona, ellei jotain erityisen kiinnostavaa menoa yhtäkkiä ilmaannu. Hän vastasi, että no nähdään hänen luonaan naapurikaupungissani ja kehiteltäisiin sitten yhdessä jotain tekemistä. Tämän jälkeen tuli taas soittoa, että "Missä ja monelta me siis nähdään?" ennenkuin olin ehtinyt edes vastata aiempaan viestiin, etten ihan oikeasti jaksaisi lähteä niin kauas kotoa vailla tarkempaa suunnitelmaa kuin hengailla kahdestaan ja yrittää keksiä tekemistä. (Olen ujo enkä tunne häntä kovin hyvin, joten tilanne olisi siitäkin syystä minulle ahdistava.)

Olenko nyt vain itse huonokäytöksinen vaiko mies vähän omituisen innokas? Itse en oleta suunnitelmien olevan lyöty lukkoon jo siinä pisteessä kun asiaa vasta pohditaan, että onnistuisikohan näkeminen tänään, toisin kuin hän. Nyt mies on vaikuttanut vähän loukkaantuneelta ja ottanut etäisyyttä.

Kommentit (15)

Vierailija

Olet huonokäytöksinen kun noin kiertelet ja kaartelet, etkä sano suoraan ettei kiinnosta. Ilmeisesti mies on osannut vetää oikeat johtopäätökset kun on kerran ottanut etäisyyttä.

Vierailija

Sanoisin että koska olette jo nyt noin eri aaltopituuksilta, ette tule löytämään yhteistä säveltä missään vaiheessa. Jos miehelle ei mene edes nyt ns. miellyttämisvaiheessa jakeluun että haluat levätä, turha sitä on odottaa suhteessakaan.

Anna loukkaantua ihan juuri niin paljon kuin haluaa. Paras olisi jos saisit suoraan sanottua, ettei sinua kiinnosta kuin kaveruus, ei kahdenkeskinen tapailu.

Vierailija

Olemme kyllä tavanneet ja pitäneet yhteyttä tänä aikana minunkin aloitteestani ja olen itsekin kertonut hänelle kiinnostuksestani suoraan, eli en ole näitä tapauksia lukuunottamatta "kaarrellut". 

-ap

Vierailija

Mä koen tuollaiset alustavana lupauksena. Ei täysin varmaa, mutta jos ei mitään erityistä syytä kieltäytyä, niin silloin nähdään/mennään.

Vierailija

Sanoit että olet kotona, ellei muuta jännää ilmasnnu. Tietysti mies ajatteli että hän nyt järjestää sinulle sellaista kivaa tekemistä, jonka vuoksi jaksat nousta sohvalta. Saattoi jopa luulla että sinä nimenomaan tarkoitit sitä. Ei hänelle tullut mieleen että suhtaudutkin häneen kielteisesti. Olisit suoraan vaan sanonut, että et ole lähdössä minnekään, niin hän ei olisi kuvitellut että kelpaa seuraksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme kyllä tavanneet ja pitäneet yhteyttä tänä aikana minunkin aloitteestani ja olen itsekin kertonut hänelle kiinnostuksestani suoraan, eli en ole näitä tapauksia lukuunottamatta "kaarrellut". 

-ap

Siis oletko nyt kiinnostunut hänestä vai et?? Kyllä se olet nyt sinä joka antaa aivan ristiriitaisia viestejä

Vierailija

Olisi tosiaan pitänyt vähän avata välejämme aloitusviestissä paremmin. :D

Olen siis kiinnostunut miehestä, tein itse aloitteenkin. Meillä on todella paljon yhteistä muuten ja hän vaikuttaa potentiaaliselta poikaystävältä, eli tämä kommikointiasia on juurikin se pikkujuttu joka minua on vaivannut. Myös miehen innokas, jatkuva romanttisista tunteistaan avautuminen on hämmentänyt, sillä olemme tunteneet vasta kuukauden ja opiskelukiireiden takia aikaa varsinaiseen "viralliseen" treffailuun on ollut vaikea löytää kummankaan taholta.

-ap

Vierailija

Jos hän on ehdottanut tapaamista, ja sinä olet unohtanut vastata ja unohtanut koko jutun, niin minä kyllä ajattelisin että sinua ei juurikaan kiinnosta.

Jos toistuvasti kysyn nähtäisiinkö, ja toinen kiertelee emmänyttiä, mullon kaikkee ehkä, niin ajattelisin silloinkin että olin tyhmä kun tyrkytin itseäni, ja enpä tee sitä virhettä enää.

Joten joo, annat tosi ristiriitaista viestiä.

Vierailija

Edellinen vielä toteaa että oma poikaystävä avautui tunteistaan jo viikon kuluttua, ja siinä ei minusta ollut mitään ahdistavaa, ainoastaan ihanaa. Joten komppaisin edellisiä, että teillä on niin erilainen kommunikointi ettei tuosta mitään tule. Olin sinulaisesi kanssa naimisissa, mutta en ole enää, onneksi, koska koin jatkuvasti tulevani torjutuksi.

Vierailija

Mies varmasti oli oikeasti kiinnostunut sinusta ja halusi oikeasti tehdä lähempää tuttavuutta. Siitä innostus. Sinä taas et ole yhtä innokas ja näin ollen kokee sinun epävarmuutesi asiasta torjuntana. Ymmärrän molempia ja taidatte olla hyvin erilaisia. Mies rohkea ja innokas, sinä ujo ja passiivinen.

Vierailija

Hyviä vastauksia tullut, kiitos! Tajuan nyt olleeni tosiaan hänen silmissään varmasti turhankin passiivisen oloinen. Syinä siihen ovat ainakin se, että erosin parisuhteesta n. kuukautta ennen tämän miehen tapaamista, niin deittailutavat on vielä vähän hukassa muististani. Lisäksi mies jo toisella tapaamiskerrallamme paljasti, kuinka on jo vuosia sitten samalla yläasteella ollessamme ollut minuun palavasti ihastunut ja hehkuttanut minua ystävilleenkin siitä asti (itse en häntä muista sieltä ollenkaan). Tämä äkillinen tarjokkuus "olet elämäni nainen" -asenteella on aiheuttanut minulla jotain alitajuista pakenemisviettiä varmaan :D Ehkä voisin vielä laittaa miehelle jonkinlaisen treffipyyntöviestin jolla osoittaisin, että olen kuitenkin edelleen halukas tutustumaan kunnolla? -ap

Vierailija

Aloin miettiä tämän keskustelunkin perusteella myös, että hassua miten erilaisia käytösmalleja eri piireissä käytännössä on. Olen tottunut omassa tuttavapiirissäni varsin suorasukaisiin tapoihin, että jos jotain tiettyä tekemistä suunnitellaan niin se myös sovitaan jämptisti, ja että ympäripyöreiden mietintöjen perusteella ei omaa kalenteriaan vielä sille päivälle täytetä ennen kuin on kysytty selkeää "juu vai ei" -vastausta tapaamisidealle. -ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat