Äsken metrossa vastapäätäni istui kaksi pahiksen näköistä kolmekymppistä miestä...Toinen niistä oli tosi seksikäs ja nyt harmittaa etten usk...

Vierailija

Muutama pieni tatuointi kasvoissa. Sormissa ja kämmenissä enemmän. Rento ja itsevarma olemus. Kasvot olivat hyvät.

Kommentit (8)

Vierailija

Voit lohduttaa itseäsi ajatuksella, että oli ehkä henkirikollinen. Tietenkin jos sulla on fetissi sellaiseen hommaan, niin ei mahda mitään... Toinen vaihtoehto on, että tämä postaus oli provo aiheesta "miks naiset aina haluu pahoja poikia". Siinä tapauksessa yrityksestä 2/5, ei ihan uponnut.

Vierailija

Ei suinkaan ole provo. Ymmärrän että sellaisia täällä usein näkee mutta tällä kertaa ihan tosissaan tehty.
Minulla on fetissi rikollisiin. Olen 28. Tietyissä asioissa olen kyllä hieman jälkeenjäänyt, mutta monissa asioissa tavallista viisaampi.
Sillehän nyt ei voi paljoakaan mitä pitää seksikkäänä. Ap

Vierailija

Etkö sä ole tyttökulta oppinut että naisen ei tule tehdä aloitetta, koska se on TYRKKYÄ ja HUORAMAISTA. Häpeäisit että edes ajattelet sellaista!

- Naisellinen nainen

Vierailija

Olen yhteiskuntaan vittuuntunut elämäntapatyötön mutta en rikollinen, onko tarpeeks pahista? Monet vaikuttaa pitävän elämänvalintojani moraalisesti väärinä tai muuten vaan huonoina, ainakin keskustelupalstojen perusteella.

Olen kuitenkin ulkonäöltäni aika nörttimäinen. Minussa on kuitenkin myös patoutunutta vihaa, mitenhän sen saisi näkymään ulospäin esim. metrossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit lohduttaa itseäsi ajatuksella, että oli ehkä henkirikollinen. Tietenkin jos sulla on fetissi sellaiseen hommaan, niin ei mahda mitään... Toinen vaihtoehto on, että tämä postaus oli provo aiheesta "miks naiset aina haluu pahoja poikia". Siinä tapauksessa yrityksestä 2/5, ei ihan uponnut.

Eipä se ulkonäkö vaan kaikkea kerro. 

Mieheni on rock-hevihenkisyyden takia hieman "pahiksen" näköinen, mutta yhtä kilttiä miestä olisi vaikea löytää. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat