Miehen katkera ex kertonut menneisyydestäni

Vierailija

Eli siis ollaan miehen kanssa nyt seurusteltu puolisen vuotta ja hänellä on ex, jonka tiedän yhteisten tuttujen kautta. Hän on ollut katkera ja välillä pommittanut miestäni ties millä asioilla. Ovat eronneet jo liki 2v. sitten ja minä en mitenkään ollut osallinen heidän eroon. Joskus sinkkuaikoina harrastin TIETÄMÄTTÄNI varatun miehen kanssa seksiä. Mies sanoi, että on sinkku ja päädyttiin samaan sänkyyn. Tästä jo 3v. aikaa. Asia loppuun käsiteltiin silloin. En tietenkään tällaisesta miehelleni ole kertonut, miksi olisin? No, miehen ex tietää jutun ja oli kertonut. Mies kysyi asiaa minulta ja myönsin. Siitä vasta soppa syntyi! Mieheni ihmetteli miksi myönsin?? Olisi kuulemma ollut parempi, jos olisin valehdellut. Nyt ei tiedä millaisena näkee minut enää ja on pettynyt. Öö... En minäkään hänen menneisyyden mokista kysele ja syyttele, jos ne eivät liity minuun mitenkään! Miten tästä selvitä? Miehen reaktio on outo ja pelkään, että päättää nyt suhteemme, kun tuntui, että häneen kolahti nyt kunnolla.

Kommentit (4)

Vierailija

Mietin onko hänellä itsellään jotain meneillään. Ei kukaan normaali kai tuollaisesta hätkähdä? Minä en ole ikinä ketään pettänyt ja tuo oli ihan tosissaan tilanne, jossa en tiennyt miehen seurustelevan. Miehestä juttu on halpamaista. No, niinhän se olisi, jos ihan tarkoituksella olisin kaatanut varatun miehen sänkyyn.

Vierailija

No ei todellakaan ole mikään suuttumisen arvoinen asia. Vaikka olisitkin tiennyt miehen olevan varattu, vastuu on pettäjällä itsellään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mikään suuttumisen arvoinen asia. Vaikka olisitkin tiennyt miehen olevan varattu, vastuu on pettäjällä itsellään.

Niin sekin on tosi, mutta ymmärtäisin, että teko olisi halpamainen juuri silloin, jos olisin tiennyt toisen olevan varattu. Mies ei ole enää oikein normaali minua kohtaan nyt. Puhuttiin puhelimessa ja kuullosti kovin vaisulta. Ymmärsi kuitenkin jotenkin asian, kun selitin asiaa miten se meni, mutta tuntuu, että jotenkaan ei ole nyt kaikki ihan fine.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat