Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vauvat nukkuu kädet ylhäällä?

Vierailija

Entä milloin alkaa nukkua kädet alhaalla?
Olen ihan vain mielenkiinnosta näitä miettinyt.

Onko paikalla joku, joka osaisi vastata.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiih. Samallahan voisit kysyä vaikka että miksi aikuiset nukkuu mahallaan.

Ööh? En ole AP, mutta ei tuo nyt liity mitenkään alkuperäiseen kysymykseen. Kaikki aikuiset ei nuku mahallaan, mutta (lähes) kaikki vauvat nukkuu kädet ylhäällä. Syytä en tähän itsekään tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiih. Samallahan voisit kysyä vaikka että miksi aikuiset nukkuu mahallaan.

Ööh? En ole AP, mutta ei tuo nyt liity mitenkään alkuperäiseen kysymykseen. Kaikki aikuiset ei nuku mahallaan, mutta (lähes) kaikki vauvat nukkuu kädet ylhäällä. Syytä en tähän itsekään tiedä.

Meillä on kai sitten outo vauva, on nukkunut vastasyntyneestä asti kädet alhaalla. Tarkistin juuri kuvistakin. Pahoittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoin vauva-ajan valokuvista, että 4 kk nukkuu vielä kädet ylhäällä, 6 kk kädet jo alhaalla. :)

Ok! Meillä nyt 4kk ikäinen tyttö, ja tuolla kun nukkuu nyt päikkäreitä, niin tuli mieleen että kauankohan ne kädet vielä siellä ylhällä pysyy :D

-AP

Vierailija

Mun 9-vee nukkuu usein kädet ylhäällä. Olen ajatellut, että nukkuu silloin jotenkin erityisen rentoa ja syvää unta. Tai siltä se ainakin vaikuttaa.

Vierailija

Meillä mieskin nukkuu kädet ylhäällä usein. Mulla on kuva kun vetävät päikkäreitä vauvan kanssa vierekkäin samassa asennossa molemmilla kädet samalla tavalla ylhäällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoin vauva-ajan valokuvista, että 4 kk nukkuu vielä kädet ylhäällä, 6 kk kädet jo alhaalla. :)

Minkä ikäinen nyt? 

Ennen puhuttiin, että lapsi on kehitysvammainen tai muuten vakavasti häiriintynyt, jos nukkuu kädet alhaalla ennne kolmatta ikävuotta? 

Älä pahastu tästä yhtään. Ihan puhtaasta uteliasuudesta kysyn, koska omani nukkui kädet alhaalla ennen vuotta täytettyään. On aivan normaali kolulainen. Anoppi pelotteli minut itkun partaalle tämän asian kanssa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat