JOULUPUU -keräys

Vierailija

Tuleeko tänä vuonna? Missä on keräyspisteitä ja miten homma toimii?
Aiotteko osallistua?

Kommentit (6)

Vierailija

En, kun ei täällä periferiassa sellaisia ole, mutta odotan josko kilpaileva -palsta avaisi taas Hyvä joulumieli -ketjun. Sitä kautta olen auttanut jo viitenä vuotena useita perheitä toivelahjoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, kun ei täällä periferiassa sellaisia ole, mutta odotan josko kilpaileva -palsta avaisi taas Hyvä joulumieli -ketjun. Sitä kautta olen auttanut jo viitenä vuotena useita perheitä toivelahjoilla.

Ei taida tulla Hyvä joulumieli -ketjua. Olisi tullut jo. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu minäkin muistelen, että viime vuonna oli jo marraskuun lopulla ketju auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu minäkin muistelen, että viime vuonna oli jo marraskuun lopulla ketju auki.

Yksi entisistä modeista huolehti, että ketju avataan marraskuun lopulla. 

Vierailija

Meidän seurakunnassa ainakin on juuri joulukuun alussakin saanut lahjatoiveita lapsilta. 

Yleensä olen ostanut toiveiden mukaisesti 3-5 lahjaa eli parilla sadalla eurolla. Olen saanut toiveet suoraan diakonilta. Tiedän kyllä myös joulupuujärjestelmän. 

Eli ota vain yhteyttä seurakuntasi diakoniaan, niin varmasti saat ohjeet asiaan. 

Käsitin siis, että olet lahjoittamassa? Mutta, jos olet tarvitsevan puolella, niin siinäkin tapauksessa yhteys diakoniaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat