Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan kärsisit huonosta seksistä avioliitossa?

Vierailija

Lapsiakin on.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en ajatellut. Ja suurin ongelma siis on, ettei mies tykkää nuolla. Ap

Mitäs jos seuraavakaan mies ei tykkää nuolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen asian tajuaisi selvittää heti kättelyssä. Ja vaatia vaikka kirjallinen sopimus asiasta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen asian tajuaisi selvittää heti kättelyssä. Ja vaatia vaikka kirjallinen sopimus asiasta. Ap

Sopimusseksiä kirjallisella sopimuksella? Mitä seuraamuksia sopimusrikkomuksella... korvaus velvollisuus? Tuo kyllä kuulostaa jo seksiltä josta voisin sanoa ehkä kärsiväni kun ja jos se vielä tapahtuu avioliitossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En edes alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka on huono sängyssä.

Nuorena neitsyenä sitä alkaa vaikka mihin jotta saisi edes jotain. Ap

Vierailija

No meillä on kyllä säännöllisesti seksielämää, mutta usein (95%) mies tulee, minä päässy vasta alkuun ja toinen kierros ei kiinnosta/ei pysty.

Tästä huolimatta yhdessä oltu 10 vuotta, näistä 5 naimisissa, lapsia 3. Ajattelin kyllä tässä avioliitossa pysyä, sillä muuten asiat hyvin.

Ihan sellainen btw huomautus, että näin ei ollut alussa; ensimmäinen vuosi oli tosi villiä, tulin itsekin lähes joka kerta ja otettiin tarvittaessa uusinta, pikku hiljaa tasaantui. Lapsen yrittäminen taisi viedä mieheltä haluja, ku jouduttiin tikutteleen ja vaikka ei niin kovin olisi seksiäkään mieli tehnyt, silti harrastettiin, jos aika optimaalinen. Seuraavat lapset onneksi tulleet ilman ovulaation seuraamista.

Vierailija

En edes alkaisi seurustelemaan, saatika avioon, miehen kanssa jonka kanssa seksi olisi huonoa. Siksi siis outo kysymys omasta näkökulmasta. 

Vierailija

Nyt on mennyt viisi vuotta niin että seksielämä on surkeaa/olematonta. Ei meilläkään suhteen alussa tällaista ollut vaan seksi jäi pois nuorimman lapsen syntymän jälkeen. Eniten tässä harmittaa se että miestä ei kiinnosta yhtään korjata asiaa. Hänelle riittää pari pikapanoa puolessa vuodessa. Itse haluan enemmän mutta en saa. Mies ikään kuin päättää minunkin seksielämästä.

Joopajoo1

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä muuttui suhteen alun intohimoisesta lipittäjästä kielenpanttaajaksi?

Ohi aiheen, minäkään en tykkää ottaa poskeen, enkä kyllä oikeastaan koskaan otakkaan. Ei ole ongelmaksi muodostunut, kun en sitä alussakaan kovin usein tehnyt ja sanoin silloin jo, ettei ole mun juttu kusivehkeitä suussa huljuttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat