Kuinka kauan kärsisit huonosta seksistä avioliitossa?
Kommentit (22)
No mä en ajatellut. Ja suurin ongelma siis on, ettei mies tykkää nuolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos seuraavakaan mies ei tykkää nuolla?
Jotain kymmenen vuotta on nyt mennyt.
Tod. lopun elämääni.
Kaikki muu on hyvin, joten kärvistelen.
No en muista kyllä vielä koskaan avioliitossa kärsineeni seksistä... en ehkä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen asian tajuaisi selvittää heti kättelyssä. Ja vaatia vaikka kirjallinen sopimus asiasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen asian tajuaisi selvittää heti kättelyssä. Ja vaatia vaikka kirjallinen sopimus asiasta. Ap
Sopimusseksiä kirjallisella sopimuksella? Mitä seuraamuksia sopimusrikkomuksella... korvaus velvollisuus? Tuo kyllä kuulostaa jo seksiltä josta voisin sanoa ehkä kärsiväni kun ja jos se vielä tapahtuu avioliitossa.
En edes alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka on huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena neitsyenä sitä alkaa vaikka mihin jotta saisi edes jotain. Ap
No meillä on kyllä säännöllisesti seksielämää, mutta usein (95%) mies tulee, minä päässy vasta alkuun ja toinen kierros ei kiinnosta/ei pysty.
Tästä huolimatta yhdessä oltu 10 vuotta, näistä 5 naimisissa, lapsia 3. Ajattelin kyllä tässä avioliitossa pysyä, sillä muuten asiat hyvin.
Ihan sellainen btw huomautus, että näin ei ollut alussa; ensimmäinen vuosi oli tosi villiä, tulin itsekin lähes joka kerta ja otettiin tarvittaessa uusinta, pikku hiljaa tasaantui. Lapsen yrittäminen taisi viedä mieheltä haluja, ku jouduttiin tikutteleen ja vaikka ei niin kovin olisi seksiäkään mieli tehnyt, silti harrastettiin, jos aika optimaalinen. Seuraavat lapset onneksi tulleet ilman ovulaation seuraamista.
En edes alkaisi seurustelemaan, saatika avioon, miehen kanssa jonka kanssa seksi olisi huonoa. Siksi siis outo kysymys omasta näkökulmasta.
Nyt on mennyt viisi vuotta niin että seksielämä on surkeaa/olematonta. Ei meilläkään suhteen alussa tällaista ollut vaan seksi jäi pois nuorimman lapsen syntymän jälkeen. Eniten tässä harmittaa se että miestä ei kiinnosta yhtään korjata asiaa. Hänelle riittää pari pikapanoa puolessa vuodessa. Itse haluan enemmän mutta en saa. Mies ikään kuin päättää minunkin seksielämästä.
Miehet ovat juuri noin itsekkäitä, että kun enempää lapsia ei ole luvassa, panostus seksiin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä muuttui suhteen alun intohimoisesta lipittäjästä kielenpanttaajaksi?
Ohi aiheen, minäkään en tykkää ottaa poskeen, enkä kyllä oikeastaan koskaan otakkaan. Ei ole ongelmaksi muodostunut, kun en sitä alussakaan kovin usein tehnyt ja sanoin silloin jo, ettei ole mun juttu kusivehkeitä suussa huljuttaa.
Mä oon kärsinyt olemattomasta ja huonosta seksistä yli kymmenen vuotta. Nytkin viimeisin seksi kerta on kesäkuussa. Itse rakastan seksiä ja haluan sitä paljon. Lopulta tein ratkaisun, mulla on rakastaja. Tiedän, että suurin osa ei tätä hyväksy. Mulle ei ole muuta vaihtoehtoa. Ero ei ole sitä, syitä en erottele, taloudellisista syistä ei kuitenkaan ole kiinni. Meillä minä olen se hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kauan jaksan ennen kuin hommaan jonkun panokaverin, muijalle ei käy mikään? En ymmärrä, tissejä ei saisi koskea, pillua/persettä lähelle ei saa koskea kuin kullilla ym. Joskus kun säälistä saan on vakio kuvio peiton alla pimeässä lusikassa kullilla hinkkaat kuivaa vittua niin kauan että saa sisään, nopea kassien tyhjennys, vaatteet päälle ja nukkumaan tai akka ei edes välttämättä ota kuin sen verran että paneminen mahdollinen.
Muijaa ei näe alasti kuin saunassa, eikä siinä ole mitään hävettävää, ihan hyvä runko ja kaikki.
Sanoo etttei kiinnosta on kasvanut, mitä vitun kasvua on ahdasmielisyys?
Pari vuotta on nyt ollut tällaista.
Minulle taas käy kaikki paitsi uloste leikit ja perseeseen en ole ikinä pannut, tykkäisin että alasti makailtaisiin, hiplailtaisi, paneskeltaisiin, yöllä herätettäisiin panemaan, ihan kaikkea mitä normaaliin seksielämään kuuluu.
Nykyisen jälkeen en kattelis huonoa seksiä ollenkaan. Ihan hirvittää ajatus, että pitäisi alkaa harrastamaan hakuammuntaa. Montakohan joutuis kokeilemaan, että tulis yhtä hyvä vastaan....
Vierailija kirjoitti:
Ei se hyvä intohimoinen alku mitään takaa.
Minun eksäni oli ihana rakastaja ensimmäiset pari vuotta. Lasten syntymän jälkeen hän sairastui ja lihoi, minkä seurauksena halusi seksiä enää noin kerran kuussa. Elintavat muuttui hänellä epäterveellisiksi, olut ja rasvainen ruoka maistui, puheet muuttuivat myös katkeriksi ja vihamielisiksi.
Jaksoin rakkauden ja lasten vuoksi 15 vuotta, sitten lähdin. Olisi pitänyt lähteä jo paljon aiemmin.
Seksittömyys aika usein kielii isoista ongelmista suhteessa. En väitä, että aina, mutta kokemusten mukaan usein. Ja toisaalta tämänkin opin: muuttaa ei voi kuin itseään. Jos toinen ei halua muuttua ja rakentaa yhteistä suhdetta, ei auta kuin hyväksyä ja tyytyä tai lähteä.
Näyttää olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus, että lapset pilaavat seksielämän. Kannattaisi siis miettiä hyyyyvin tarkkaan haluaako niitä lapsia, jos/kun siitä seurauksena monella on seksielämän kuoleminen.
Semmoset 10min kerrallaan.