Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ahtaat roolimallit eivät tule muuttumaan, sori feministit

Vierailija

Miksi meinaatte että miehet voisivat koskaan olla vapaita odotuksista että pitäisi olla Mies? Ihan sama mitä sanotte tai teette, niin aina vaan naiset arvostavat sitä, että mies on iso, voimakas, henkisesti vahva, "kallio johon nainen voi nojata". Ja naiset usein ovat tyytymättömiä, jos he eivät parisuhteessa saa mieheltä näitä piirteitä tuekseen. Miehen, joka on jotain ihan muuta kuin vahva ja itsevarma, on myös vaikea saada sen enempää seksiä kuin parisuhdettakaan.

Joten samalla linjalla jatketaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No mutta miksemme voisi painostaa naisia valitsemaan erilaisia miehiä ja odottamaan parisuhteessa erilaisia asioita?

-feministi

Vierailija

Kiitos tiedosta.

Mua ei huvita mahtua noihin miehenmalleihin. Oon autoton viherhippiäis-feministi-akateemikko, ja vielä kaiken päälle sivari, joka ei kato lätkää, enkä syö makkaraa.

Kyllä mulla ja mun ystäväpiirille, jotka ovat aika samanlaisia on naisiakin riittänyt.

Vierailija

Miksi naisten tulisi vaihtaa odotuksiaan, jos kerran mies on aina samanlainen? Ei mieskään halua muuttua. Hän halua naiselta vain seksiä ja joskus parisuhteen. Siinä miehen roolimalli naiselle, joka vuosien saatossa ei sekään ole eikä tule muuttumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mutta miksemme voisi painostaa naisia valitsemaan erilaisia miehiä ja odottamaan parisuhteessa erilaisia asioita?

-feministi

Onko joku feministi muka joskus tehnyt noin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.

Mua ei huvita mahtua noihin miehenmalleihin. Oon autoton viherhippiäis-feministi-akateemikko, ja vielä kaiken päälle sivari, joka ei kato lätkää, enkä syö makkaraa.

Kyllä mulla ja mun ystäväpiirille, jotka ovat aika samanlaisia on naisiakin riittänyt.

No hyvä niin. Mä olen kyllä saanu parisuhteessa paskaa siitä, että en ole riittävän miehekäs. Pitäisi vaan ottaa ja ohjata naista eikä kysellä. Ja kyllä kun naisten juttuja kuuntelet, niin aika usein sanovat etteivät ole kiinnostuneet jostain miehestä koska tämä on "nössö". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-feministi

Feministi ei ymmärrä biologiaa, on toisaalta herttaista väittää kuinka sukupuoliroolit on vain sosiaalinen konstruktio, kun naisten valintoja ohjaa evoluutio ja primitiiviset mielihalut.

Evoluutio katsos muuttuu kovin hitaasti, joten näillä mennään, lisäksi historian kulku jos tulee vaikeita aikoja, ajaa meidät taas takaisin vieläkin ahtaampiin sukupuolirooleihin.

Vierailija

Naisethan voivat vaikuttaa siihen millaisia miehet ovat. Ja helposti vielä. Palkitsevat seksillä mielestään kivoja miehiä. (Nuoret) Miehet tekevät yleensä mitä vaan saadakseen naisten suosiota.

Vierailija

Mä oon kyllä mieluummin ilman parisuhdetta kuin alan mukautumaan joittekin miesten odotuksiin. Jos ei löydy sellaista miestä joka haluaa mut just sellaisena kuin olen niin sitten oon ilman. Kuten olenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-feministi

Feministi ei ymmärrä biologiaa, on toisaalta herttaista väittää kuinka sukupuoliroolit on vain sosiaalinen konstruktio, kun naisten valintoja ohjaa evoluutio ja primitiiviset mielihalut.

Evoluutio katsos muuttuu kovin hitaasti, joten näillä mennään, lisäksi historian kulku jos tulee vaikeita aikoja, ajaa meidät taas takaisin vieläkin ahtaampiin sukupuolirooleihin.

Mites on feministit, ovatko seksuaaliset mieltymykset vain sosiaalinen konstruktio? Jos on, niin sittenhän sekä miehiä että naisia voidaan alkaa syyllistää seksististen rakenteiden pönkittämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisethan voivat vaikuttaa siihen millaisia miehet ovat. Ja helposti vielä. Palkitsevat seksillä mielestään kivoja miehiä. (Nuoret) Miehet tekevät yleensä mitä vaan saadakseen naisten suosiota.
Niinhän ne voisi, mutta kun homma menee päinvastoin. Se kutina alapäässä on tärkeää.

Vierailija

Ja höpö höpö.

Olen sievä, älykäs, koulutettu ja sivistynyt nainen. Olen verbaalisesti lahjakas ja hauska tyyppi.

Olen aina saanut ne miehet, jotka olen halunnut. En ole koskaan tykännyt perinteisistä miehistä. Oma rakkaani on ihana. Hän on lyhyt, komea, koulutettu ja älykäs sekä tavattoman herkkä ja rakastava mies. Hän ei ymmärrä tekniikasta tai rakentamisesta mitään eivätkä häntä kiinnosta koneet ja laitteet.

Olemme samankokoiset, joten tuskin hänestä juuri olisi minua puolustamaan fyysistä hyökkäystä vastaan. Se asia ei ole minusta mitenkään tärkeää.

Vierailija

Ei haittaa, pitäkööt roolinsa. Minunkin miesystäväni, kohta entinen, on sitä mieltä että voi juoda olutta joka päivä. Ei pysty olemaan ilman vaikka olen sanonut että en halua suudella kaljanhajuista miestä. Nähdään siis aika harvoin nykyään.
Sanoin että hänen kannattaa etsiä nainen joka juo myös joka päivä mutta ei kuulemma sellaiset alkkisakat kelpaa.
Että naisen pitää olla kuin minä, osaa kokata ja leipoa ja ommella ja on älykäs ja asiat ovat kunnossa.
Onnea etsintään :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.

Mullakin on tollanen mies kotona. Minun ihannemieheni just jetsulleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö.

Olen sievä, älykäs, koulutettu ja sivistynyt nainen. Olen verbaalisesti lahjakas ja hauska tyyppi.

Olen aina saanut ne miehet, jotka olen halunnut. En ole koskaan tykännyt perinteisistä miehistä. Oma rakkaani on ihana. Hän on lyhyt, komea, koulutettu ja älykäs sekä tavattoman herkkä ja rakastava mies. Hän ei ymmärrä tekniikasta tai rakentamisesta mitään eivätkä häntä kiinnosta koneet ja laitteet.

Olemme samankokoiset, joten tuskin hänestä juuri olisi minua puolustamaan fyysistä hyökkäystä vastaan. Se asia ei ole minusta mitenkään tärkeää.

Eihän tuo kerro mistään muusta kuin siitä, että sinulla on huono itsetunto ja haluat pönkittää omaa itsetuntoasia adoptoimalla jonkun itseäsikin huonommalla itsetunnolla varustetun oman elämänsä Uuno Turhapuron ja olemaan hänen ikuinen äitinsä. Tuo on ihan normaalia nimenomaan Suomalaisten naisten keskuudessa ja johtuu alhaisesta itsetunnosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat