Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako tehdä Windows10-päivitys tietokoneelle?

Vierailija

Onko siitä saatu jo pahimmat lapsenviat paikattua? Tällä hetkellä koneessa on Windows8, mikä toimii paremmin kuin junan vessa.

Kommentit (13)

Vierailija

Ei kannata vielä. 10:ssä niin paljon ongelmia että kannattaa pysytellä kasissa vaan. Itsellä 7 pro, pysyttelen siinä ja miksi vaihtaa hyvää käyttöjärjestelmää keskeneräiseen käyttöjärjestelmään jossa esiintyy vielä paljon bugeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vielä. 10:ssä niin paljon ongelmia että kannattaa pysytellä kasissa vaan. Itsellä 7 pro, pysyttelen siinä ja miksi vaihtaa hyvää käyttöjärjestelmää keskeneräiseen käyttöjärjestelmään jossa esiintyy vielä paljon bugeja.

7 olikin hyvä, mutta 8.1 on aivan kauhee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin. Osalla 10 toimii hyvin mutta osalla sekoittaa koneen pahastikin. Kannattaa vielä odottaa.

Vierailija

Juu kannattaa.

Miniläppärikin toimi kympillä ihan kympillä muuten, mutta kun siinä ei pysty ajastamaan päivitystarkastuksia, niin kone oli jumissa joka käynnistyksen jälkeen enemmän tai vähemmän kauan aikaa, joten se piti palauttaa seiskaan.

Vierailija

Mulla on jo pari kuukautta ollut 10 päivitettynä työkoneessa, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tykkään, ja mielestäni kannattaa ehdottomasti päivittää.

Wanha datakääpä

Oottelisin vielä tovin. Voi toimia ja voi olla toimimatta. Mun tietoon on tullut ongelmia varsinkin tuolla PADien kanssa.

Vierailija

Kympinhä saa vielä noin vuoden ilmaiseksi päivitettyä ja sitten maksaa. Olen tuo 1 vastaaja, tullu näiden windowsien parissa oltua 3.1 ajoista lähtien ja tietoa löytyy kyllä mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Microsoft saa vapaasti kalastella käyttäjiä kympin puolelle ns. testaajiksi kunnes käyttöjärjestelmä on vakaa.

Vierailija

Minä tein Acerille vm 2013, ja tuli ongelmia ajurien kanssa. En suosittele. Onneksi oli mahdollista palauttaa se, mutta sekin vaati aikamoista googlettamista että mikä mättää ja meni neljä iltaa sen parissa vähemmän hauskasti ja rumilla sanoilla. 8.1 toimii meillä moitteettomasti.

Toisessa koneessa (Fujitsu vm 2010) on 7, se toimii mutta on sikahidas käynnistymään. Virusputsauksessa on käyty, en tiedä missä mättää. Siihen en yritäkään päivitystä.

Vierailija

Kannattaa ja heti! W8 on niin umpisurkea. Seiska on hyvä, mutta seiskan kanssa en sitten tiedä?

Itse olen laittanut kolmee läppäriin ja kaikissa toimii. Yhden seiska koneen ja kaksi W8.

Vierailija

Mä vaihdoin jopa seiskan kymppiin ja toimii aivan loistavasti. Ei ollut tarvetta vaihtaa takaisin seiskaan, vaikkei siinäkään mitään vikaa ollut. Ihan vain uteliaisuudesta kokeilin kymppiä ja siihen jäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat