Mitä musiikkia kuuntelet? Esimerkkejä bändeistä, artisteista?

Vierailija

Myös sukupuolesi ja ikäsi!

Itse olen 18vuotias tyttö, kuuntelen poppia, räppiä, rockia, metallia ja kaikkea muuta! Tykkään Suomen "eturivin artisteista", Jukka Poika, Nikke Ankara, Poju, Juju, Juno...... Volbeat ja Hollywood Undead on ihan ykkösiä ja nehän edustaa ihan muuta genreä kun edellä mainitut (myös keskenään erilaisia).

Kertokaa! :) Kiinnostaa tietää mitä porukka kuuntelee.

Kommentit (10)

Vierailija

Lähinnä goottimetallia, kuten esim Pradise Lost, Type O Negative, Theatres Des Vampires, Cradle of Filth, Eternal Tears of Sorrow yms...

Vierailija

Kuuntelen mitä milloinkin. Spotifysta aina sopivin soittolista.

* Lenkillä kuuntelen Cheekiä, Jukka Poikaa, Kornia, Disturbedia ja jotain sekalaista, iloisempaa poppia. 

* Fiilistellessä Chisua, Jeweliä, Tori Amosta, Coldplayta, Ed Sheerania, ja mitä milloinkin. Monelta artistilta/bändiltä minulla on vain yksi tai kaksi biisiä mitä kuuntelen.

* Tykkään myös klassisesta musiikista, tänä syksynä olen kuunnellut erityisesti balettimuusiikkia, ykkösenä Joutsenlampi.

* Radiota en itse kuuntele juuri koskaan, inhoan mainoksia ja haluan itse valita sen, mitä kuuntelen. 

* Nautin suunnattomasti myös hiljaisuudesta.

N33, lapsia 3.

Vierailija

Rockia, punkkia, klassista, peli- ja elokuvamusiikkia. Lempibändejä tai -artisteja ovat System of a Down, Franz Ferdinand, Rammstein, Mindless Self Indulgence, Korn, Linkin Park, RHCP, Nightwish, Raappana. Pelimusiikista varsinkin Zelda-pelien ja Xenobladen musiikki viehättää ja kuuntelen niitä muulloinkin kuin pelatessa. Olen 55-v. nainen.

Vierailija

Tällä hetkellä Spotify-listallani on uutta kotimaista Death Hawkia, tykkään todella paljon. Sitten löytyy The Avener, Etienne Daho, Krewella, The Shapeshifters, Pendulum ja Depeche Mode. Jamiroquai on ikisuosikki, ja Moby.
Olen 50-v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa rockia ja metallia, lempibändejä esim. Sabbath, Priest, Death, Mercyful Fate, Tarot, KISS.

21-v mies

Vierailija

Kohta 50-vuotias kuuntelee esim. Prodigya, Doorsia, Ismo Alankoa, Nick Cavea, Amy Winehousea, Lou Reedia. Vanhoja pieruja etupäässä.

Vierailija

Suomalaista poppia: Chisu, Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Kaija Koo, hevistä Nightwish.

Ulkomaiset sekalaista: Adele, Shakira, David Guetta, Avicii, 50 cent.

Oon 25 v nainen. Ainoa mitä en voi sietää on suomalainen räppi

Vierailija

En minä mitään bändejä kuuntele juurikaan. Viime aikoina lähinnä Shostakovitshia ja Prokofieviä on tullut kuunneltua, koska innostuin jostain syystä venäläisistä säveltäjistä. Rock/pop menettelee ainoastaan, jos siinä on jotain kuunneltavaakin eikä pelkkää rynkytystä soittimilla ja yhdentekevää jollotusta etualalla.

Mies 32 v

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat