Naapurit valittavat koirani hajusta =(

Vierailija

Minulla on eläkeikää saavuttanut kultainen noutaja, asun kerrostalossa. Koirani ei jaksa kävellä portaissa enää, joten käytämme hissiä.
Naapurit nyt valittavat että hissi on lähes käyttökelvoton koirani takia, että se haisee niin kuvottavalle =(
Voinko saada varoituksen/häädön tai jotain tämän takia?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Sinulla on oikeus käyttää hissiä niin kuin muillakin asukkailla. Pidä koira puhtaana, myös hampaat. Jos valiuksia tulee normaalista koiran hajusta, niin ei voi mitään. Suihkaus jotain kukkaispraytä perään?

Vierailija

Koira on vanha ja väsynyt, en usko että se on sairas. Naapurit väittävät että vaikka märkä koira aina haisee (nyt on ollut tosi sateista) niin tämä haju on vielä pahempi.
Eihän sr voi niin paha olla, jos olisi nin miten voisin itse koirani kanssa asua?

Vierailija

Kulkee siellä haisevia ihmisiäkin. Tarkista koiran lupa kulkea hissillä vaikka isännöitsijältä, niin sinulla on vastaus valmiina valittajille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koira on vanha ja väsynyt, en usko että se on sairas. Naapurit väittävät että vaikka märkä koira aina haisee (nyt on ollut tosi sateista) niin tämä haju on vielä pahempi.
Eihän sr voi niin paha olla, jos olisi nin miten voisin itse koirani kanssa asua?

Voi koira parka. :(

Itsekäistä tarpeista pitkät vanhan ja väsyneen koiran elämää...Onko se sen arvoista?

Vierailija

Voisiko olla, että et ehkä huomaa koirasi pahaa hajua?

Suosittelen käyntiä eläinlääkärillä. Hammaskivi voidaan poistaa ja eläinlääkäri osaa kertoa, onko haiseeko koira pahalle. 

Koira kannattaa pestä säännöllisesti, niin turkki tuoksuu paremmalta.

Tietenkin koirasi saa käyttää hissiä. :) 

Ehkä taloyhtiössänne asuu ikäviä ihmisiä, jotka valittavat kaikesta?

Vierailija

Naapurit?

Ehkä yksi mt-ongelmainen on valittanut. Tunnen paljon vanhoja koiria ja toki koiran haju on vähän voimakkaampi iäkkäillä yksilöillä, mutta kyllä totisesti ihmetyttää, ettei samaan hissiin voisi mennä. 

Kerro vähän enemmän, kuka loppujen lopuksi on valittanut ja mitä?

Vierailija

Tulis sota ja tappais kaikki. 

Jos on virtaa valittaa jostain koiran hajusta hississä, niin se virta on pois maanpuolustuksesta, eikö vain?

Jos nyt keskityttäisiin olennaiseen? 

Vierailija

Itse asunut muutaman kerran tämmöisten haisuleiden kanssa. Väittää että ei mikään haise vaikka hissi käyttökelvoton heidän jälkeensä. Omistaja haisee myös sille koiralle. Meillä ollut koko ikä koiria ja koskaan ei ole meillä koirat haiseet kun on oikein hoidettu. Koirat pitäisi ottaa pois kaikilta niiltä jotka ei osaa koiraa oikein hoitaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut koirat haisevat kuvottavalle.
No jotkut ihmiset haisee kuvottavalle. Piikki pyllyyn? Häätö? 

Totta. Eli ei kai sille mitään mahda? Muuta kuin itse siirtyä mahdollisimman kauaksi. Ja olla yökkäämättä hississä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat