Voinko pestä hiukseni koiran shampoolla?

Vierailija

Kun se vaikuttaa niin hyvältä aineelta <3

Koirilla on erilainen pH kuin ihmisillä... että mitenköhän käy jos käytän koirashampoota

Kommentit (10)

Vierailija

Ihan hyvin voit. Samoin voi tehdä toisin päin, pestä ihmisen shampoolla koiran (ellei se ole erityisen atooppinen tai muuten iho-ongelmainen). Se shampoo on iholla vain hetken ja pestään pois, sen pH ei käytännössä ole mitenkään  merkityksellinen, jos iho on terve.

Vierailija

Voit, mutta sinulle voi tulla vastustamato halu nuuhkaista tuolia, jossa joku toinen on juuri istunut. Eli kannattaa kokeilla ensin viikonloppuna kotona.

Eii silti ehkä kannata. Tulee huomattavvasti kalliimaksi, kuin ihmisenpesuaineen käyttö.

Vierailija

Voit. Kun kävin ostaa shampoota koiralleni, kertoi myyjä, että hän itse pesee omat hiuksensa koiranshampoolla. Että on tosi hyvää kamaa ihmisellekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin pessyt ja hengissä vielä toistaiseksi olen. Ja hiuksetkin on päässä.

Jatkan vielä että koira on joskus pesty ihmisten shampoolla, reilusti laimennetulla. Koira on kasteltu kauttaaltaan ja olen laittanut tilkan jotain perusshampoota kannuun ja vettä päälle. Koira on sitten pesty tällä liuoksella, on vielä hengissä, ilman ihoärsytystä ja turkki on komia :) Tosin sitä pestään max 2x vuoteen ja on terveihoinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat