Pikkujoulut tulossa - pettäisikö?

Vierailija

Firman pikkujoulut olisi tuloillaan ja viime viikkoina alkanut miettimään, että olisinko minä tänä vuonna se tyhmä
joka pettää vaimoaan.
Töissä on tullut jonkinaikaa flirttailtua yhden työkaverin kanssa ja pikkujouluissahan tilanne aina vähän rentoutuu.

Kotona liitto vetelee viimeisiään, vaimo näyttänyt selvästi toimillaan että haikailee vieraita ja ei ole enää minuun rakastunut.
Intohimoa ei hänen puoleltaan ole ja läheisyys ja seksi puuttuu.
Pitkä liitto takana ja lapsia, mutta itse tunnen että vaimo käyttää minua vain kodinkoneena ja itsestäänselvyytenä.
Pahinta on tuo läheisyyden ja hellyyden puute, vaimo ei ole osoittanut moneen vuoteen minua kohtaan intohimoa.
Kavahtaa kosketusta ja ei koske minuun, ja tässä ei siis kyse mistään seksikoskettelusta vaan ihan arkisesta...

Ajatus siitä, että joku vielä himoitsisi minua kiehtoo, kun kotona tätä ei ole saanut kokea pitkiin aikoihin.

Avioliittoa toki haluaisin sisimmässäni jatkaa, koska rakastan, jostain kumman syystä edelleen, vaimoani ja lapsilleni haluaisin antaa hyvä kodin, mutta ei vain tahdo enää henkisesti jaksaa yrittää houkutella vaimoa rakastamaan minua.
Kuitenkin itselleni seksi ja läheisyys on ne jutut jonka takia nyt ylipäätänsä avioliitossa ollaan. Kavereitahan voi olla kenen kanssa vain, mutta kylmä kaveriliitto vaimon kanssa ei vain tunnu hyvältä :(

Tässä nyt lähinnä kyselen, että pettäisikö ja mahdollisesti siitä sitten rohkaistuisi eroamaan vaimostaan?
Saisi viimeisetkin rakkauden rippeet katkottua vaimoon, kun tuntisi hetkellisesti taas miltä tuntuu kun joku himoitsee..

Vientiä minulla kyllä piisaisi, mutta vaimoa tämä ei tunnu hetkauttavan ja ilmeisesti kuvitteleekin että olen pelkkä kotihiiri.
Voisin alkaa suunnittelemaan taas tulevaisuutta jonkun kanssa joka oikeasti haluaa minua.

Kommentit (14)

Vierailija

Antaa mennä vain!

Jos olet noin kultakimpale kuin väität, niin vaimosi vika kun sua noin huonona pitänyt.

Tarjoat avujasi toisille, jos ei kotona tajua eukko taistella susta.

Vierailija

Kuulostaa kyllä vähän siltä ettei pettämisestä olisi tuossa tilanteessa mitään hyötyä. Viimeistään ensi pikkujouluissa haluat taas testata oletko vieläkin haluttava muidenkin mielestä. Toki jos sitä haluat... anna mennä. Jos taas haluat pitkäaikaista suhdetta panosta johonkin muuhun kuin viehätysvoiman testaamiseen.

Vierailija

Olisiko sitten ero paikallaan?

Onko porukka saanut palautettua vaimon/puolison kadonnutta intohimoa?

Itsellä tosiaan vielä rakkautta ja intohimoa jäljellä, mutta kun toinen ei vain enää halua minua niin hankala tilanne...

Lähtisikö ja etsisi vielä sen toisen tosirakkauden, jonka luulin jo löytäneeni?

Lapsethan varmaan sopeutuu tilanteeseen?

Vierailija

Pettäminen ei koskaan ole suositeltava vaihtoehto vaikka joskus se johtaakin parempaan. Itsekin pääsin repäisemään itseni huonosta suhteesta, kun päädyin pettämään silloista kumppaniani (tosin vain suutelin) joten ymmärrän fiiliksesi. Mieti kuitenkin, tarvitaanko sitä oikeasti. Arvostat itseäsi enemmän ja teet vähemmän vahinkoa ympärillesi, jos pystyt tekemään päätöksen suoraselkäisesti ilman petosta. Itse en pettämisen jälkeen pystynyt enää jatkamaan suhdetta, koska se oli minulle ns. "point-of-no-return", että jos siihen pystyn niin silloin ei suhde nykyisen kanssa ole enää pelastettavissa. Nyt kuitenkin ajattelen, että jos olisin ajoissa tunnustanut nuo ajatukset, olisin voinut jaksaa erota ilman konkreettista pettämistäkin, ja se olisi ollut parempi teko.

Vierailija

Joo enhän minäkään halua pettää vaimoani. Rakastan kuitenkin häntä edelleen niin paljon, liikaakin.

Ero lienee se oikea tie, kun en jaksa enää yrittää parantaa liittoamme ja herätellä vaimoni puuttuvaa intohimoa kohtaani. :(

Itsekkäästi ajatellen voisin jopa löytää paremman vaimon itselleni, en ole mikään mölli :)

Vierailija

Kohtalontoverina voin sanoa, että pihtaava vaimo on pahinta mitä mies voi elämässään kohdata. Tai no varmasti myös toisinpäin :)

En käsitä miten tuollaiset pihtaajat ja kylmässä suhteessa elävät puolisot jaksaa?

Siinä kärsii se pihtari, puoliso kuin lapsetkin.

Rehellisesti jos voisi vain myöntää että rakkautta ja intohimoa ei enää ole eikä tule, niin kaikki pääsisi helpoimmalla. Jokainen pari sitten tekisi selväksi kuinka edetään, jotkut eroaa, jotkut pitää avointa suhdetta jne... vähenisi ainakin tuo pettäminen ja katketuus.

Ajatelkaa nyt edes niitä yhteisiä lapsianne!

Pihtarit on niin itsekkäitä kuin olla jo voi.

Ainiin minä siis lähdin tuollaisesta suhteesta ja en kadu pätkääkään. Vaimo tosin yritteli vielä vongata minua takaisin kun huomasi että en ollutkaan niin avuton kuin hän ilmeisesti luuli.

Nyt porskuttelen hymy huulilla uuden avokin kanssa ja lapsien kanssa menee hienosti. Tulevaisuus kukoistaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohtalontoverina voin sanoa, että pihtaava vaimo on pahinta mitä mies voi elämässään kohdata. Tai no varmasti myös toisinpäin :)

En käsitä miten tuollaiset pihtaajat ja kylmässä suhteessa elävät puolisot jaksaa?

Siinä kärsii se pihtari, puoliso kuin lapsetkin.

Ai miten jaksaa? No, itselläni ei ole kylmä suhde, mutta kuvittelisin, että aivan samoin kuin ne, joiden suhteen toinen osapuoli käyttää liikaa rahaa, juo liikaa, on liikaa reissussa, ei ole riittävän urheilullinen, on liian laiska jne. Joka suhteessa täydellistä pakettia kun ei ole tarjolla, joten jos haluaa olla ylipäätään suhteessa, jostain on tingittävä. Itse arvostan sitä, että puolisoni kanssa toimii seksielämä ja yleensäkin läheisyys ja toisen huomiointi ja sitä, että voin keskustella puolisoni kanssa loputtoman pitkään mistä tahansa asiasta. Muut asiat ovat sivuseikkoja, joten hyväksyn sen, että niissä puolisoni ei ole tarkalleen sellainen kuin haluaisin. Sama pätee toisin päin, joten suhteemme on mielestäni hyvä ja siksi olemme yhdessä.

Vierailija

En pettänyt. Tilasuuksia oli muutamia. Sekä uuteen suhteeseen että yhteen yöhön. Liitto päättyi kuitenkin pettämiseen. Nainen petti, ja erotessa, kun syytin itsekkääksi vedoten siihen että itse en pettänyt tilaisuuden tullen, sain vastaukseksi vain että "se varmaan harmittaa sua nyt".

Vierailija

Kuormasta ei saa syödä, jäsentenväliset on kielletty, jne. Tyhmintä on hypätä työkaverin sänkyyn pikkujoulujen jälkeen.

Nyt tuntuu siltä, että olet hankkimasssa itsellesi turhia ongelmia. Jos on pakko pettää, niin  petä jonkun täysin tuntemattoman kanssa. Jos taas etsit uutta parisuhdetta, niin voit kyllä katsella sellaista työpaikaltasi, mutta silloin ei kannata aloittaa sänkyhommilla.

Vierailija

Älä ainakaan petä. Puhu vaimosi kanssa, miltä tuntuu. Meillä kotona vähän sama tilanne:( riitoja turhasta. Miestäni rakastan silti, enkä toivoisi ikinä että hän ajattelisi kuten sinä nyt. Enkä varsinkaan että suunnittelisi tuommoisia. Koitapa viikon ajan itse rakastaa vaimoasi kuten varmasti silloin rakastit kun tapasitte. Tee kaikkesi niin voin olla varma että loppuviikosta jo olet toista mieltä. T. Nainen -79

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat