Ääh. Rakastuin työkaveriin pikkujouluissa.

Vierailija

Olipas hankala sunnuntai-iltavuoro..

Se on pitänyt mua viimeiset 6 vuotta työpaikan mykkänä jääkaappipakastimena, mutta asia korjautui sitten kerralla parilla hellällä suudelmalla - taksijonossa...Ja sitten tein vähemmän aikuismaisesti eli otin jalat alleni.

Nyt mä sitten luikin pitkin käytäviä, kuin joku kakara. Ja välttelen katsekontaktia, vaikka mies oli herrajumala sentään paras suutelija ikinä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Tuollainen yllätysjuttu pistää pasmat sekaisin. Vähän sama kuin jos näksi yllättäen eroottista unta työkaverista.

Ehdotan: unohda koko juttu, pistä pikkujoulujen ja hiprakan piikkiin, onnittele itseäsi että TEIT aikuismaisen liikkeen eli otit jalat allesi. Hyvä, hyvä.

Elämä jatkuu, myös työelämä, paljon pahemmankin jälkeen. Ajattele, että olisitte päätyneet luoksesi eroottisille jatkoille. Siinä saisit luikkia käytävillä kahta enemmän. Tuo ei ollut vielä kovin paha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vai että oikeen rakastuit. Aika heppoinen olet

Aika heppoinen ITSE olet, ap nyt ei kertonut kovinkaan paljon. Kuulosti romanttiselta minusta ja voin kuvitella itsenikin rakastumaan päätä pahkaa tuollaisesta ja minä en rakastu helposti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikeen rakastuit. Aika heppoinen olet

Aika heppoinen ITSE olet, ap nyt ei kertonut kovinkaan paljon. Kuulosti romanttiselta minusta ja voin kuvitella itsenikin rakastumaan päätä pahkaa tuollaisesta ja minä en rakastu helposti!

Helposti rakastut minusta jos joku pussaa sua taksijonossa :D tätä tapahtuu joka vkl taksijonossa. Ainoa ero on että yleensä nainen avaa vähän myöhemmin kotona jalkansa

Vierailija

Oon mä onnellinen tavallaan, mutta se tilanne... Näin miehen sattumalta taksijonossa, vaikka se oli lähtenyt pois jo aikaisemmin. Ja kutsuin sitä nimeltä.

Siinä sitten selitin sille "mutta kun se on työpaikka", kun yritin jotenkin selittää, miksi olen sellainen muodollinen pakastin (hänen mielestään)

Sitten se yhtäkkiä astu lähemmäs ja suuteli kerran. Ja vastasin suudelmaan. Ja sitten se kommentti "mitä helvettiä.." Ja sitten se suuteli toisenkin kerran - sellaisella hellyydellä, mikä oli täysi kontrasti tuohon brutaaliin kommenttiin.

Ja sitten otin jalat alle.... Äääk. En nyt tosiaan tiedä miten päin kävelen töissä.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon mä onnellinen tavallaan, mutta se tilanne... Näin miehen sattumalta taksijonossa, vaikka se oli lähtenyt pois jo aikaisemmin. Ja kutsuin sitä nimeltä.

Siinä sitten selitin sille "mutta kun se on työpaikka", kun yritin jotenkin selittää, miksi olen sellainen muodollinen pakastin (hänen mielestään)

Sitten se yhtäkkiä astu lähemmäs ja suuteli kerran. Ja vastasin suudelmaan. Ja sitten se kommentti "mitä helvettiä.." Ja sitten se suuteli toisenkin kerran - sellaisella hellyydellä, mikä oli täysi kontrasti tuohon brutaaliin kommenttiin.

Ja sitten otin jalat alle.... Äääk. En nyt tosiaan tiedä miten päin kävelen töissä.

AP

Uuulalaa! Oma elämäni on tylsää, kerro lisää! Ja kiinnostaisi tietää miten tämä etenee :)

Juttelitteko sitten eilen työvuorossa jotain? Oletteko tänään yhtä aikaa töissä?

Vierailija

Teit kaiken oikein. Se, että lähdit tilanteesta pois ja se, että välttelet häntä nyt.

Väärin olisi ollut: päätyä miehen kanssa sänkyyn, juosta hänen perässään pitkin käytäviä nyt.

Jos olet kiinnostunut miehestä ja haluat, että hänkin on sinusta, tuo on paras taktiikka ikinä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teit kaiken oikein. Se, että lähdit tilanteesta pois ja se, että välttelet häntä nyt.

Väärin olisi ollut: päätyä miehen kanssa sänkyyn, juosta hänen perässään pitkin käytäviä nyt.

Jos olet kiinnostunut miehestä ja haluat, että hänkin on sinusta, tuo on paras taktiikka ikinä :)

"paras taktiikka", huoh onks parisuhteet jotain peliä teille naisille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt vihdoin, oletteko vapaita vai varattuja?
Todennäköisesti ainakin toinen varattu, koska vastausta tuohon kysymykseen ei tule.

Vierailija

Ei olla niin varattuja, niin että oltais naimisissa/kihloissa. Mulla on kyllä sellanen toverilliseksi muuttunut pidempi kiintymyssuhde, joka ei kyllä koskaan ole humauttanut tällä lailla yhdestä suudelmasta...

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"paras taktiikka", huoh onks parisuhteet jotain peliä teille naisille?

Kautta maailmansivu, Jane Austenin Ylpeydestä ja ennakkoluulosta lähtien ne ovat olleet sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yllätysjuttu pistää pasmat sekaisin. Vähän sama kuin jos näksi yllättäen eroottista unta työkaverista.

Ehdotan: unohda koko juttu, pistä pikkujoulujen ja hiprakan piikkiin, onnittele itseäsi että TEIT aikuismaisen liikkeen eli otit jalat allesi. Hyvä, hyvä.

Elämä jatkuu, myös työelämä, paljon pahemmankin jälkeen. Ajattele, että olisitte päätyneet luoksesi eroottisille jatkoille. Siinä saisit luikkia käytävillä kahta enemmän. Tuo ei ollut vielä kovin paha.

Olen yrittänyt ajatella näin...AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat