Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö vessan ovea lukossa vai auki kotona

Vierailija

Meillä ei ole koskaan laitettu vessanovea lukkoon jos kotona on vain muita perheenjäseniä. Nyt kuitenkin uusi miesystävä napsauttaa oven lukkoon aina vessaan mennessään. Pelottaa onko hänellä jotain salattavaa, viestitteleekö esim toisille nasille sieltä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No jotkut haluaa tehdä tarpeensa rauhassa :D

Eiku en mäkään käy paskalla, käyn vessassa vaan pettämässä.

Vierailija

Lapsuudenkodissa oli ankarasti kielletty laittamasta lukkoon, äiti pelkäsi että jos jäädään jumiin sinne...

Vierailija

No en näe sitten pienintäkään järkeä lukita vessanovea kotona. No ehkä jos en ole yksin ja haluan vääntää tappokakkaani rauhassa niin sitten. Tappokakka on siis kamala ummetus, josta kärsin toisinaan. Se myös haisee tosi pahalta.

Vierailija

Tuo että viestittelee muille naisille on vielä ihan ok. Anna olla. :)

Se, että siitä paljastuu sottaava pyllyilkiö, on eron paikka. :(

Vierailija

Tämän on pakko olla vitsi, ei kukaan voi olla noin vainoharhainen kyttääjä :D Toisaalta ei ihme, tulee mieleen eräs tuntemani tapaus, jossa nainen ei antanut miehen lukita vessanovea, koska pelkäsi tämän runkkaavan siellä...

Vierailija

Tosi harvoin lukitsen vessanoven kotona jos ollaan perheen kesken, jos on vieraita niin sitten kyllä. Perheen kesken ollessa itse asiassa en edes sulje ovea kokonaan vaan jätän raolleen että kissat pääsee mukaan eivätkä jää raapimaan ovea :D Kamalaa, tiedän. 

Osa perheestä silti lukitsee oven aina vessaan mennessään, en epäile että tekevät siellä mitään erikoista, haluavat vaan rauhaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en näe sitten pienintäkään järkeä lukita vessanovea kotona. No ehkä jos en ole yksin ja haluan vääntää tappokakkaani rauhassa niin sitten. Tappokakka on siis kamala ummetus, josta kärsin toisinaan. Se myös haisee tosi pahalta.

Lopeta punaisen lihan syöminen ja lisää reilusti kuituja, luulisi tappokakan helpottavan!

Vierailija

Kun olen yksin, jätän oven auki. Siis ihan kunnolla auki, en edes laita kiinni.
Suljen oven, jos on tuttuja vieraita.
Lukitsen, jos haluan olla varmasti rauhassa tai vieraat eivät ole niin tuttuja. Lukitsen myös hoitolasten aikana (olen pph).
Kylässä lukitsen oven.
Lapsuudenkodissani ovi lukittiin aina.

Vierailija

En laita ovea lukkoon enkä edes kiinni, jos olen kotona yksin tai miehen kanssa. Jos on vieraita käymässä, niin laitan oven lukkoon, etten vaikuttaisi oudolta :D

Ap, käytkö sitten yleensä moikkailemassa muita kun ovat vessassa? Jos et, niin onko väliä laittaako joku oven lukkoon vai ei?

Vierailija

Ennen en huomannut juuri koskaan lukita, joten eksäni saattoi varoittamatta tempaista vessanoven auki ollessani siellä tappokakalla (kiitos uudesta sanasta!) että onko sulla kaikki kunnossa kun olet ollut siellä niin kauan. Myös yhdellä kaverillani oli tällainen piirre, hyökkäsi vessaan kesken kaiken selvittämään jotain tärkeää asiaa ja välittämättä siitä mitä toinen siellä puuhaa.

Traumatisoiduin heistä ja nykyään lukitsen oven vaikka olen sinkku ja asun yksinäni :D

Vierailija

En sulje edes ovea yleensä, koska asun yksin. Tietty voishan sieltä joku huoltomies paukata ilmoittamatta sisään, mutta eipä ole tapahtunut vielä kertaakaan kolmen vuoden aikana. Jos joku muu on kämpässä, niin lukitsen toki oven.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat