välittävätkö pilveä jatkuvasti polttavat seksistä?

Vierailija

Vai välittävätkö vain kannabiksesta?
Tekeekö käyttö jotain testosteronitasoille.

Kommentit (7)

Vierailija

Mun poikaystävä poltti alkuvaiheessa paljon pilveä ja pantiin paljon. Nyt ei polta enää kun ehkä kerran-kaks-kolme kuussa ja pannaan paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä poltti alkuvaiheessa paljon pilveä ja pantiin paljon. Nyt ei polta enää kun ehkä kerran-kaks-kolme kuussa ja pannaan paljon.

Mutta ei ollut mitään vuosikausia polttanut päivittäin? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä. Myös piriä meni viikonloppuisin ja silloin tällöin ekstaasia. Meidän suhteen alussa tein selväksi et kaikki muut saa jättää, Pilvi on ok kuhan ei joka pv.en oo huomannu kyl eroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä. Myös piriä meni viikonloppuisin ja silloin tällöin ekstaasia. Meidän suhteen alussa tein selväksi et kaikki muut saa jättää, Pilvi on ok kuhan ei joka pv.en oo huomannu kyl eroa.

Siis tähän panemisjuttuun en oo huomannut eroa, toki toi on paljon mukavampi ja sosiaalisempi ilman huumeita et toki siinä on eroa mut alkuperäiseen kysymykseen vastaten

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat