Tänään on vuorossa MacGyverin 3. tuotantokauden 4. jakso: Ghost Ship
Onko muita, joiden mielestä Ghost Ship on kaikkein pelottavin MacGyver-jakso?
Kommentit (16)
Onko Ihmemiestä vain yksi joulujakso?! >:(
Muistan kyllä että joku lumimies siinä oli. Vähän niinkuin kauhua ilmassa tossa jaksossa. En ole vuosiin katsonut
Onko tämä just se lumimiesjakso? Muistan sellaisen kohdan, jossa se lumimies porhaltaa jossain paatin kannella. On jäänyt tosi vahvasti mieleen lapsuudesta juuri tuo, taisi olla hurjin MacGyver-jakso ever.
Parin vuoden päästä olen itsekin MacGyver iässä, mutta mahdanko olla yhtä neuvokas. Onneksi vielä kerkeää kiriä Macciä kiinni itseluottamuksessa, supliikissa ja tiedoissa.
Väkivaltaisin jakso se ei ainakaan ole eikä siinä ole pelottavin kohtaus.
En ole oikeastaan ikinä ajatellut sitä, että mikä jakso olisi pelottavin.
Mika kirjoitti:
Muistan kyllä että joku lumimies siinä oli. Vähän niinkuin kauhua ilmassa tossa jaksossa. En ole vuosiin katsonut
Ei se ole mikään lumimies vaan Bigfoot, Sasquatch!
Ois kiva syödä tätä samalla kun katsoo Ghost shippiä
http://media.mlive.com/saginawnews_impact/photo/bigfoot-pizzajpg-2fe1bb…
Pitkien pyhien jälkeen Ihmemiehen patikointi virkistää kyllä mieltä ja kehoa kotikatsomossakin :)
Mieleenpainuvin jakso minulla on se, kun mägaiveri joutuu unessa villiinlänteen murdoccia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieleenpainuvin jakso minulla on se, kun mägaiveri joutuu unessa villiinlänteen murdoccia vastaan.
...missä thornton on aluksi pahojen puolella!
On. Ainoastaan se Parker House - jakso vetää sille vertoja pelottavuudessa. Mutta kyllä Ghost Ship on pelottavin. Lisäksi se voi olla jopa paras Ihmemiehen jaksoista!
Se häiritsee että mistä se mies siinä nallepuvussa on saanut ne valtavat voimansa? Ääni selittyy sillä kaulassa olevalla laitteella mutta sen puvun pitäisi verottaa voimia, ei lisätä.
Sulla on tulossa huima 45 minuuttinen Ihmemiehen seurassa!