Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen puhumattomuus

Vierailija

Olemme olleet kihloissa neljä vuotta, ja meillä on nyt riitoja melkein kokoajan.
Tuntuu niin pahalta, että olen hirveä tyranni, kun olen ilkeä miehelle.
Riitelemme aina samasta asiasta, yleensä suhteeseen liittyen ja on ollut patoutumia mitkä pidän sisällä ja sitten raivoan miehelle mikä on väärin!
En vaan kestä, kun mies ei puhu meistä mitään, vaikka aina yritän.
Mies ei halua lasta ainakaan nyt ja ei halua vielä naimisiin. Haluaa kuulemma olla vaan.
Ei kerro syytä miksi ei halua.
Itseäni tämä ärsyttää.
En haluaisi tapella samasta aiheesta, mutta miten tehdä sovinto?
Yritin äsken jutella rakentavasti ja sanoin, että olen onnellinen näin ja jos olen painostanut, pyysin anteeksi.
Mies ei puhunut mitään.

Kommentit (14)

Vierailija

Keskustele rakentavasti, älä suutu jos mies sanoo oman mielipiteen.

Kysy mitä hän haluaa tulevaisuudelta.

Tuo on kyllä tuhoontuomittu suhde jos riitelet noista asioista

Vierailija

Päätimme, että ei ainakaan vuoteen mennä naimisiin.
Nyt on mennyt kolme vuotta ja mies on onnellinen näin, mutta minä jo haluaisin mennä naimisiin.

Vierailija

Olin ennen suhteessa jossa miehestä ei saanut selvää, riita tilanteessa mieluummin lähti kotoa ja piti mykkäkoulua, koita nyt sellaisen ihmisen kanssa keskustella ja sopia :S ei tuolle luonteenpiirteelle mitään voi... nykyisen miehen kanssa pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet kihloissa neljä vuotta, ja meillä on nyt riitoja melkein kokoajan.
Tuntuu niin pahalta, että olen hirveä tyranni, kun olen ilkeä miehelle.
Riitelemme aina samasta asiasta, yleensä suhteeseen liittyen ja on ollut patoutumia mitkä pidän sisällä ja sitten raivoan miehelle mikä on väärin!
En vaan kestä, kun mies ei puhu meistä mitään, vaikka aina yritän.
Mies ei halua lasta ainakaan nyt ja ei halua vielä naimisiin. Haluaa kuulemma olla vaan.
Ei kerro syytä miksi ei halua.
Itseäni tämä ärsyttää.
En haluaisi tapella samasta aiheesta, mutta miten tehdä sovinto?
Yritin äsken jutella rakentavasti ja sanoin, että olen onnellinen näin ja jos olen painostanut, pyysin anteeksi.
Mies ei puhunut mitään.

Miksi miehen pitää perustella miksi ei halua lapsia tai naimisiin?

Kumpikin asia kun on sellaisia että niitä pitää ihan erikseen haluta. Muuten naimisiin ei kannata mennäkkään eikä todellakaan lapsiakaan hankkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kihlat jos ei halua naimisiin?

Ei kihlat nykyään tarkoita enää että mennään naimisiin. Ainakaan moneen vuoteen. Erittäin useat ihmiset ovat vuosikausia kihloissa eivätkä mene naimisiin

Vierailija

Jos ei halua lapsia eikä mennä naimisiin ja sä haluat, kannattaa varmaan etsiä joku toinen mies.
Tietysti voit elää onnettomana ja toivoa koko ajan jotain joka ei tapahdu. Tai tulla salaa raskaaksi, se vasta erityisen reilua.

Vaihtoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kihlat nykyään tarkoita enää että mennään naimisiin. Ainakaan moneen vuoteen. Erittäin useat ihmiset ovat vuosikausia kihloissa eivätkä mene naimisiin

Miksi sitten mennä kihloihin?

Vierailija

Haluatko oikeasti olla tuollaisessa suhteessa? Mites 10 vuoden päästä? Mies ei välttämättä tuosta muutu ja silti eroaminen voi olla vuosi vuodelta vaikeampaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua lapsia eikä mennä naimisiin ja sä haluat, kannattaa varmaan etsiä joku toinen mies.
Tietysti voit elää onnettomana ja toivoa koko ajan jotain joka ei tapahdu. Tai tulla salaa raskaaksi, se vasta erityisen reilua.

Vaihtoon.

Jos ihmisen jättää sen takia että se ei halua lapsia niin silloin et koskaan ole sitä rakastanutkaan.

Ihmeellinen elämänkatsomus sinulla kun sinun "rakastamisesi" on riippuvainen siitä että toinen tekee mitä sinä haluat ja tuottaa sinulle lapsia. Se on sairasta.

Kyllä pitäisi rakastaa sitä toista ihmisenä eikä sen mukaan että mitä se voi sinulle tuottaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Jos ihmisen jättää sen takia että se ei halua lapsia niin silloin et koskaan ole sitä rakastanutkaan.

Ihmeellinen elämänkatsomus sinulla kun sinun "rakastamisesi" on riippuvainen siitä että toinen tekee mitä sinä haluat ja tuottaa sinulle lapsia. Se on sairasta.

Kyllä pitäisi rakastaa sitä toista ihmisenä eikä sen mukaan että mitä se voi sinulle tuottaa. 

Kuule, jos kahden ihmisen tulevaisuuden toiveet on täysin ristiriidassa eikä niistä edes voi keskustella, on syytä pohtia suhdetta ja sen tulevaisuutta vakavasti. Rakkaus ei aina riitä jos muuta asiat on pielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten mennä kihloihin?

Se on nykyään sellainen avoliitto jossa lupaudutaan toiselle mutta ei haluta lakitaakkaa päälle. Suomen laki on niin siaras tuon avioliiton osalta että monikaan ei sitä halua joten naimisiin ei koskaan mennä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Kuule, jos kahden ihmisen tulevaisuuden toiveet on täysin ristiriidassa eikä niistä edes voi keskustella, on syytä pohtia suhdetta ja sen tulevaisuutta vakavasti. Rakkaus ei aina riitä jos muuta asiat on pielessä.

Paitsi että ne toiveet menee sen parisuhteen mukaan. Eikä sen mukaan että sinulla on toivemäärä X ja sitten etsit sellaisen jonka kanssa voit ne täyttää. Ei ihme jos ihmisillä ei suhteet toimi jos tuolla periaatteella mennään. 

Jo koko keskustelu tarkoittaa että lapsia ei koskaan pitäisi hankkia. Lapsi pitää AINA olla kummankin syvästi haluama eikä mikään keskustelun tulos. Juuri tuon takia tässä maassa on lukemattomia lapsia joista ei oikeasti välitetä ja joilta puuttuu joko isä tai äiti, taikka on erittäin huonot vanhemmat.

Lapsia vaan halutaan eikä mietitä sitä että voidaanko niille oikeasti tarjota hyvä tulevaisuus ja parisuhdetta käytetään neuvotteluvalttina lapsien saamiseen. 

Naiset varsinkin syyllistyy tuohon erittäin usein. Jos et tee lasta mun kanssa niin mä eroan susta? Sitten mies suostuu koska ei halua erota ja sitten on lapsia jota mies ei edes halua. Eikä oikeasti kyllä nainenkaan kun lapsi on pelkkä tulos kuin tavara jonka vaan halutaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Miksi edes menet yhteen ihmisen kanssa jolla ei ole sama arvomaailma kuin sinulla ja samat perustavoitteet elämässä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat