Miksi mulla on lähes koko ajan kylmä? Villasukissa jalat ihan hohkaa kylmää.

Vierailija

Ei ole kyse siitä, että huoneet olisi liian viileitä.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin? Liiku enemmän!

Ei auta, treenatessa varpaat just ja just lämpenee, en hikoile, vaikka lihakset hapoilla ja hengästyn.

Vierailija

Mulla johtuu ilmeisesti kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Aina ollut kova palelemaan, mut tämä on erilaista. Vuodenaikojen vaihtuessakin mulla kestää hetki ennenkuin kroppa sopeutuu kylmenevään ilmaan.

Vierailija

Olen ylipainoinen. Ihmetyttää, että aiemmin liikuntaa harrastaessa on tullut hiki, nyt ei enää. Ja tää kylmyys on hirveetä. Aiemmin olen ollut kuumakalle näiden läskieni kanssa, nyt en todellakaan ole.

Vierailija

Onko sulla takana laihdutustaustaa? Dieteillä kituutusta?

Noilla saa aineenvaihdunnan (se tarkoittaa muutakin kuin pskalla käymistä) hyvin jumiin, ja palelu on yksi oireista. Myös liiallinen veden juominen sekoittaa aineenvaihduntaa ja aiheuttaa palelua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen. Ihmetyttää, että aiemmin liikuntaa harrastaessa on tullut hiki, nyt ei enää. Ja tää kylmyys on hirveetä. Aiemmin olen ollut kuumakalle näiden läskieni kanssa, nyt en todellakaan ole.

Googlaa kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet. Palelu ja hikoilemattomuus ovat ainakin. Ja lääkäristä lähete verikokeisiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat