Onko mulla väärä terapeutti?

Vierailija

Pitäisikö terapeutin kanssa pystyä puhumaan ihan kaikesta? Mulla on tunne, että en voi jostain asiasta puhua, kun hän ei ymmärrä siksi koska on jotenkin erilainen maailmankatsomus. Siis mua ei haittaa eri mieltä oleminen, mutta jos ei se edes ymmärrä miksi olen eri mieltä ja kaikki aika menee sen käsittelyyn.
Onko teillä ristiriitainen olo terapeutin kanssa vai useimmiten sellainen, että sujuu? Musta kyllä tuntuu, että terapiasta on mulle apuakin ollut, osaa kaivaa musta tunteita esille eikä jätä yksin ja olen pikkuhiljaa alkanut luottaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa sanoo ettet pysty puhumaan kaikista asioista. Mulla auttava terapeutti ei ollut asoiden kanssa samaa mieltä mut puolin ja toisin haastettiin toisemme ajattelemaan asioita eri kantilta ja se toi suurimman hyödyn.

Vierailija

Hankalaa on, jos toinen ei ymmärrä omaa maailmankatsomusta. Minulla sama juttu psyriatrini kanssa, joka ei ymmärrä avoimmuusestani ja liiallisesta miellyttämisen halusta syntyviä oikeita ongelmia, joita pitäisi käsitellä, että voisin elää vähemmän stressaavaa elämää. Tästä ei tule mitään, kun psykiatri ei tajua ollenkaan mistä on kyse. On itse täysin erilainen ihminen. Pitäisi vaihtaa tyyppiä, mutta en taas jaksaisi alkaa alusta. Pakko olisi, koska tästä ei ole nyt hyötyä😥

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat