Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ANTAISITKO 15V:N PELATA K 18 PELEJÄ?

Vierailija

Poikani täyttää 16 ens keväällä ja pelaa gta 5: sta. On ehkä mieleltään vielä sen verran lapsellinen, että ei ole kiinostunut pelin seksijutuista vaan enemminkin tykkää tutkia pelimaailmaa. Ajellee esimerkiksi moottoriveneillä pelin järvillä ja etsii kaikkia hienoja joki reittejä. Sekä tykkä myös "seikkailla pelin suurissa metsissä, vuoristoissa sekä saarissa.

Myös tykkää lennellä lentokoneella ja tehdä korkealta laskuvarjohyppyjä.

Tai sitten ajelee autolla pelissa ja etsii uusia paikkoja joissa ei ole vielä käynyt.

Peli on siis samanlainen kuin oikea elämä. Voi tehdä melkein mitä vain. Voi kävellä, pyöräillä, ajaa autoa tai venettä tai lentää lentokoneella. Tai ajaa pyörällä.

Myöskin pelissä on kaupunki alueita, maaseutua, metsiä, saaria ja vuoria.

Antaisitko pelata?

Kommentit (6)

Vierailija

Mun 13v pelaa k16-18 pelejä. On järkevä poika eikä mikään sotahullu vaikka kavereisen kaa pelaakin välillä onlinessa sotapelejä. Totta ihmeessä kaikki 15v pelaa jo mitä vaan.

Vierailija

Eiköhän ole väliä enemmän pelin sisällöllä. Ei gtassa ne ampumiset ja prostituoidut niin ole niin hirveä paha vaikka tuokin peliin k18 rajan, ei se ole hirveää raakuudella mässäämistä. Ennemmin välittäisin esim jostain kauhun tuomasta rajasta, nehän juuri ovat enemmän pelottavia ja menee uniin kuten saw peli.

Ei, en usko että pelit laukaisevat kenessäkään väkivaltaista käytöstä, ne ovat lähtöisiä jo aiemmin olevista ongelmista ihmisessä itsessään.

Kun minun tyttäreni haluaa pelata peliä, tulen taatusti ensin itse tutustumaan siihen ensin ja sitten itse mietin onko hän tarpeeksi kypsä sulattaakseen sen sisällön. Vanhemmathan ne lapsensa tuntevat parhaiten. Enkä antaisi pelata siksi kun muutkin pelaa, enhän ostaisi lapselleni alkoholiakaan siksi kun muutkin juo. Ennemmin keksisin jotain muuta kivaa vaihtoehtoista tekemistä josta puhua kavereitten kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat