Mies puhui unissaan, lukekaa meidän älykäs vuoropuhelu :D

Vierailija

Sanoin että käyn vanhempieni pihassa (aidattu) heittelemässä koiralle palloa kun se on vähän ylienerginen. Mies vastasi unissaan "Siinä on kaasupalloja lava täynnä, ota siitä" Kysyin että mikä ihmeen lava, hän vastasi "No siinä katon yläpuolella" Kysyin mistä katosta hän puhuu niin murahti "No höh, sen rekan tietysti" Kysyin että minkä rekan (tässä vaiheessa oli vaikea jo pidättää naurua) hän vastasi "No kysy siltä Tuijalta" Emme siis tunne ketään Tuijaa. Kysyin "Kuka se Tuija oikein on" ja mies änkytti "No se ele-lelesfantti"

Sitten ei pokka enää pitänyt ja hän heräsi nauruuni :D

Kommentit (11)

Vierailija

:DD Itse kävin myös unikeskustelun miehen kanssa mutta se olin minä joka puhuin hulluja. Minulla on tapana nukkua kyljelläni ja halata tyynyä samalla. Se sattui olemaan ainoa ns. kova tyyny mikä meillä on ja mies tarvitsee sitä niskojensa takia päänsä alle. En ollut antanut tyynyä vaikka hän kuinka kiskoin ja olin sanonut "et vie sitä vaahtokarkkia" Olin imeskellyt samalla tyynyliinan kulmaa. En muista koko jutusta mitään :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että kyllä se mies ainakin tuon Tuijan tuntee :) Ei tuollainen nimi muuten uneen tule.

Muijan tunnen kyllä.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että kyllä se mies ainakin tuon Tuijan tuntee :) Ei tuollainen nimi muuten uneen tule.

Kyllä Taija tai vaikka muija voi muuttua unessa Tuijaksi siinä missä kaasupullot kaasupalloiksi. Ja uneen päätynyt nimi voi olla vaikka edellisiltana luetusta lehdestä.

Vierailija

Mä näen monestikin unia missä on täysin vieraita nimiä mulle. Viimeyönä olin eksynyt ja kysyin hädissäni tietä kotiin joka oli ruusukuja 8 😃. Joo no ei ole enkä koskaan kuullutkaan.

Vierailija

Tämä oli hauska  avaus :D

Tuttava kertoi hänen miehensä heränneen kauheaan kohkaamiseen ja äheltämiseen yöllä. Rouva oli istunut sängyssä polvillaan ja ihan unessa  kietonut tyynyään tarmokkaasti peittoon.

Oli kätilöopinnot meneillään, joten kapaloi vauvoja unissaankin!

Vierailija

Olin siskon luona kaymassa ja teeman mukaisesti nukuttiin siskonpedissa. Vessasta palatessani sisko ponkaisi patjalta ylos ja sanoi "hyi, et kylla tuu yhtaan lahemmaksi". Kysyin, miksi ja sisko vastasi, etta mun hanta on allottava, kun se on niin pitka. Sanoin, etta nukun ihan reunalla ja pidan hantani piilossa. Sisko: "et sitten yhtaan lieruttele sita mun naaman edessa". Taman jalkeen sisko nyrpisteli nenaansa ja kapertyi sikioasentoon niin kauas minusta kuin mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vau, mä puhuin unissani Daniel Radcliffestä. Tunnen siis hänet, vähän hienoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska  avaus :D

Tuttava kertoi hänen miehensä heränneen kauheaan kohkaamiseen ja äheltämiseen yöllä. Rouva oli istunut sängyssä polvillaan ja ihan unessa  kietonut tyynyään tarmokkaasti peittoon.

Oli kätilöopinnot meneillään, joten kapaloi vauvoja unissaankin!

Mä olen joskus laskenut matemaattisia laskuja koko yön ja ollut aivan poikki, kun on pitänyt lähteä aamulla töihin. (tekemään tietenkin samoja hommia)

Mies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat