Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä meitä jäi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :)

Vierailija
2/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina täällä.

Vierailija
4/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
5/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck this.

Vierailija
6/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
7/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just varta vasten.

Vierailija
8/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä monta :)

Vierailija
9/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

Vierailija
10/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä pitkästä aikaa yöllä niin piti kirjautua. Turhaltapa se tuntuu kun täällä on yöllä niin kuollutta :/

Vierailija
11/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjoilla ollaan...

ERITTÄIN pitkän tauon jälkeen! Kiirettä pidellyt...

Vierailija
12/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas rehellisesti illastanne?

Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Vierailija
13/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein vakuuta.

Vierailija
14/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Oon kyhjöttänyt huoneessani koko illan. Katellu eri tv-sarjoja ja kuunnellut musiikkia. (Palstaillut tietty myös)

Tylsää.

Vierailija
15/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Lenkki, sauna, olut, Putous - ei suorana, ja koneelle. 

Ken pierua pidättää...

Vierailija
16/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä suunnilleen aina kun olen hereillä. Kenenkään on ihan turha käskeä minun hankkia elämää, elämäni on AV.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
17/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin saunassa, tappelin muksujen kanssa nukkumaanmenosta ja tulin koneelle. Melko normaali ilta siis :D

Kaverit pyysivät viettämään pikkujoulua mutta ei oikein huvittanut. En jaksa katsella kännisiä ja toisaalta joka paikkaa kolottaa muutenkin sen verran että oma punkka houkutteli enemmän. 

Vierailija
18/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta meni palstaillessa, telkkua katellessa, siivoillessa ja syödessä eli ihan mukavasti. Kohta aloitan lukemisen ja kirjoittamisen, kun ei väsytä. 

Vierailija
19/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Minä kamalassa tekemisen puutteessa, ei nukuta ei sitten yhtään. Yritän nettailla vielä hetken ja menen nukkumaan, tai yöuinnille..

ps. Miten ihmeessä saat kissasi lojumaan päälläsi? Meidän kissi nakkelee niskojaan ja katsoo ylimielisesti, jos pyydän sitä tulemaan viereen..

Vierailija
20/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Minä kamalassa tekemisen puutteessa, ei nukuta ei sitten yhtään. Yritän nettailla vielä hetken ja menen nukkumaan, tai yöuinnille..

ps. Miten ihmeessä saat kissasi lojumaan päälläsi? Meidän kissi nakkelee niskojaan ja katsoo ylimielisesti, jos pyydän sitä tulemaan viereen..

Mihin menet uimaan tähän aikaan vuodesta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme