Keitä meitä jäi?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

=)

Sivut

Kommentit (40)

Summer78
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Minä.

Ein kleiner Fleck im großen Meer
Ein kleiner Punkt, so weit entfernt
Niemand der mich sucht
und niemand der mich hört
Niemand der mich kennt
und niemand der mich stört

Mänkkipyyhe
Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

Kertokaapas rehellisesti illastanne?
Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Summer78
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Mänkkipyyhe kirjoitti:
Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Oon kyhjöttänyt huoneessani koko illan. Katellu eri tv-sarjoja ja kuunnellut musiikkia. (Palstaillut tietty myös)
Tylsää.

Ein kleiner Fleck im großen Meer
Ein kleiner Punkt, so weit entfernt
Niemand der mich sucht
und niemand der mich hört
Niemand der mich kennt
und niemand der mich stört

JaaTee
Seuraa 
Liittynyt28.11.2015

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Lenkki, sauna, olut, Putous - ei suorana, ja koneelle. 

Ken pierua pidättää...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat