Mistä tietää onko nainen hyvä sängyssä?

Vierailija

Jos löytyy tämmöinen video niin voipi olla.

https://www.youtube.com/watch?v=kKfhCLkp-nE

Tosin jos nyt asiaa aivan törkeän kriittisesti tarkastellaan niin toiminta tässä on vielä enemmän sellaista teknistä suoritusta vaikka nouseekin lopussa. Asia ei oikeastaan selviä tästä vaan katsoin muutamia muitakin videoita kanavalta ja sellainen rento, itsevarma, avoin tunteikkuus puuttui vaikka vakuuttaakin teknisesti.

Tässä vastakohta tuollaiselle suorituskeskeiselle aktille

https://www.youtube.com/watch?v=j8BVA9VZY6I

Tunnetko ketään naisia jotka osaa tähän malliin improvisoida, puhtaasti tunteiden pohjalta?

Kommentit (7)

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Eipä se nyt paljoa vaadi avata jalkoja ja vähän käsillä hieroa. Miehen tehtävän on huolehtia oma tyydytys, naisen tyydytys (johon kuuluu pimeässä sen nuppineulan pään kokoisen klitoriksen etsimen sieltä nahkafileiden seasta samalla kun tietysti suutelee, toisella käödellä hieroo rintoja ja lantiolla takoo munaa pilluun). Naisen seksisuoritus koostuu makaamisesta ja lopulta miehen suorituksen arvostelemista kaveridensa kesken.

Käyttäjä359
Seuraa 
Liittynyt29.11.2015

Näin miehenä täytyy sanoa, että ensimmäinen primitiivireaktio on se, kun huomaa naisen osaavan tanssia, siis rytmitajua on. On niitä muitakin pointteja jotka huomaa, yleensä ne liittyvät liikkumiseen ja itsensä huomioimiseen

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Käyttäjä359 kirjoitti:
Näin miehenä täytyy sanoa, että ensimmäinen primitiivireaktio on se, kun huomaa naisen osaavan tanssia, siis rytmitajua on. On niitä muitakin pointteja jotka huomaa, yleensä ne liittyvät liikkumiseen ja itsensä huomioimiseen
Sitten kun ihmiset rakastelevat musiikin tahtiin koreografioita samalla tehden, voi tuolla rytmitajulla olla merkitystä.

Muuten tuo tanssitaidon perusteella arvioiminen tuntuu todella epäreilulta ja yleensä se kohdistuu lähinnä miehiin. Sama kuin arvioisi miehen kestävyyttä sängyssä maraton-tulosten perusteella paitsi epäloogisempaa. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mistään ei varmaan voi tietää ja samaa olen pohtinut miesten suhteen. Mä olen ollut sängyssä 4 miehen kansa ja viimeinen on räjäyttänyt pankin. Usein puheet ovat suuremmat kuin teot.

Mä toivon mieheltä kestävyyttä ja kykyä pitkittää laukeamista. Tämä tarkoittaa, että yksi yksittäinen setti asentoja vaihdellen voi kestää puoli tuntia. Toivon myös miehen kykenevän saman illan aikana vielä pariin uusintaan.

Seksiin kuuluu suuseksiä puolin ja toisin, eri asentoja ja seksiä eri paikoissa, esim pöydällä, suihkussa jne. Tämä edellyttää mielikuvitusta, kokeilun halua, estottomuutta. Tälläisen miehen peppuun voi laittaa sormen.

Mä haluan myös peppuseksiä eri asennoissa ja nautin myös fistauksesta.

Mulle itselleni se, että kaikki tämä tulee mukaan tarkoittaa, että mulla on tunteita miestä kohtaan ja tunnen voivani luottaa häneen. Silloin on itselläni taivas auki nautintoon, ja silloin teen kaiken sen miehen eteen.

Mutta kertokaapa te, mistä tietää, että mies on hyvä sängyssä?

Vierailija

Eiköhän tunne ole se tärkein juttu. Että kemiat kohtaavat ja on intohimoa, ei seksi ole teknistä suorittamista vaan tajunnanräjäyttävä tunne, tunne ettei toisesta saa tarpeekseen ja niin se INTOHIMO.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat