Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit nähdä tulevaisuuteen, katsoisitko?

Vierailija

Esim 1, 3, 5 10 ja 15 vuotta eteenpäin.

Itse katsoisin ainakin 1 ja 3 vuotta eteenpäin (saisin selvyyden mitä alaa mahdollisesti olen lähtenyt opiskelemaan)
5 vuotta on siinä ja siinä haluanko nähdä.

Jos siis on mahdollista muuttaa tulevaisuuttaan, esim 10v päässä näkee itsensä kahden lapsen surullisena ekonomi-äitinä niin lähdenkin opiskelemaan jotain muuta. (Mahdollisesti kauppiksessa tavattu mies jää tapaamatta ja hänen kanssa lapset hankkimatta). Kauas tulevaisuuteen näkeminen "pelottaisi", lähitulevaisuuden näkeminen voisi vaan helpottaa :)

Kommentit (9)

Vierailija

Katsoisin mielelläni ehkä noin kolmen tai viiden vuoden päähän. Haluaisin nähdä että onko siellä jotain odotettavaa vai pelkkää alamäkeä. :D

Vierailija

No minä näen. Mutta ei se mee noin, että katotaan johki kolmen vuoden päähän tai kymmenen. Sielulla on ihan eri 'logiikka' kuin egolla. Ja myös eri motiivi: pyyteetön rakkaus.

Vierailija

Mä olen 30-vuotias ja jos pääsisi näkemään tulevaisuuteen, katsoisin n. 40-50 vuoden päähän. Jos en olisi enää elossa silloin, niin se ei olisi niin kamalaa kuin katsoa esim. viiden vuoden päähän ja saada tietää, että on kuollut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat