Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla niin, että mies haluaisi enemmän lapsia kuin vaimo?

Vierailija

Meillä on kaksi ja mies haluaisi kolmannen, mutta itse en millään ehdolla siihen suostu.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Meillä oli.. ja minä pönttö suostuin. Itselleni olisi riittänyt kolme ja heihin olin valmis tyytymään.. Neljäs tuli lääkärin väärän diagnoosin seurauksena.. Viidettä en tahtonut, mutta mies tahtoi.. ja hänkin syntyi. '

Sitten suostuin vielä yhteen ja kaksoset olivat tulossa, meni kesken  ja siitä toipuminen oli todella rankkaa ja minusta tuntui, että tää oli tässä.. en kestä enää näitä.

Lopulta miehen painostuksesta johtuen meillä oli 7 lasta ja minun terveys loppu..

Nyt elän lasten kanssa yksin, mies meni ja lähti harrastamaan..eikä ole viiteen vuoteen pahemmin näkynyt, että kiitos näistä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli.. ja minä pönttö suostuin. Itselleni olisi riittänyt kolme ja heihin olin valmis tyytymään.. Neljäs tuli lääkärin väärän diagnoosin seurauksena.. Viidettä en tahtonut, mutta mies tahtoi.. ja hänkin syntyi. '

Sitten suostuin vielä yhteen ja kaksoset olivat tulossa, meni kesken  ja siitä toipuminen oli todella rankkaa ja minusta tuntui, että tää oli tässä.. en kestä enää näitä.

Lopulta miehen painostuksesta johtuen meillä oli 7 lasta ja minun terveys loppu..

Nyt elän lasten kanssa yksin, mies meni ja lähti harrastamaan..eikä ole viiteen vuoteen pahemmin näkynyt, että kiitos näistä..

Tämä ei kyllä kuulosta todelliselta.

Olen itse päättänyt että ennemmin eroan kuin suostun kolmanteen, eikä mies voi alkaa tosissaan vängätä asiaa koska perusteluni ovat pettämättömät ja niitä on sata.

Ap

Vierailija

Meillä ei olisi yhtään lasta jos minä olisin tehnyt päätöksen pelkästään. Nyt kaksi lasta on jo teinejä ja monella tapaa elämä on ollut kivaa näinkin mutta edelleen olisin varmaan ollut ihan tyytyväinen lapsettomaankin elämään. Mutta tässä parisuhteessa se ei ollut vaihtoehto.

Vierailija

Mutta lohdullista kuulla, ettei meillä ole ainoa tällainen tapaus. Mikä miehiä oikein vaivaa kun haluavat enemmän lapsia kuin vaimo, vaikenivat edes näe kuin murto-osan vaivasta eikä stressitasonsakaan kestäisi yhtään enempää rasitusta? Miten teillä muilla seksielämä sujuu? Onko mies alkanut pihdata?
Kai huolehditte naiset itse ehkäisystä?! Ap

Vierailija

Meilläkin mies oli alun perin se joka halusi enemmän ja aikaisemmin lapsia ja kahteen suostuin jo seurustelun alussa ja sen olen nyt toteuttanut. Jos tämä ei riitä, perustakoon uuden perheen jonkun synnytyskoneen kanssa. Ap

Vierailija

Meillä on molemmat olleet onneksi samoilla linjoilla: 3 lasta ja sitten kun tää viimeinen eli 3: mas syntyy, mä vedän piuhat poikki :)

Vierailija

Meillä. Nyt jo kolme ja mies haluaa  vielä lisää. Minulle olisi riittänyt kaksi, mutta suostuin vielä yhteen. Enempää ei tule.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on molemmat olleet onneksi samoilla linjoilla: 3 lasta ja sitten kun tää viimeinen eli 3: mas syntyy, mä vedän piuhat poikki :)

Oletko nainen vai mies? Miehen sterilisaatio on paljon helpompi.

Odotan nytkin vain että lapset kasvaisivat ja voisin elää enemmän itsellenikin kun mitään hoitoapua ei edes ole. Tein jokin aika sitten aloituksen siitä että koen perheen perustamisen myötä kadottaneeni itseni kokonaan. Ja mies kehtaa edes puhua kolmannesta lapsesta! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä. Nyt jo kolme ja mies haluaa  vielä lisää. Minulle olisi riittänyt kaksi, mutta suostuin vielä yhteen. Enempää ei tule.

Miksi ihmeessä suostuit? Miten mies sai pääsi käännettyä? Ap

Vierailija

Meillä mies olisi myös halunnut kolmannen mutta jätti minun päätettäväkseni. Välillä olen kaivannut sitä lasta, jota ei ole; miettinyt millainen kolmas olisi ollut kun nämä kaksi ovat kuin yö ja päivä luonteiltaan. Mutta olisi se kolmas voinut olla vammainen tai sairaskin ja sitä riskiä en ollut valmis ottamaan.

Vierailija

Millä oikeudella miehet ylipäätään lapsia haluavat? Eiväthän he joudu riskeeraamaan juuri mitään koko asian takia.

Meillä mies on sanonut ottavansa eron ainakin kuusi kertaa sen jälkeen kun lapsia on ollut, ymmärrätte varmaan että jo se epävakaus on syy olla haluamatta kolmatta. Vaikka olisikin sanonut myöhemmin ettei tosissaan ollut. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat