Mies kehonkieli Ja puheet ristiriidassa.

Ruusunen

Ex-avopuolisoni reilun 15 vuoden ajalta muutti tammikuussa yhteisestä kodista "väliaikaisesti" pois pyynnöstäni. Syy tähän oli se, että mies ei osallistunut lastenkasvatukseen, kodinhoitoon tai oikein mihinkään asiaan perheen kanssa. Tarkoitus Ja yhteinen sopimus oli että hän koittaa ensimmäistä kertaa elämässään asua yksin Ja ottaa lapsiakin, siis kantaa vastuunsa elämästä. Kuitenkaan hän ei sanojensa mukaan halua enää palata yhteen. Siis nimenomaan minulle puhuttujen sanojen.
Miehen kehonkieli kertoo toista. Niin pariterapeuttien, ystävien kuin itsenikin mielestä. Mies on myöntänyt että tunteet ovat ennallaan, Ja tämänkin vahingossa.
Mies myös valehtelisin olevansa uudessa parisuhteessa, Ja myöhemmin sanoi pariterapiassa, että halusi aikaa ajatella, tunsi että häntä painostetaan, Ja ennenkaikkea halusi saada loukattua minua Ja sen kautta reaktion minusta, joka paljastaisi Rakastanko minä häntä oikeasti.
Minulle sattui kaksi vakavaa terveydellistä uhkaa lokakuussa, Ja ex oli sairaalassa liimattuna sänkyyni, roikkui kädessä, itki Ja hoki rakastavansa Ja ettei halunnut menettää minua. Puhui kuinka seövittäisimme asiat Ja palaisimme yhteen! Joka iltaan sairaalassa kuului siis paljon suudelmia, halailua Ja rakkaudentunnustuksia.
Mutta kun pääsin sairaalasta, miehen Kelkka kääntyi, hänestä tuli puheissaan välttelevät. Kehonkieli j katseet ovat kuitenkin pysyneet rakastavina. Taas hän ei kuulemma halua palata yhteen, Ja olen käsittänyt väärin.. .
Yllätyksenä kuitemkin seurasi sitten että:Nyt mies yllättäen haluaakin pariterapiaan, josta kieltäytyi kolme vuotta. Haluaa terapiaan kuulemma vain että saisimme välit kuntoon ja ristiriidat selvitettyä. Kuitenkin oma terapeuttini ja ns minun terapeuttini parisuhdeterapiassa ovat sitä mieltä, että mies selkeästi haluaa tulla takaisin, muttei uskalla sitä myöntää koska pelkää sydämensä särkyvän uudestaan! Joka päivä mies tekee tikusta asiaa saadakseen olla yhteydessä, lasten haku ja palautuspäivinä jää jaarittelemaan pariksi kolmeksi tunniksi, koskettaa vaivihkaa ja selittelee tekemisiään! Itse ottaisin hänet takaisin heti, mutta hänen puheensa vaivaavat! Mitä mieltä siis, kumpaan luotan, hädissään lauottuihin rakkaudentunnustuksiin ja kehonkieleen, vai puheiisiin jotka kuulostavat valheellisilta? Entä jos luotan ensimmäisiin, miten vakuutan hänet etten aio enää särkeä hänen sydäntään! Ja kiltit, ei provoja vaan oikeita neuvoja!

Kommentit (4)

Vierailija

Vaikealukuinen viesti, mutta tietääkö mies että ottaisit hänet takaisin?
Alussahan sanottiin että lähti sinun aloitteestasi asumaan yksin, olisiko mahdollista että miehen ylpeys ei anna hänen tulla takaisin, vaan odottaa sinun pyytävän paluuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat