Joululahjaketju!!! Mitä olette hankkineet/suunnitelleet kellekkin?

Vierailija

Mulla on mun tyttärelle (2v9kk) 4kpl palapelejä (näitä ostan vielä lisää jos löytyy kivoja sellaisia mitä meillä ei ole, hän on nyt ihan hullaantunut palapeleihin), keppihevosen, muumilakanat, muutama titi-nalle DVD, pari Disney-DVD:tä, uusi pulkka ja kellopeli.
Muita lahjoja en olekkaan vielä ostanut :D Kummilapsille sekä lapseni kummeille pitäis jotain keksiä. Vanhemmilleni olen yleensä antanut vain tyyliin suklaata ja viinipullon mutta nekin vielä hankkimatta.
Miten teillä? Niin ja mitä olette itse toivoneet? Mulla ainut toive on uusi DVD-Blue ray-laite kun vanha reistailee.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tytölle 6v ostin frozen aamutossut, joita toivoi. Väritettävän käsilaukun ja ison värityskirjan. Muita toivelahjoja saa mummoilta.
11v pojalle uusi puhelin.
Miehelle Hugo Boss hajusteet.
Isälle kirja
Äidille meinasin koota herkkukorin, kun sillä on jo kaikkea.
Lahjakortit kummilapsille.
Veljelle jotain?

Vierailija

Lapselle 3-wee piparkakkutalo ja hello bunny! -peli. Äidilleni misoa ja kuivattuja herkkutatteja. Pikkusiskolleni (meillä on 20 vuotta ikäeroa :D) kangastussit, macha-suklaata ja pocky-keksitikkuja. Miehelle luonnonperintösäätiöltä pala metsää. Itselleni etukäteislahjana jotain sokerimassatyövälineitä, että saan tehtyä sinne piparkakkutaloon huonekalut.

Vierailija

Mies on toivonut yhtä Police-tuoksua, saa sen muka lasten nimissä (9v ja 10v)

10-vuotias saa uuden pikkujakkaran, tarvitsee sellaisen.

9-vuotias jonkinlaisen palikkasarjan, jossa on isot osat ja jotka tarttuvat hyvin kiinni. Muinaiset MegaBlocksit olisivat hyviä, mutten ole vielä goolannut ja etsinyt yhäkö niitä valmistetaan.

Eli en ole vielä YHTÄÄN miettinyt mitä kenellekin hankin. Isommat lapset, äiti, sisarusten lapset, sisarukset... Olen harvinaisen myöhässä.

Vierailija

En oikein tiedä.

Lapselle (tyttö) Jotain söpöä pitäisi löytää. Nyt paketissa jo legoja, Mikki Hiiren kerhotalo dvd ja tarrakirja.

Toiselle lapselle (poika) Harry Potter kirja pakettissa. Ostamatta ainakin peli pleikalle.

Aikuisille viiniä, herkkukoreja ja kosmetiikkaa ainakin.

Miehen lahja vielä täysin hakusessa.

Vierailija

6v. pojille on ostettuna Honkkarista kaksi vähän erilaista leikkiruokasettiä, molemmissa hampurilaisia ja hotdogeja, kaksi erilaista trash pack-pakkausta, ja moottorisahan ja porakoneen. Ovat toivoneet lisäksi kitaraa, mikkiä ja rumpuja, saivat sellaiset jo edellisvuonna, mutta ne on jo rikottu aikoja sitten. Kunnaksen uusimman pitää ostaa ja harkitsen kuvitetun Potterin ostamista, en tiedä onko se vielä liian pelottava (voi olla että luen itse ensin) Molemmat pojat saavat ehkä 8-10 lahjaa per naama, suurin osa on mun ostamia.

Miehelle meinaan ostaa otsalampun, jonkun kirjan, ja jotain konjakkia. Isänpäiväksi arvoin että ostanko yhden kirjan vai otsalampun, päädyin kirjaan, mutta ei mennyt kuin pari päivää kun olisi se otsalamppu ollut todella tarpeen. Mies hukkasi avaimensa autonsa moottoritilaan, eikä meillä ollut yhtään toimivaa taskulamppua. Mies ei yleensä juuri muita lahjoja saa kuin ne mitä minä ostan. Ai niin, olen ostanut yhden stand up-dvd:n. Kyllä nyt tulee miehelle monta lahjaa :)

Aikuiselle tyttärelle en vielä tiedä mitä ostaisin, yhdet pukukorut olisi ostettuna, mutta en ole varma tykkääkö hän niistä. Sitten olen harkinnut erästä antiikkista piianpeiliä. siitäkään en ole ihan varma, ehkä joku kirjakin. 

En tiedä ostanko juuri muille lahjoja tänä vuonna, ehkä sovitaan ettei lahjoja vaihdella, että ostetaan vaan omille kersoille lahjat, alkaa olla kaikki kummilapsetkin jo lähes aikuisia, hankala osata ostaa mitään tarpeellista ja mieluista, ei viitsisi mitään turhaa krääsää ostaa.

Vierailija

Mitään en ole vielä hankkinut, mutta jotain jo suunnitellut.

- neljälle teinipojalle erään avustusryhmän kautta merkkihupparit
- yhdelle perheelle avustusryhmän kautta 100 € lahjakortti ruokakauppaan
- mutsille joku kirja, suklaata ja jotain tuoksuvaa
- faijalle kans joku kirja, jotain valokuvaukseen liittyvää ja varmaan tylsästi partavettä
- systeri on helppo eli hän on intohimoinen kotikokki eli keittokirjoja ja kokkailun erikoispuodista jotain kivaa
- omalle tyttärelleni annan tylsästi vaan rahaa, samoin hänen puolisolleen
- omalle pojalleni myös tylsästi rahaa, lisäksi varmaan huppari ja suklaata
- siskonpojalle ja hänen vaimolleen kans tylsästi rahaa, heidän lapsilleen Me&I:n vaatteita
- siskontytölle jotain merkkivaatteita
- siskontytön avokille ...auts, ekaa joulua mukana enkä äkkiseltään keksi mitään
- koirille (oma, tyttären sekä siskonpojan) puruluita
- kissoille (omat ja tyttären) leluja

Vierailija

Olen vasta ehtinyt miettiä lasten lahjoja. Molemmille on prinsessa barbiet, isommalle lautapeli, pienemmälle palapeli, joitain mekkoja olen katsellut kun niitä tykkäävät vaihdella, mutta en vielä ostanut. Lapset 3v ja 5v. Vähän riippuu myös mitä sukulaiset suunnittelevat, mahdollisesti hankin itse vielä tehtäväkirjoja.

Miehestä ei mitään tietoa mitä hankkia. Omille vanhemmille teen joulukarkkeja. Appivanhemmille kynttilöitä tai jokin kosmetiikkapakkaus (saippuaa, rasvoja). Veljille ostan yleensä jotain vaatetta, miehen veljille vaimoineen luultavasti jotain kynttilöitä tai koristeita.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Poika 9v. saa teleskoopin, Lego Dimensions-aloituspakkauksen sekä funpackin, ninja-asun aseineen, Volcano lab-setin sekä dinosauruskirjan.

Tyttö 5v. saa leikkikeittiön ja siihen tarvikkeita, soittorasian, ninja-asun aseineen, barbie-auton sekä lego elves-pakkauksen.

Yhteiseksi lahjaksi saavat myös pöytäjääkiekkopelin.

Mies olikin sitten vähän kinkkisempi tapaus mutta päädyin ruotopihteihin, fileepiikkiin sekä taittoveitseen.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

12v tytölle chapsit, yhden lempi artistin levy, uudet kuulokkeet ja kylpypyyhe on jo ostettu.
9v tytölle lempi artistin levy, uudet kuulokkeet (molemmilla siis entiset rikki), kylpypyyhe, iso palapeli ostettu.
Yhteiseks isommille schleic takki.

2v:lle Sylvanian families talo, siihen perhe ja muutamia huonekaluja.

Ehkä vielä pari juttua ainakin ostan lapsille.

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

Kihlatulleni ostin aivan älyttömän hyvän tuoksuisen CK Eternityn Summer-parfyymin, maksoi mansikoita mutta hän piti niin paljon Aqua-tuoksusta, josta Summer on vain aavistuksen makeampi versio, joten ajattelin hänen pitävän myös tuosta. Lisäksi ostin hänelle kylpytakin, mutta mokoma löysi sen vielä pakkaamattomana kesällä piilopaikastani joten pakkohan se oli antaa jo silloin etukäteisjoululahjana.

Äidilleni ostin kolme kirjaa, joita hän toivoi; John Grisham "Vuori", Leena Lehtolainen "Surunpotku" ja Liza Marklund "Rautaveri".

Mummulleni annan itse tekemäni kynttilät (hän sanoo aina että ei halua lahjoja, mutta tahdon muistaa häntä jotenkin, mummuni arvostaa käsintehtyjä lahjoja) ja ukilleni myös itse tekemäni (olen hopeaseppä edelliseltä ammatiltani) kuparista ja hopeasta tehdyn Citroen-avaimenperän. Olen antanut kaikille lähipiirini naisille tekemiäni koruja ja koriste-esineitä, mutta miehille en ole saanut keksittyä mitään järkevää, koska kalvosinnappeja ja solmioneuloja he eivät käytä. Ukkini osti juuri uuden Citroenin joten ajattelin tuon natsaavan juuri sopivasti. 

Appivanhemmille ostin Tampereen käsityömessuilta hunajakennosta tehdyt kynttilät, jotain vielä haluaisin keksiä.

Rakkammaille ystävälleni ostin hänen keräämäänsä Pentikin Eden-astiaston uunivuoan, ostin sen jo viime talvena tarjouksesta ihan huippuhintaan. Häneltä sain jo etukäteen joululahjaksi toivomani Taistelevat metsot-sohvatyynyliinan.

Sedälleni ja hänen kumppanilleen olen nyt ostanut Maria Drockilan Lintu-kynttilän, huovutetun patalapun (sedän puoliso rakastaa värejä ja tuossa on käytetty jokaiseen huovutettuun palleroon eri väriä) ja sinne yritän vielä keksiä jotain kivaa lisäksi.

Itse olen toivonut tuon tyynyliinan lisäksi mieheltäni sensuellia yömekkoa tai erästä Pentikin kynttelikköä johon olen ihastunut, mutta hän on vähän pässi eikä yleensä osta mitään lahjaksi, muuta kuin arvan vanhemmilleen ja sisaruksiensa lapsille. Mummuni jo kertoikin ostaneensa meille kylpylälahjakortin (ihanaa), se on ukin ja mummun yhteinen lahja meille. Äidiltäni toivoin krav maga-kurssin maksamista, mutta se peruttiinkin joten en vielä oikein tiedä, mitä häneltä toivoisin. Köyhänä opiskelijana lahjojen saaminen kyllä tuntuu supermukavalta näin jouluna joten kyllähän tässä vielä ideoita ehtii tulla :) 

pumpuli
Seuraa 
Liittynyt21.9.2015

Miehen kanssa tilattiin täänään Black Friday alennuksista kirjoja sekä pelejä ja sovittiin, että siinä on periaatteessa joululahjat jo toisillemme. Jotain pientä toki vielä hankitaan "ylläreiksi". Tilaan todennäköisesti netistä Bossin dödön ja ostan pelit-lehden plus karkkia.

Miehen siskolle sellainen raakasuklaan valmistus-paketti, kun on innostunut sellaisista jutuista.

Anopille English Tea Shopin tee-lajitelma ja jotain yhteistä sitten myös miehelleen. Kukka tai hyvää glögiä ja konvehteja yms.

Äidille todennäköisesti jotain kosmetiikkaa ja isälle ehkäpä Ifolor-lahjakortti (voi teetättää kuvistaan kirjan/kalenterin).

Isovanhemmille joulukukka yms.

Kummitytölle en ole vielä keksinyt mitään... mistä noin yleisesti  8 vuotiaat tykkää? Leffaliput ja lahjakortti/rahaa jätskibaariin, koruja, sävytettyjä huulirasvoja/invisibobleja...

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

16-vuotiaalle tyttärelleni olen ostannut

- Urban Decayn meikkejä(Smoke-luomiväripaletti, meikkikyniä silmiin ja huuliin, luomiprimer)

- halvat kuulokkeet. Ja sitten myöhemmin kalliit kuulokkeet

- karkkia

- 2 cd-levyä(nämä valitsi itse)

- Apteekista Avenen naamanpuhdistusjuttuja ja naamarasvaa

- ihanat lapaset, jotka sisäpuolelta niin pehmeät

Ostan vielä suklaata ja jonkun lautapelin. Ja jos jotain kivaa tulee eteen.

Muilta ei tule lahjoja hänelle. Isäsä kustantaa Lontoon-matkan joulukuussa. Jätkä on antanut saman matkan lahjaksi kahtena vuonna, nyt toteutuu. Jos ei sitten iske terroristit pahasti...

käyttäjä-9726

En vielä mitään. Varmaan ostan isäukolle ja veljille sukat + äitimuorille ja siskoille hiusten- tai ihonhoitotuotteen tai kynän/kynäpaketin. 

Uunotar Jokivarresta
Seuraa 
Liittynyt7.10.2015

Kudon lovikkaat eli Lapin vanttuut pojilleni.

Nuorempi teini-ikäinen saa myös rahaa.

Vanhempi pojistani tienaa jo nyt paljon enemmän kuin minä, joten rahalahja lapasten lisäksi olisi typeryyttä.

Joulun kohokohta on kun kokoonnumme jouluaterialle minun luokseni. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat