Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette kun haluatte halpaa, hyvää ja helppoa suolaista alle 3 eurolla?

Vierailija

Itse ostan Rainbow'n uunissa paistettavia patonkeja (paketissa 2 kpl), joihin laitan päälle espanjalaisen tomaatin siivuja ja halpaa (esim. Xtra tai Lidlin tuote) mozzarellajuustoa. Ripottelen päälle vielä hieman mustapippuria ja kuivattua oreganoa.

3 EUROA ON EHDOTON RAJA!!!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Olen opiskellut riittävästi ja nyt hyväpalkkaisessa työssä, joten minun ei tarvitse alentua moiseen wt-meininkiin ;)

Vierailija

Lidlistä purkki hernekeittoa, 2 goudajuustosämpylää (ovat niin nannaa, ettei tarvitse päällisiä) ja purkillinen piimää.

Vierailija

Pakastepitsan saa mielestäni alle 3 eurolla. Jos ottaa halvimman, niin sitä voi tuunailla kotona. Esimerkiksi kananmuna ja maksamakkara sopii päälle hyvin, jos niitä sattuu olemaan :)

Vierailija

Itsetehty pizzaa tai tomaatti basilika piirakka. Kotona on aina ainekset ja maksaa alle 3€. Tietenkin jos joutuu ostamaan kaikki ainekset kaupasta niin menee enemmän mutta niitä jää rutosti yli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut riittävästi ja nyt hyväpalkkaisessa työssä, joten minun ei tarvitse alentua moiseen wt-meininkiin ;)

Hohhoijaa... harmi että pipo on kiristynyt noin pahasti opiskeluista ja hyvästä palkasta huolimatta;D Noh, kaikkea ei voi saada...

Itse rakastan poppareita hinnasta huolimatta.

Vierailija

K-kaupan paistopisteestä euron valkosipuli- tai juustopatonki. Tai pakastealtaasta juurikin mainittuja Rainbow'n valkosipulivoipatonkeja, yrttivoi-versiokin on nannaa. Saarioisten valmislasagne ja kirjolohikiusaus silloin kun nälättää enemmän, myös Pirkan pakastenugetit ovat hyviä. Joku tarjouspizzakin menettelee juustoraasteella ym. tuunattuna.

Vierailija

Uunilämpimiä tonnikalajuustoleipiä (pari palaa reissumiestä, tonnikalaa, juustoa ja päälle oreganoa).  Aina jotain noista on kotona, ettei tarvitse kaikkea kerralla ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsetehty pizzaa tai tomaatti basilika piirakka. Kotona on aina ainekset ja maksaa alle 3€. Tietenkin jos joutuu ostamaan kaikki ainekset kaupasta niin menee enemmän mutta niitä jää rutosti yli.

Aina ainekset? Pohjaan ehkä joo. Mitä laitat päälle jos alle 3 eurolla ajattelit selvitä ja tuleeko siitä hyvää?

Vierailija

Riippuu onko kotona mitään.. jos on leipää ja juustoa nii esim lämpösiä voileipiä. Tonnikalaa tai kinkkua tarvitsee ostaa.

Tai joku suolainen piirakka itsetehtyyn taikinaan jos perusaineet kaapissa. Tonnikalaa/kinkkua, lidl ruokakermaa ja kaapinpohjalta tomaattia, paprikaa ja juustonkannikoista raastettu juustoraaste.

Ruoka-ruokaan jauhelihaa 1,99  makaronia ja sipuli. Ketsuppia päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
K-kaupan paistopisteestä euron valkosipuli- tai juustopatonki. Tai pakastealtaasta juurikin mainittuja Rainbow'n valkosipulivoipatonkeja, yrttivoi-versiokin on nannaa. Saarioisten valmislasagne ja kirjolohikiusaus silloin kun nälättää enemmän, myös Pirkan pakastenugetit ovat hyviä. Joku tarjouspizzakin menettelee juustoraasteella ym. tuunattuna.

En minä niitä pakastepatonkeja tarkoittanut, vaan niitä joita löytyy leipähyllystä! Siis niitä "taikinoita". Tosin miksei pakasteversioitakin voisi käyttää, leikkaaminen vaan voisi olla ongelma jos haluu täytteitä :) -AP

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat