Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksikästä, jos mies on nopea päässälaskija?

Vierailija

Osaan ulkoa numeroiden 1-1000 neliöt, koska olen laskenut niitä niin monesti päässäni, esim. junassa istuessani tai julkisessa vessassa, kun ujo pissa on yllättänyt pisuaarilla. Lisäksi pystyn laskemaan minkä tahansa kahden kolminumeroisen tulon päässäni alle kymmenessä sekuntissa. Esim. 234 * 875 = 204750. Tuohon meni alle 5 sekuntia, koska toinen numeroista sattui olemaan viidellä jaettava, joka nopeutti laskemista (valitsin satunnaisesti numerot). Olen harjoitellut jonkin verran nelinumeroisten lukujen kertomista, mutta se ei suju aivan moitteettomasti vielä. Eräs hyöty nopeasta päässälaskutaidosta on se, että kaupan kassalla tiedän katsomatta, paljonko ostokset tulevat maksamaan, koska lasken yhteen ostoksieni hinnat samalla, kun poimin ne ostoskärryyn/-koriin. Tämän ansiosta minulla on jo ennen vuoroani tasaraha kädessä, eikä tarvitse kaivaa lompakosta hiluja ja pidätellä takana olevia.

Mitä mieltä? Onko tällainen mies seksikäs sinun silmissäsi?

M23

Kommentit (13)

Vierailija

On. Siksi ihastuin mieheeni aikoinaan. Hyvällä laskupäällä voi saavuttaa kaikenlaista kivaa etenkin jos taloudesta muutenkin jotain ymmärtää.

Vierailija

No en tiedä seksikkäästä, mutta minulle kaikki nopeat päässälaskijat ovat taikureita ja matemaattisia neroja. t. lasken edelleen sormilla kuin pikkulapsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sairastatko autismia, AP? En tuomitse, kysyn vain :)

Kaikki taidot on sairauksia nykyään...

Ap:lle vastauksena, kyllä. Älykkyys on seksikästä ja hyvää päässälaskutaitoa pidetään yleisesti älykkyyden merkkinä. Tietenkään se ei ole ainoa tekijä älykkyydessä, niin että pelkän hyvän päässälaskutaidon vuoksi voisi sanoa jonkun olevan kokonaisvaltaisesti älykäs, mutta ehdottomasti se antaa positiivisen kuvan yksilön älystä.

Vierailija

Nojoo.. oikein kaikkien seksuaalisten unelmien täyttymys.. not. :D

Ei sinänsä ettenkö arvostaisi älykkyyttä. Tuollaiset seikat eivät vaan saa pöksyjäni kostumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On, mutta asialla pullistelu ei ole. 

Tämä. Älykkyys on seksikästä, mutta asian liiallinen korostaminen on epäseksikkään ylimielistä (ja tylsää.)

Vierailija

No onhan se aika siistiä, mutta tämä kohta kiinnitti huomioni:

Vierailija kirjoitti:
 Eräs hyöty nopeasta päässälaskutaidosta on se, että kaupan kassalla tiedän katsomatta, paljonko ostokset tulevat maksamaan, koska lasken yhteen ostoksieni hinnat samalla, kun poimin ne ostoskärryyn/-koriin. Tämän ansiosta minulla on jo ennen vuoroani tasaraha kädessä, eikä tarvitse kaivaa lompakosta hiluja ja pidätellä takana olevia.

Maksat käteisellä etkä kortilla? Kuulostaa minusta todella oudolta, varsinkin kun olet noin nuori. 

Älä välitä noista jotka sanovat että asiasta sanominen on ylimielistä. Kyllähän sitä nyt jostakin on voitava tuommoista asiaa kysyä, ja vauvapalsta on siihen ihan hyvä paikka kun täällä hengailee niin paljon naisia. Enkä muutenkaan usko että kovin monelle tulisi mieleen jatkuvasti leuhkia tuollaisella asialla tyyliin "moi oon Matti ja oon hyvä laskeen päässä".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat