Mun pitäisi aloittaa siivous, kämppä on kaaoksessa.

Vierailija

Ei millään jaksaisi. Keittiö pitäisi siivota, olohuone,wc:t ja kylppäri, lisäksi vaihtaa makkareista lakanat.
Antakaa mulle motivaatiota.

Kommentit (4)

Vierailija

Siivoa vartti kerrallaan. Aloitat vaikka tiskipöydältä, vartti siihen menee! Sitten voi juoda kupin kahvia, ja keittiöpöydän kimppuun, toinen vartti.
Olohuoneen lattia, vartti ja näet jo lattian =) toinen vartti, pöytäkin löytyy lehti- yms kasojen alta.
Vartti eteisessä, vaatteet järjestyksern.
Jne....

Vierailija

Minä aloitan siivouksen ottamalla "kierroksia". Eka kierroksella kerään pyykit ja puhtaatkin vaatteet pyykkikoriin, toisella kierroksella roskat muovipussiin ja kolmannella lehdet ja kirjat.

Sitten "juoksentelen" eli vien tavaroita paikoilleen ja samalla aloitan siivouksia siellä täällä eli laitan vaikka astioita likoamaan, aloitan vessanpesun, vien mattoja ulos, kokoan kenkiä kenkätelineeseen. Tätä kaikkea teen siis yhtä aikaa niin että talo on enemmän kaaoksen vallassa kuin alun perin.

Mutta pikku hiljaa kaaos asettuu ja sitten pääseekin siihen kaikkein pienimpään ja helpoimpaan hommaan eli imuroimaan, pesemään ja pyyhkimään.

Se mikä helpommin jää tekemättä on loppuvaihe eli siirrettyjen mattojen ja muiden laittaminen paikallaan.

Tee tämän ohjelman mukaan!? Siivousjärjestelmäni nimi voisi olla vaikka kaaosiivous.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat