Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isaac Eliot ei voisi olla tyttö

naisenpaikka

Tai Robin.
Heidät olisi teidän äitien toimesta haukuttu ja yhdestä virheestä olisi tehty iso. Kateus ja katkeruus osuu aina naiseen ja tyttöön.
Ihan kuten täällä. Haukutaan MungoAnna, haukutaan Jenni Vartiainen, ja ketä blogisteja täällä onkaan haukuttu. Monta artistia.
Se vaatii yhden sairaan sosiopaatin, jolla on addiktio kiusaamiseen ja hän alkaa riepotella pitempään jotain henkilöä, jolloin tätä mustamaalaamista jatkettuaan, vaikka jäisi kiinni valheista, trollaamisesta ym hän alkaa saada kannattajia.

Miehille tällaista ei tehdä.
Myöskään miespoliitikko ei häpeä virheitään, kohta hänelle tarjotaan vielä rahakkaampaa paikkaa.
Lähes kaikki joukkuepelaamista harrastavat miehet ovat narsisteja. Kuitenkin heille on aina odottamassa joku hyvävelipaikka. Ajatellaan nyt vaikka naamaa Samppa Lajunen.
Näin ei tehdä naisten kohdalla. Ajatellaan nyt vaikka Minna Kauppia.
Pojat eivät ole reiluja alakoulussa. He ovat kieroja ja kaksinaamaisia. Paljon kierompia ja kaksinaamaisempia kuin tytöt.
20prosenttia naisista tulee väkivaltaisesti kohdelluksi kotonaan puolisonsa taholta. Aivan varmasti tuon verran miehistä on narsisteja.
Naisia on yritysten johdossa aivan promilleluokkaa edelleen.
Tuossa joitakin syitä, miksi kukaan ajatteleva ei voi olla muuta kuin feministi.

Meillä on Robin, meillä Isaac Eliot, mutta missä tyttötähdet? Heidät olisi jo joukolla potkittu.

Kommentit (6)

Vierailija

No itse en voi sietää sannin ja vartiaisen lauluääniä. Jos joku sanoo mun olevan kateellinen, niin voi voi. Tiedän kuitenkin itse, etten ole.

Vierailija

Ai jaa. Ei mun mielestä alaikäisiä laulajatyttöjä ole täällä haukuttu. Esim. Tuulia.

Aikuisia mies- ja naislaulajia parjataan ihan tasaisesti. Miettikäpä nyt vaikka jotain cheekiä tai tuiskua, enemmän negatiivista täällä kuin positiivista.

a p

Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Ei mun mielestä alaikäisiä laulajatyttöjä ole täällä haukuttu. Esim. Tuulia.

Aikuisia mies- ja naislaulajia parjataan ihan tasaisesti. Miettikäpä nyt vaikka jotain cheekiä tai tuiskua, enemmän negatiivista täällä kuin positiivista.

Hmmm. en  ole koskaan kuullut tuota, joten saman tason tähdestä tuskin voidaan puhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hmmm. en  ole koskaan kuullut tuota, joten saman tason tähdestä tuskin voidaan puhua.

No hän ei ole enää niin pinnalla mutta pari vuotta sitten soi  paljon radiossa.

No otetaan sitten Diandra (ehkä hänestä olet kuullut?), hänkin oli teini tullessaan julkisuuteen, eikä mitään paskamyrskyä todellakaan ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja nuo kaksi aloituksessa  mainittua ei saa kritiikkiä tai paskaa niskaan. 

*huutonaurua*

Niinpä. Kun ottaa huomioon että Isac on vasta 14-vuotias lapsi, niin kyllä häntä vaan parjataan yllättävän paljon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat