Kokemuksia TENS -laitteesta?

Vierailija

Sain sellaisen kotikäyttöön fyssarilta, kun selkäkipu ei laannu lääkkeillä. Enkä niitä haluaisi syödäkään.

Fyssari teki yhden satsin enkä osaa sanoa, oliko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä. Kipu on yhä olemassa. Millaisia kokemuksia siitä on ?

Kommentit (4)

Vierailija

Miekin sain fysioterapeutilta lainaan, ihan laatuvehje. Yhdestä hoitokerrasta ei välttis ole hirveästi apua, vaan tarkoitus on käyttää tasaiseen tahtiin. Minulla kyllä auttaa tulehtuneeseen lonkkaan kertakäytölläkin, turruttaa kipua ja olo helpottaa. Selkäkipuun auttaa vasta viiveellä, eli pitää käyttää säännöllisesti vähän pidempään. Ei siitä mitään haittaakaan ole, joten kannattaa ihmeessä kokeilla jos fysioterapeutti kerta sitä ehdotti. Jos ei auta, niin sittenpähän tietää senkin ja siitä voi olla apua jatkohoitoa suunnitellessa.

Vierailija

Suosittelen!

mulla on hermokipua ja selkäjumia. Fyssari kans anto kotikokeiluun ensin tenssin, ja ihastuin siihen. Sitten sain hankituksi oman.  ja komppaan ekaa vastaajaa.

Jos se tuntuu auttavan, ja tuntuu hyvältä susta, niin anna palaa :)

tsemppiä kaikille kipeille.

Vierailija

Mintako kertaa päivässä olette käyttäneet ja kuinka kauan kerrallaan? Olin aivan lääkehuuruissa kun sain sen ja fyssarilla kiire, niin jäi käyttöohjeet epäselviksi :)

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat