Naisen "tyhmeneminen" uuden miehen seurauksena

Vierailija

Ystäväni tapasi puolisen vuotta sitten miehen. Sen jälkeen hän on taantunut jollain tavalla, pikku jutuissa. Viestit hän kirjoittaa nykyään yhteen pötköön ilman välimerkkejä ja vielä jollakin murteella. Fb on nykyisin täynnä jotain testejä ja sen tyyppistä, aikaisempien oikeiden tekojen sijaan. Miesystävästä en muuta tiedä, kuin että viina on maistunut ja ero edellisestäkin on tullut sen takia... Kaverini on taas ihan jonkin verran koulujakin käynyt, yli 40v nainen. Onko tämä yleistäkin, että käytöstä aletaan kopioimaan vaikka huonompaankin suuntaan, kun löytyy kumppani?

Kommentit (13)

Vierailija

Minäkin ennen kirjoitin asiatekstiä, mutta miehen mukana olen alkanut kirjoittaa puhekieltä tekstareissa.

Ei se kerro minun älykkyydestäni mitään. Se kertoo vain asenteestani, että minusta on nykyään ykshailee, miten kirjoitan.

Akateeminen N47

Vierailija

Riippuu niin ihmisestä. Mullakin on pari ystävää jotka menevät miehen mukana täysin. Vaihtuu ruokavalio, juomatavat, ajankäyttö ja mielenkiinnon kohteet lennossa. Toiset on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin ennen kirjoitin asiatekstiä, mutta miehen mukana olen alkanut kirjoittaa puhekieltä tekstareissa.

Ei se kerro minun älykkyydestäni mitään. Se kertoo vain asenteestani, että minusta on nykyään ykshailee, miten kirjoitan.

Akateeminen N47

Sivistys karisee, kun ottaa juntin miehen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miulle tuli ekana mieleen, et oisko tää kaveris alkoholisoitunu tai masentunut. 

Ei varmaan ainakaan alkoholisoitunut. Mieskin on kuulemma lopettanut juomisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Akateeminen N47

Aika pinnallista sivistys on, jos se karisee kirjoitustyylin myötä. Helposti pois pyyhittävissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Akateeminen N47

Aika pinnallista sivistys on, jos se karisee kirjoitustyylin myötä. Helposti pois pyyhittävissä.

Kirjoitustaito on merkki sivistyksestä. "osaan mä kirjoittaa oikeinkin mutta en nyt jaksa"  Sivistys lähtee selkärangasta, eikä sitä pyyhitä pois.

Vierailija

Mun kaverilla on vastaavaa tapahtumassa. En nyt kirjoitusjutuista osaa sanoa, mutta alkoholisoituu uuden miehen kanssa kovaa vauhtia ja muutenkin taantuu luuserin tasolle.

Hirveetä kattella vieressä, kun nainen rakastaa niin rajusti, ettei näe metsää puilta. Ovat kuin pulipariskunta, kun raitilla tulevat vastaan. Järkipuhetta ei ymmärrä, suuttui.

Naisella on vielä kaksi teiniäkin huollettavanaan.

Vierailija

Mä taas joskus kirjoitan tahallani väärin, kun tiedän, että eräs "ystävä" suivaantuu siitä mielessään. En vain pidä siitä, että joku toinen sanelee sen miten kenenkin tulee aina käyttäytyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat