Naisen "tyhmeneminen" uuden miehen seurauksena
Ystäväni tapasi puolisen vuotta sitten miehen. Sen jälkeen hän on taantunut jollain tavalla, pikku jutuissa. Viestit hän kirjoittaa nykyään yhteen pötköön ilman välimerkkejä ja vielä jollakin murteella. Fb on nykyisin täynnä jotain testejä ja sen tyyppistä, aikaisempien oikeiden tekojen sijaan. Miesystävästä en muuta tiedä, kuin että viina on maistunut ja ero edellisestäkin on tullut sen takia... Kaverini on taas ihan jonkin verran koulujakin käynyt, yli 40v nainen. Onko tämä yleistäkin, että käytöstä aletaan kopioimaan vaikka huonompaankin suuntaan, kun löytyy kumppani?
Kommentit (13)
Riippuu niin ihmisestä. Mullakin on pari ystävää jotka menevät miehen mukana täysin. Vaihtuu ruokavalio, juomatavat, ajankäyttö ja mielenkiinnon kohteet lennossa. Toiset on.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ennen kirjoitin asiatekstiä, mutta miehen mukana olen alkanut kirjoittaa puhekieltä tekstareissa.
Ei se kerro minun älykkyydestäni mitään. Se kertoo vain asenteestani, että minusta on nykyään ykshailee, miten kirjoitan.
Akateeminen N47
Sivistys karisee, kun ottaa juntin miehen?
Miulle tuli ekana mieleen, et oisko tää kaveris alkoholisoitunu tai masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Miulle tuli ekana mieleen, et oisko tää kaveris alkoholisoitunu tai masentunut.
Ei varmaan ainakaan alkoholisoitunut. Mieskin on kuulemma lopettanut juomisen.
Erikoista. Yleensä se tapahtuu vasta ensimmäisen synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ennen kirjoitin asiatekstiä, mutta miehen mukana olen alkanut kirjoittaa puhekieltä tekstareissa.
Ei se kerro minun älykkyydestäni mitään. Se kertoo vain asenteestani, että minusta on nykyään ykshailee, miten kirjoitan.
Akateeminen N47
Aika pinnallista sivistys on, jos se karisee kirjoitustyylin myötä. Helposti pois pyyhittävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen N47
Aika pinnallista sivistys on, jos se karisee kirjoitustyylin myötä. Helposti pois pyyhittävissä.
Kirjoitustaito on merkki sivistyksestä. "osaan mä kirjoittaa oikeinkin mutta en nyt jaksa" Sivistys lähtee selkärangasta, eikä sitä pyyhitä pois.
Minusta tuo on lutuista!
Mies salomailta.
Mun kaverilla on vastaavaa tapahtumassa. En nyt kirjoitusjutuista osaa sanoa, mutta alkoholisoituu uuden miehen kanssa kovaa vauhtia ja muutenkin taantuu luuserin tasolle.
Hirveetä kattella vieressä, kun nainen rakastaa niin rajusti, ettei näe metsää puilta. Ovat kuin pulipariskunta, kun raitilla tulevat vastaan. Järkipuhetta ei ymmärrä, suuttui.
Naisella on vielä kaksi teiniäkin huollettavanaan.
No kyllähän ihmiset ottaa ihan huomaamatta vaikutteita muilta ei siinä mitään ihmeellistä ole
Mä taas joskus kirjoitan tahallani väärin, kun tiedän, että eräs "ystävä" suivaantuu siitä mielessään. En vain pidä siitä, että joku toinen sanelee sen miten kenenkin tulee aina käyttäytyä.
Jotkut haluavat niin paljon rakkautta ja välittämistä, että ovat valmiita myöntymään identiteetissään, arvoissaan ja tavoissaan.
Akateeminen N47