6v lapselle matkapahoinvointi lääkettä?

Vierailija

Ilman reseptiä saa apteekista,mutta ohjeessa lukee 12v alkaen annostus. Uskallanko antaa puolikkaan annoksen 6v lapselle?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei. Ne vaikuttaa keskushermostoon. Lääkäri voi määrätä, mutta nekin vaikuttavat keskushermostoon. Joillakin auttaa ns. akurannekkeet. Ne on ainakin vailla sivuvaikutuksia. Niitä saa myös apteekista. 

Vierailija

Kannattaa kokeilla niitä rannekkeita, mutta jos on aikaa odottaa kolmisen viikkoa, niin suosittelen tilaamaan ebaystä apteekista ostamisen sijaan, maksavat ebayssä noin dollarin kappale, joiltain saa kaksikin dollarilla. Ei missään tapauksessa kannata maksaa apteekkien ym. riistohintoja.

Vierailija

Uskallat antaa puolikkaan Postafenin, minäkin olen antanut lapselleni. Apteekissa sanoivat, että näin voi tehdä. Aiemmin ei kuulemma postafenissa ollut koko ikärajoitusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Inkiväärin palasen pureskelu auttaa paremmin kun mikään lääke

Milläs syötät lapselle inkivääriä. Sehän maistuu ihan hirveälle. Itse olen antanut puolikkaan postafenin. Muistaakseni noissa oli aiemmin ikäraja juurikin 6-vuotta. Ihmetyttää miksi Suomessa ei myydä pienemmille lapsille matkapahoinvointilääkkeitä, kun niitä kuitenkin myydään esim. Espanjassa. Nestemäisiä hyvän makuisia ja ihan tarkoitettu pienille lapsille. Lomilla tullut noita ostettua.

Vierailija

Ja tuosta inkivääristäkin on sellaisia matkapahoinvointilääkkeitä maailmalla. Ei lapsi suostu pistämään oikeaa inkivääriä suuhunsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla niitä rannekkeita, mutta jos on aikaa odottaa kolmisen viikkoa, niin suosittelen tilaamaan ebaystä apteekista ostamisen sijaan, maksavat ebayssä noin dollarin kappale, joiltain saa kaksikin dollarilla. Ei missään tapauksessa kannata maksaa apteekkien ym. riistohintoja.

Nää rannekkeet on ihan humpuukia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat