Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; oletko päättänyt pitää jostakin ihmisestä?

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Kuinka moni tekee niin että tuntee vastenmielisyyttä jotakin ihmistä kohtaan, mutta päättääkin jos ei nyt ystävystyä niin ainakin tutustua tähän ihmiseen ja siten voittaa hänet puolelleen? Itse olen joskus tehnyt näin pienessä mittakaavassa vaihtelevalla menestyksellä.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (5)

Vierailija

Olen kyllä miettinyt joskus että tekis noin, mun luonto ei vain anna periksi. jos joku on ilkeä niin en osaa madella.

Vierailija

Hyvä! Itse en ehkä pysty tuohon. Siis jos tunnen suunnatonta vastenmielisyyttä jotakuta ihmistä kohtaan.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Minä en esimerkiksi pitänyt yhdestä naisesta ulkonäön ja muun olemuksen takia; nainen kuulosti jotenkin aggressiiviselta epävarmuudessaan ja tuntui jotenkin ylikompensoivan tiettyjä asioita. Sen lisäksi hän ei kerran tervehtinyt minua kaupungilla takaisin, vaan katsoi vain vihaisesti.

Mutta sitten kerran rupesin vain juttelemaan hänelle ja käsitykseni hänestä muuttui positiiviseksi, koska sain positiivisen kokemuksen hänestä ja hänkin alkoi moikkailemaan reippaasti.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Minulla oli tänään lämmin kokemus.

Yksi ihan kivannäköinen nainen, joka aina vain katsoi yrmeästi kun moikkasin häntä, hakeutui parikseni harrastuksessa ja olimme läheisessä fyysisessä kontaktissa.

Ei siinä paljon tullut puhuttua mutta vähän kuitenkin ja muutama katse vaihdettua. Yhdessä vaiheessa olin niin, että nainen makasi melko avuttomana lattialla ja olin hänen yllään ja ravistelin häntä niin että lantio nousi ylös ja alas. Siinä vaiheessa ajattelin ihan tietoisesti että on hyvä että en ravistele häntä aivan silkkihansikkain, koska ei hän nyt niin herkkä ole ja saattaa jopa tuntea mielihyvää siitä kun tuntee miehekkään varmat ja riskit otteet mutta ei kuitenkaan kömpelöt ja varomattomat otteet.

Tuon käsittelyn jälkeen nainen sitten yllättäen kiitti minua ja hänellä oli aika ihana ilme.

Valitettavasti en sitten sattunut kulkemaan samaa matkaa pois harrastuksesta enkä todennäköisesti näe häntä enää ikinä uudelleen. Minulla oli mukana paperilappu, jossa on numeroni ja tietoja eräästä tapahtumasta, jossa olisi mukava ollut käydä jonkun kanssa.

-Mies 29v + 1v-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat