Mitä aineetonta toivot huomiselta?
Minä toivon kauniita sanoja, jotka saavat hyvälle mielelle.
Kommentit (21)
Toivon auringon pilkistyksen pilvipeiton välistä. Energiaa kaamosmasennukseen, jotta jaksaisin opiskella tai käydä lenkillä. Aurinko toisi varmasti hyvää mieltä ja energiaa loputtomaan pimeyteen ja väsymykseen :)
Joudun huomenna käymään eräässä paikassa, jossa on töissä mies, johon olen päättömän ihastunut. Toivon että a) hän ei ole paikalla kun käyn siellä, tai b) jos näen hänet, niin en punastele kuin pikkutyttö, kompastu omiin jalkoihini tai sano mitään typerää.
Minä tiedän että saan rakkautta, kauniita sanoja, naurua, hymyjä, lounasseuraa, hyviä keskusteluja.
Välilevyn pullistuma vois jo parantua.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän että saan rakkautta, kauniita sanoja, naurua, hymyjä, lounasseuraa, hyviä keskusteluja.
Sä olet todella onnekas. Olen iloinen sun puolestasi:)
Auringonpaiste olis kiva. Kävely raikkaan kuulaassa ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyn eräältä mieheltä. ♡
tätä minäkin
Että heräisin aikaisin ja olisin ahkera koko päivän. :)
Toivon että en tulisi sairaammaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet todella onnekas. Olen iloinen sun puolestasi:)
Kiitos. Minä tiedän olevani onnekas.
Rakkautta. Mutta se ei ole sellainen toive, jonka uskoisin toteutuvan huomenna. Tai vaihtoehtoisesti se, että itse tuntisin rakkautta jotakuta kohtaan, mutta tuskinpa sitäkään tapahtuu. Huomenna. Mutta "huomiselta"han on kaikki päivät tämän jälkeen, eli toivoa kaiketi on.
Olen hakenut opiskelemaan ja olen varasijalla. Toivon, että saisin huomenna ilmoituksen opiskelupaikasta. Olisin niin onnellinen!
Että jaksaisin töissä hyvin (työt alkaa aamuneljältä), ettei väsyttäisi koko päivää. Ja että matematiikan koe menisi hyvin :)
Eläinten tehotuotannon lopettamista. Ympärileikkausten lopettamista. Perheväkivallan loppumista. Roskien ja saasteiden katoamista maalta ja merestä. Kipujen katoamista kiputautisilta. Rauhaa kaikkiin sydämiin.
Toivon muillekin samaa onnea, mitä minulla on (perhe, mies , lapsi, onnellisuus), mutta ennen kaikkea toivon että ihmiset ymmärtäisivät todella, mitä tarkoittaa että jokainen on vastuussa omasta onnestaan! Jopa kaltoin kohdellut ovat :( <3 vaan itse voit päättää nauttia elämästä ! Tie onnellisuuteen on myös toisista (myös tuntemattomista) välittäminen ja pienet teot
En osaa päättää. Hyväksymistä itseltäni, onnenpotkua, rakkautta vai puhtia ryhtyä hommiin, ja toivoa että ne hommat oikeesti maksaa ittensä takasin.
toivon, että saisin unta (paha unettomuus)