Yksinäisen joulusuunnitelma?

Vierailija

Ei ole sukua eikä huonetta. Lapsi on, joka viettää osan joulusta luonani, mutta lopun ajasta olen yksin. En voi siis lähteä matkallekaan tms. Ystäviä on, mutta viettävät joulun perheidensä parissa.

Mitä tekisin? Osaan tietenkin olla yksin, mutten halua. Onko vaihtoehtoja? Seurakunnan yksinäistoiminta on jo tarkistettu: on tauolla loppuvuoden.

Kommentit (12)

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Mä olin yhden joulun ensin töissä ja illaksi menin yksin kotiin. Tapasin kuitenkin chatissa jonkun random miehen jonka kanssa sovittiin, että hän hakee mut hänen luokse viettämään joulua. Syötiin pitsaa, juotiin viiniä ja pantiin. Hyvä joulu. =) Jouluaamuna kyyditsi mut siskolleni eikä sen koomin nähty, vaikka pari viestiä vaihdettiin.

Vierailija

Pullo kossua ja hyvää ruokaa, jotain hölmöjä leffoja. Siinä ois aatto.
 Jos ihan repäsen, saatan tehdä kossua glögillä.

Toisaalta, olen joulun vapaaehtosesti yksin enkä todellakaan edes haluaisi jotenkin "viettää" sitä.

Vierailija

No mä haluaisin kyllä jotain muuta. En ole erikoisesti jouluihminen, lapsi tuo joulumielen. Olin viime joulunkin pääosin yksin tietokoneella viinipullon kanssa, nyt haluaisin jotain muuta mieluummin. Ei niin väliä, että on joulu, mutta kaikki se aika yksin kotona ahdisti viimeksi. Miten varautuisi?

Ap.

Vierailija

Ap, mistä päin olet? Jospa joku tällä palstalla asuu sinua lähellä, niin voitte vaikka kahvitella joulun aikaan tms. pitää tyttöjen rennon illan / leffa-illan? Ei muakaan hirveesti huvittais vain yksin katsoa leffoja, tykkään rupatella :S

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä haluaisin kyllä jotain muuta. En ole erikoisesti jouluihminen, lapsi tuo joulumielen. Olin viime joulunkin pääosin yksin tietokoneella viinipullon kanssa, nyt haluaisin jotain muuta mieluummin. Ei niin väliä, että on joulu, mutta kaikki se aika yksin kotona ahdisti viimeksi. Miten varautuisi?

Käytä jotain muuta huumetta tänä jouluna.

Vierailija

Lähinnä tarkoitin jotain paikkaa,  jonne voisi yksin mennä tms. Huumeet ei ole mun juttu. Jouluna otin lasin, pari viiniä ruuan kanssa iltaa istuessani yksinäisyyden torjuntaan. Ei toiminut. Enempää viinaa en valitettavasti kestä. Seuraa kaipaisin.

Vierailija

Mene jonnekin vanhusten hoitokotiin tai sairaalan vuodeosastolle "mummoja jututtamaan". Sieltä varmaan löytyisi yksinäisiä ja henkilökunta minimi miehityksellä. Saat hyvän mielen kaupan päällisiksi😊

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat