Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitää avaimia käsissään...

Vierailija
25.11.2015 |

...kun kävelevät kotiin? Saatan olla hölmö mies, mutta mikä sen ajatuksen takana on?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Niillä voi kiihottaa klitorista jos tulee tarve.

-Mies 29v + 1v-

Olet oksettava ihmisriepu.

Samat sanat, paitsi sinulta puuttuu vielä huumorintajukin.

-Mies 29v + 1v-

No mun mielestä tässä ei ole mikään huumorin paikka, että naiset joutuu pelkäämään raiskauksia avaimet kourassa ja sä alat heittää aiheesta seksuaalista läppää.

Vierailija
22/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Jotenkin sairasta, kun söpö marsu puhuu tuhmia.

Eikä edes kovin onnistuneesti. Ei tuo vajakki tajua sitä, että vaikka mammansa onkin pilluaan kaivanut avaimilla, tai vaikka haravalla, ei muut naiset sitä tee. 

Kaikki kannattaa aina ottaa kirjaimellisesti vakavasti sanottuna.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Eikä edes kovin onnistuneesti. Ei tuo vajakki tajua sitä, että vaikka mammansa onkin pilluaan kaivanut avaimilla, tai vaikka haravalla, ei muut naiset sitä tee. 

Repesin hirveään huutonauruun, oot huippu! :'DDDDD

Vierailija
24/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Paitsi että tuo ei ole huumoria vaan sitä tavallista naisvihamielistä aspergeroksennustasi. Vaikka sinä tunget avaimet vaikka perseeseesi tarpeen vaatiessa, älä luule, että se on joku yleinen tapa.

-ohis

Vierailija
25/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

No mun mielestä tässä ei ole mikään huumorin paikka, että naiset joutuu pelkäämään raiskauksia avaimet kourassa ja sä alat heittää aiheesta seksuaalista läppää.

Vain osa naisista pelkää raiskauksia ja syitä avainten pitelemiseen voi olla vaikka kuinka paljon. Pitelenhän minäkin avaimia, mutta raiskauksia en paljon mieti.

Ihan yhtä hyvin olisit voinut ottaa kommenttini pilkkana ap:n kysymystä vastaan, joka ilmeisesti ärsytti joitakin naisia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
26/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Repesin hirveään huutonauruun, oot huippu! :'DDDDD

Nöyrimmät kiitokset *niiaa*

Vierailija
27/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainaki tuo, että ei sitten tarvitse ovella kylmässä kaivella niitä avaimia laukun pohjalta. Otan siis usein bussissa/autossa/lähikaupassa jo avaimen valmiiksi esille.

Vierailija
28/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Paitsi että tuo ei ole huumoria vaan sitä tavallista naisvihamielistä aspergeroksennustasi. Vaikka sinä tunget avaimet vaikka perseeseesi tarpeen vaatiessa, älä luule, että se on joku yleinen tapa.

-ohis

Minä en oleta tietäväni mistä tässä asiassa on kyse, vaan ihmisten olevan yksilöitä. Sen lisäksi heitän harmitonta läppää jos siltä tuntuu. Minun mielestäni naisilla voi olla monta syytä pidellä avaimia; ne voivat olla vaikka kivantuntuiset kädessä ja jotain hypisteltävää. Sinulla on sen sijaan joku pakkomielle siitä että naiset pelkäävät raiskauksia ja kuvittelevat avainten auttavan paljonkin, vaikka ne myöskin sulkevat sen avainkäden osittain tehottomaksi, koska sitä ei voi avata ja sillä ei voi tarttua. Miksi sinä kuvittelet tietäväsi mitä kaikki naiset ajattelevat? Minä en niin kuvittele, vaan heitin vain harmittoman vitsin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
29/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Se on hamsteri..

Vierailija
30/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päälle yritettiin tulla ja siksi kannan pihviveistä aina hihassa kun liikun yksin.

Ei nykyään enää voi tietää ketä lähellä liikkuu ja mitä voi tapahtua.

Vierailija
31/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelymatkalla saa rystysten väliin terävää jos joku yrittää jotain, kotia lähestyessä oven nopeasti auki ja sisälle, jos tuntuu että joku seuraa.

Tervetuloa naisten todellisuuteen.

Miesten todellisuudessa satunnaisen väkivallan kohteeksi joutuminen on kylläkin yleisempää. En ymmärrä, miksi naisia pitää pelotella ja luoda turvattomuuden tunnetta, kun riski on aivan minimaalinen?

Vierailija
32/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelymatkalla saa rystysten väliin terävää jos joku yrittää jotain, kotia lähestyessä oven nopeasti auki ja sisälle, jos tuntuu että joku seuraa.

Miesten todellisuudessa satunnaisen väkivallan kohteeksi joutuminen on kylläkin yleisempää. En ymmärrä, miksi naisia pitää pelotella ja luoda turvattomuuden tunnetta, kun riski on aivan minimaalinen?

Patriarkaalisessa yhteiskunnassa miehet huolehti itsestään ja naiset jää jalkoihin. Ei toki käytännössä mene noin, mutta mielikuvat elää vahvoina.

Vierailija
33/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki syyt. JOS tarttisi raapia hyökkääjää, JOS tarttisi saada ovi nopeasti auki, on valmiina käpälässä muuten vain (kännissä ei löydä kassista ja sekös vituttaa) ja on mukava hipelöidä. Kädessä! EI klitorista.

Vierailija
34/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun se sattuukin omalle kohdalle niin saa kommenttia "mitäs et varautunut".

Eli teet mitä vain niin siltikin se on väärin.

Vierailija
35/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko paljastaa ainot turva mikä naisella on, nyt joutuu ottamaan veitsen hihaan...

Mul on jo puukko ollu muutaman kuukauden aina taskussa.. Yöllä kun töihin kulkee niin pitää varautua.

Vierailija
36/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että minimaalinen riski?

2 kertaa olen joutunut ahdistelun kohteeksi työmatkalla, iltapäivällä neljän ja viiden välisenä aikana. En ollut pukeutunut provosoivasti. Toisella kerralla päälläni oli toppatakki ja toppahousut eikä kasvojakaan näkynyt juuri silmiä enempää pipon ja huivin alta. Toisella kerralla minulla oli verkkareiden päällä sadeviitta ja vielä pyöräilykypärä päässä. En kiellä ko. pukeutumistyylejä lainkaan seksikkäiksi enkä millään tavalla pysty syyttämään itseäni tapahtuneista ahdisteluista.

Näiden lisäksi olen törmännyt ties millaisiin seurailijoihin ja käpälöijiin illanvietoissa.

Ja todellakin olen varautunut puolustamaan itseäni. En näe uhkaa lainkaan minimaalisena vaan aivan todellisena.

Vierailija
37/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän avaimia kädessä aina silloin jos on hirvittävä kiire pissalle :D Sillon kaivan bussissa jo avaimet esille ettei vaan käy niin että ovella ne on jossain laukun pohjalla mistä niitä ei löydä. Omistan minirakon.

Vierailija
38/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat omituisia. Minä ainakin pidän omia avaimia perseessäni, josta pullautan ne ulos aina tarpeen vaatiessa. Usein samalla tulee muutkin tarpeet siinä avaimien ohessa, mutta ainakin ovat hyvässä tallessa.

Vierailija
39/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muutkin tekee tätä! Mulla on sellainen ihan primitiivireaktio jos kävelen myöhään yksin kotiin. Usein puhun vielä puolison kanssa puhelimeen samalla ja kerron missä meen. Yhden kerran musta mies minua ensin seurannut autolla, sitten jätti auton parkkiin.ja lähti jalan perään. Miksi siis en?? Kyllä mä yksin liikkuvana naisena illalla/yöllä pelkään miehiä, väristä riippumatta.

Vierailija
40/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muutkin tekee tätä! Mulla on sellainen ihan primitiivireaktio jos kävelen myöhään yksin kotiin. Usein puhun vielä puolison kanssa puhelimeen samalla ja kerron missä meen. Yhden kerran musta mies minua ensin seurannut autolla, sitten jätti auton parkkiin.ja lähti jalan perään. Miksi siis en?? Kyllä mä yksin liikkuvana naisena illalla/yöllä pelkään miehiä, väristä riippumatta.

Ja ahdistelua olen kokenut lukuisia kertoja aiemminkin. Tällä kerralla pelotti vaan jo tosi paljon, onneksi olin lähellä kotia ja puhuin puolison kanssa puhelimeen joka oli valmis tulemaan nopeasti paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän