Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääh, huolestuttaa mun silmä

Vierailija

Sain siihen jokin aika sitten siihen pienen vamman, jonka jälkeen silmä on ollut jotenkin sumea. Kävin hoitajalla sitä näyttämässä ja huomenna menen silmälääkärille, mutta vähän jännittää silti. Optikon mukaan silmä parantuu pienistä naaarmuista päivissä, joten ei varmaankaan liity siihen. Voi olla, että kun olen tarkkaillut silmää, olen huomannut asian, joka on vaivannut jo jonkin aikaa. Voihan olla vain, että näkö on huonontunut, mutta glaukooma vähän pelottaa, kun mulla on sitä suvussa.

Kommentit (4)

Vierailija

Luulisi että johtuisi vammasta se sumeus. Mutta vaikka olisikin glaukooma, niin onneksi siihenkin on ihan käypiä hoitoja olemassa 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulisi että johtuisi vammasta se sumeus. Mutta vaikka olisikin glaukooma, niin onneksi siihenkin on ihan käypiä hoitoja olemassa 

Optikko oli sillä kannalla, että ei pitäisi johtua, kun siiä on jo lähes 3 viikkoa. On toko, tiedän, mutta glaukooman hoitaminen on tosi tarkkaa (ja aika kallistakin).

Ap

Vierailija

Luultavasti näkö on vaan huonontunut ja sen vuoksi silmä on sumea. Etkö käynyt silmävamman jälkeen silmälääkärillä näytillä? Varmaan optikkokin olisi glaukooman todennut, jos siitä olisi kyse, jos optikolla kävit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luultavasti näkö on vaan huonontunut ja sen vuoksi silmä on sumea. Etkö käynyt silmävamman jälkeen silmälääkärillä näytillä? Varmaan optikkokin olisi glaukooman todennut, jos siitä olisi kyse, jos optikolla kävit.

En käynyt silmälääkärillä tai lääkärillä, se oli niin lievä. Soitin parin päivän kuluttua terveyskeskukseen kyllä. Mulla on vastaavasta tilanteesta aiempaa kokemusta, tuo oli niin lievä, että ei kokenut, että pitää lähteä sadan kilsan päähän päivystykseen. En käynyt optikolla, vaan puhuin puhelimessa.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat