Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm 74kg kasvoiltaan ilmeisesti niin nätti että on miesten mielestä seksikäs

Vierailija
25.11.2015 |

Oletteko huomanneet että miehet voivat pitää läskiä naista seksikkäänä jos naisella on nätti naama?
Onko täällä miehiä joiden mielestä nättinaamainen pullero voi olla seksikäs?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muutama kilo ei haittaa, mutta selvästi ylipainon puolelle menevä ei vaan yksinkertaisesti voi olla seksikäs. 170/74 on siinä rajoilla. Luultavasti liian pläskin näköinen.

- mies

Vierailija
2/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ylipainoisilla on usein upeat hiukset, ainakin paksuudeltaan.

t. kade ruipelo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä niin ylipainoinen ettet miehille kelpaisi. Nyt kuvittelet sen johtuvan "nätistä naamastasi"...

Vierailija
4/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Vai että oikeen läski :D

Vierailija
5/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että miehet voivat pitää läskiä naista seksikkäänä jos naisella on nätti naama?

Onko täällä miehiä joiden mielestä nättinaamainen pullero voi olla seksikäs?

Tämän huomasin jo alle 20 vuotiaana. Kaverille nättinaamaiset pullukat ja mulle ne parempi kroppaiset, kiitos. Mies

Vierailija
6/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja muodokas nainen noissa mitoissa voi olla vielä hyväkroppainen. Löysä taas voi näyttää lihavammalta kevyempänäkin.

Vierailija
7/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on vielä laihanpuoleinen. Joku 85-90kg on 170-senttiselle hyvä.

Vierailija
8/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sitä ylipainoa alkaa olla runsaasti, niin ainakin omasta mielestä kaikkien lihavien kasvot alkavat muistuttaa toisiaan. Vähän niin kuin down-ihmisten kasvot. Samat kuukasvot, samat kaksoisleuat. Sitten kun lihava laihduttaa, ne kasvot muuttuvat aivan toisennäköisiksi.

Vierailija
9/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä niin ylipainoinen ettet miehille kelpaisi. Nyt kuvittelet sen johtuvan "nätistä naamastasi"...

Kyllä minua on kehuttu ja kehutaan tuntemattomien miesten toimesta kauniiksi. Silloin harvoin kun ulkona liikun saan lähestulkoon aina kehuja. Kai minussa vaan on sitä jotain, kun kerran puoliksi vitsillä sanoin poikaystävälle joka totesi siihen että "niinhän sussa on" vaikka odotin hänen sanovan jotain ihan muuta, hän kun ei voinut sietää ihmisiä jotka luulevat itsestään liikoja. Hän myös kerran sanoi kun vitsailin kuinka helvetin hyvännäköinen olen, että "et sä kyllä ole vaan tavallinen kuten minäkin".

Ap

Vierailija
10/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän kohtaa tuo kuvailemasi nainen on pullero? Mä olen melkein saman kokoinen enkä ole kyllä yhtään pullea saati ylipainoinen?! Vai onko ruumiinrakenne tms. sitten niin erilainen..

Vastaappa ap!

Vierailija
11/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua on kehuttu ja kehutaan tuntemattomien miesten toimesta kauniiksi. Silloin harvoin kun ulkona liikun saan lähestulkoon aina kehuja. Kai minussa vaan on sitä jotain, kun kerran puoliksi vitsillä sanoin poikaystävälle joka totesi siihen että "niinhän sussa on" vaikka odotin hänen sanovan jotain ihan muuta, hän kun ei voinut sietää ihmisiä jotka luulevat itsestään liikoja. Hän myös kerran sanoi kun vitsailin kuinka helvetin hyvännäköinen olen, että "et sä kyllä ole vaan tavallinen kuten minäkin".

Ap

Miten sinä et naisena tiedä sitä, että kaikkia naisia kehutaan kauniiksi?

Minä olen perusnätti ja saan samalla syötöllä kehuja - enkä vain viihteellä vaan myös arjessa esim. työpaikallani säännöllisesti. Sama homma kaikilla tuntemillani naisilla.

Vierailija
12/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 160cm ja painan lähemmäs 80kg. Eli aikasmoisen pläski. Kelpaan miehille, vaikka mulla on vaan tavis naama. Tosin eipä nää miehetkään mitään treenattuja komistuksia ole, mutta hyvin kelpaa mullekin päin. :) Asenne ratkaisee.

Vierailija
13/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aika harvoin kukaan kehuu kauniiksi, eli ei pidä paikkaansa.

Vierailija
14/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän kohtaa tuo kuvailemasi nainen on pullero? Mä olen melkein saman kokoinen enkä ole kyllä yhtään pullea saati ylipainoinen?! Vai onko ruumiinrakenne tms. sitten niin erilainen..

Vastaappa ap!

Minä olin pulleroinen noilla kiloilla muutama vuosi sitten, ei tarkoita sitä, ettenk´ö olisi kelvannut joillekin, mutta suurimmalle osalle en olisi kelvannut.

Nyt olen hoikempi, timmimpi, en silti enää kelpaa, sillä olen liian vanha ja vaan kotona!

Pullerot, pallerot, hoikat, laihat yms, NAUTTIKAA elämästänne silloin, kun sitä on!

Vierailija
15/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon naisesta, kun se luonne ja ihminen voi olla kultaa. Mutta ruma ulkoisesti ja sisäisesti, sellaista harva katselee.

-mies

Vierailija
16/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aika harvoin kukaan kehuu kauniiksi, eli ei pidä paikkaansa.

Tämä vastaus siis viestille 11.

Vierailija
17/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten ylipainoisista naisista ihan naamasta riippumatta kunhan ei ole mikään alkkis

Vierailija
18/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko täällä miehiä joiden mielestä nättinaamainen pullero voi olla seksikäs?"

Henkilökohtaisesti en ole tällainen mies. Pidän hyvin hoikista naisista. Kropan koko on naisen ulkonäössä aino deal breaker. Muuten voi olla minkä näköinen tahansa. Liian iso vain on liian iso, ja "nätti naama" ei kokonaiskuvaa pelasta. Tämä tietenkin rajaa mahdollisuuksiani parinhakumarkkinoilla koska tällä hetkellä suomalaisista naisista noin puolet ovat ylipainoisia. (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.)

Vierailija
19/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm, 70 kg. Todellakin saan kehuja, kaunis, seksikäs, kiehtova, upea jne. Ja huomattavasti enemmäin näin päälle kolmekymppisenä kuin aiemmin. Ihan hämmennyn :)

Vierailija
20/24 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku teistä läskeistä nuoleskella ja lipsutella mun lerssiä oikein antaumuksellisesti niin, että kuola ja sperma valuu isoilla ihraisille roikkotisseille.  Sitten mieluusti tissien hierontaa ja hytkytystä. Voin ostaa kaupasta jotakin, mistä tykkäätte, esimerkiksi Lion-patukoita.

Anselmi 55v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi