170cm 74kg kasvoiltaan ilmeisesti niin nätti että on miesten mielestä seksikäs

Vierailija

Oletteko huomanneet että miehet voivat pitää läskiä naista seksikkäänä jos naisella on nätti naama?
Onko täällä miehiä joiden mielestä nättinaamainen pullero voi olla seksikäs?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei ole. Muutama kilo ei haittaa, mutta selvästi ylipainon puolelle menevä ei vaan yksinkertaisesti voi olla seksikäs. 170/74 on siinä rajoilla. Luultavasti liian pläskin näköinen.

- mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että miehet voivat pitää läskiä naista seksikkäänä jos naisella on nätti naama?
Onko täällä miehiä joiden mielestä nättinaamainen pullero voi olla seksikäs?

Tämän huomasin jo alle 20 vuotiaana. Kaverille nättinaamaiset pullukat ja mulle ne parempi kroppaiset, kiitos. Mies

Vierailija

Lihaksikas ja muodokas nainen noissa mitoissa voi olla vielä hyväkroppainen. Löysä taas voi näyttää lihavammalta kevyempänäkin.

Vierailija

Silloin kun sitä ylipainoa alkaa olla runsaasti, niin ainakin omasta mielestä kaikkien lihavien kasvot alkavat muistuttaa toisiaan. Vähän niin kuin down-ihmisten kasvot. Samat kuukasvot, samat kaksoisleuat. Sitten kun lihava laihduttaa, ne kasvot muuttuvat aivan toisennäköisiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä niin ylipainoinen ettet miehille kelpaisi. Nyt kuvittelet sen johtuvan "nätistä naamastasi"...

Kyllä minua on kehuttu ja kehutaan tuntemattomien miesten toimesta kauniiksi. Silloin harvoin kun ulkona liikun saan lähestulkoon aina kehuja. Kai minussa vaan on sitä jotain, kun kerran puoliksi vitsillä sanoin poikaystävälle joka totesi siihen että "niinhän sussa on" vaikka odotin hänen sanovan jotain ihan muuta, hän kun ei voinut sietää ihmisiä jotka luulevat itsestään liikoja. Hän myös kerran sanoi kun vitsailin kuinka helvetin hyvännäköinen olen, että "et sä kyllä ole vaan tavallinen kuten minäkin".
Ap

Vierailija

Mistähän kohtaa tuo kuvailemasi nainen on pullero? Mä olen melkein saman kokoinen enkä ole kyllä yhtään pullea saati ylipainoinen?! Vai onko ruumiinrakenne tms. sitten niin erilainen..
Vastaappa ap!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä niin ylipainoinen ettet miehille kelpaisi. Nyt kuvittelet sen johtuvan "nätistä naamastasi"...

Kyllä minua on kehuttu ja kehutaan tuntemattomien miesten toimesta kauniiksi. Silloin harvoin kun ulkona liikun saan lähestulkoon aina kehuja. Kai minussa vaan on sitä jotain, kun kerran puoliksi vitsillä sanoin poikaystävälle joka totesi siihen että "niinhän sussa on" vaikka odotin hänen sanovan jotain ihan muuta, hän kun ei voinut sietää ihmisiä jotka luulevat itsestään liikoja. Hän myös kerran sanoi kun vitsailin kuinka helvetin hyvännäköinen olen, että "et sä kyllä ole vaan tavallinen kuten minäkin".
Ap

Miten sinä et naisena tiedä sitä, että kaikkia naisia kehutaan kauniiksi?

Minä olen perusnätti ja saan samalla syötöllä kehuja - enkä vain viihteellä vaan myös arjessa esim. työpaikallani säännöllisesti. Sama homma kaikilla tuntemillani naisilla.

Vierailija

Oon 160cm ja painan lähemmäs 80kg. Eli aikasmoisen pläski. Kelpaan miehille, vaikka mulla on vaan tavis naama. Tosin eipä nää miehetkään mitään treenattuja komistuksia ole, mutta hyvin kelpaa mullekin päin. :) Asenne ratkaisee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän kohtaa tuo kuvailemasi nainen on pullero? Mä olen melkein saman kokoinen enkä ole kyllä yhtään pullea saati ylipainoinen?! Vai onko ruumiinrakenne tms. sitten niin erilainen..
Vastaappa ap!

Minä olin pulleroinen noilla kiloilla muutama vuosi sitten, ei tarkoita sitä, ettenk´ö olisi kelvannut joillekin, mutta suurimmalle osalle en olisi kelvannut.

Nyt olen hoikempi, timmimpi, en silti enää kelpaa, sillä olen liian vanha ja vaan kotona!

Pullerot, pallerot, hoikat, laihat yms, NAUTTIKAA elämästänne silloin, kun sitä on!

Vierailija

Riippuu niin paljon naisesta, kun se luonne ja ihminen voi olla kultaa. Mutta ruma ulkoisesti ja sisäisesti, sellaista harva katselee.

-mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat