Pienessä työyhteisössä on vaikeampi olla pois töistä kuin isossa

Vierailija

Oletko samaa mieltä? Itse oon työskennellyt hieman isommissa työyhteisöissä (esim. 20 työntekijää) ja pienemmissä (3-4 työntekijää) ja koen, että mitä pienempi työyhteisö, sitä vaikeampi on olla pois sairauden takia. Flunssassa sitkuttaa, koska tietää, että kaikki kaatuu muiden niskaan, jos on pois. Isossa talossa ajattelee, että kyllä ne muut auttaa, jos on pois töistä.

Kommentit (1)

Vierailija

No meillä ei edes kukaan tee samoja hommia. Ne vain seisoo. Kolmen hengen firma, jossa kaksi muuta ovat omistajia ja toinen heistä tekee ihan eri alan hommia. Eli olen ainoa palkollinen. Teen mm. laskut ja ne jää tekemättä, jos olen sairaana. En ole kyllä ollut, kohta olen viisi vuotta ollut. Satojenkin henkien paikoissa olen ollut ja sieltä aina sain joltain osaltolta jonkun sijaisen - tein sellaista hommaa, mikä oli jonkun pakko tehdä. Parhaiten viihdyin n. 30 hengen firmassa.

Pätkätöitä on olltu tosiaan paljon ja kesätöitäkin eri paikoissa nuoremapana. Nykyinen on vakituinen ja se 30 hengen firma oli vakituinen, mutta se firma kaatui. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat