Voinko hyvällä omantunnolla jättää seurustelukumppanille kertomatta lukuisista yhdenillan jutuista?

Vierailija

Seurustelu "deittailuvaiheessa" ja ei vielä olla oltu sängyssä. Edetään rauhallisesti.

Olen viime vuosina harrastanut todella paljon yhden illan juttuja/panosuhteita. Yhteensä 3 viime vuoden aikana on ollut 34 kumppania. 2 niistä oli maksullisia tai oista niistä panin paljaalla (humalassa thaimaan lomalla). Myös suurin osa yhdenillan jutuista on pantu ilman kumia.

En ole käynyt missään testeissä, koska ei ole ollut mitään oiretta.

Saanko jättää seurustelukumppanille kertomatta lukuisista irtosuhteista? Eihän se ole hänen asiansa. Ei kuulu hänelle. Niinhän täälläkin toitotetaan.

T: Mies 26v

Kommentit (13)

Vierailija

Niin ja testeihin en mene. Mitä vähemmän tietää sen parempi elää. Uskon, ettei mitään sukupuolitautia ole. Niin aijon sanoa myös kumppanille, koska mitään ei ole todettu.

T: AP

Vierailija

Siinä vaiheessa kun aiot paljaalla yhtyä nykyiseen, hänellä on oikeus tietää että on mahdollista että sulla on joku tauti menneisyydestäsi johtuen. Etkai tosissasi luule että sulla ei varmasti oo oo mitään koska ei oo oireita?? Haloo!?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ootko pitänyt oikeen kirjaa jokaisesta sisälläsi käyneestä kyrvästä, kun on tarkka luku.

Mistä päättelit että ap on homo?

Vierailija

Huono provo. Mutta jos siellä nyt kuitenkin on joku "koska teistäkin jotkut, niin mäkin"-logiikalla ajattelva poloinen, niin... Aika kusipäistä riskeerata toisen ihmisen terveys. Hänellä pitäisi olla oikeus tietää ja päättää, minkälaista mulkkua ottaa. Mutta mikäli hänellä on samanlainen ideologia kuin sinulla, niin ei kai siinä sitten mitään, nauttikaa toisistanne.

Vierailija

Aina tätä samaa. Vastataan nyt SILTI. Minä kysyn aina toisen historiasta ennen kuin aöan seurustelemaan. Ja tiedän muuten tasan tarkkaan millaisen peemyrskyn se saa aikaan. "Siis oh my god! Oletko aivan ääliö, ei se sinulle kuulu pätkän vertaa mitä miehesi on aikoinaan tehnyt!" Eihän se kuulukaan, mutta jos mies ei kerro niin ei sitten seurustellakaan. Samoin minä kerron historiastani. Voin kertoa tarkkoja lukujakin jos toinen kysyy ja on itse kertonut.

Miksi sitten kysyn? Koska olen vaativa. En jaa elämääni jonkun naistenkaatajan kanssa. Sellainen meininki kertoo liikaa huonoa ihmisestä. Sellainen, että ei ole mitään väliä keneen munansa tyrkkää. Kaikki ovat potentiaalisia panoja ja helvetin kuumia. Hyi.

Minunkin juttuni ovat olleet säätöä. Ainoastaan yksi yhden illan juttu ja sitäkin seurasi morkkis. Pelkään tauteja. Kortsu oli käytössä tietenkin, mutta olin kännissä ja idiootti!!!! ja annoin nuolla.

Ja sen takia poden morkkista. En ikinä olisi selvinpäin niin tyhmä. Paitsi teininä. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Ja siitäkin on morkkis. Mutta olin silloin vain kokematon ja tyhmä. Voin vain toivoa parasta.

Takaisin asiaan. En edellytä mieheltä mitään, mutta jos ei ole halukas kertoilemaan aidosta luonteestaan minulle niin ei mitään suhdettakaan sitten synny. Oletuksenani on aina se, että toinen puhuu totta. Tiedostan, ettei näin välttämättä ole, mutta luotan.

Ne omat panoni ovat sisältyneet aina suhteeseen jossa on ollut tunteita. Tai ei aina suhteeseen, mutta sellaiseen. Kutsun sitä säätämiseksi. Aina ajatuksissa oli, että tuosta haluan mieheni. Arvostin itseni aivan liian alas enkä TAJUNNUT että saan parempaa. en oikeasti tajunnut. Kuvittelin aina, että tähän on tyytyminen minkä nyt sain.

Nykyään seurustelen onnellisesti täydellisen miehen kanssa :)<3 Enkä sano tätä vaaleanpunaisten lasien läpi, olemme myös riidelleet. Hän on silti minulle täydellinen ulkoisesti ja sisäisesti. Ja hän kertoi menneisyydestään. Ja paljon.

Pitkä tarina, mutta toivottavasti nautitte joka hetkestä.

Vierailija

Niin kauan kun et pane seurustelukumppania se ei kuulu hänelle pätkääkään. Siinä vaiheessa kun päädytte sekstailemaan, oli kortsua tai ei, sukupuolitautien riski nousee ja nykyiselä kumppanillasi on oikeus tietää siitä ennen kuin hän suostuu kanssasi mihinkään intiimimpään. Käy niissä testeissä.

Vierailija

Hehhee joojoo ei yhtään haiskahda provolta ei. Mutta kun näitä tapauksia on oikeestikin niin kommentoidaan nyt sit kuitenkin.

Eli onneks olkoot, jopas oot kaataja! Sanottakoon nyt kuitenkin että mulla 18-24 ikävuosina, tästä miinustaen pari vuotta jotka vietin uskollisesti parisuhteessa, itse kävin läpi n. 70 yhden illan juttua mukaanlukien pari pidempää seksisuhdetta.

Testeissä kävin toki säännöllisesti, vaikka ehkäisy olikin useimmiten käytössä. Oireita ei koskaan ollut, mutta kyllä sitä oli kerran tarttunut klamydia matkaan oireettomuudesta huolimatta. Suosittelen testeissä käymistä kaikille joilla on useita kumppaneita. Sekä testit että hoidot ovat ilmaisia.

Ja lisättäköön tähän vielä että nykyinen puolisoni ei tiedä ihan tarkkaa lukuani, eikä varmaan tule koskaan tietämäänkään, mutta tietää kyllä että mulla on "aktiivinen" historia, se riittänee. :) on hänelläkin niitä naisia ollut, enkä edes halua tietää hänen tarkkaa lukuaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat