Oletko joskus jäänyt jumiin esim vessaan tai hissiin? Miten pääsit pois?

Vierailija

ja miten kauan jouduit olemaan?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Oon jääny joskus omaan kämppään jumiin. Olinkohan viikon asunut mut kämpässä ja ulko-oven lukko oli edellisen asukkaan jäljiltä vähän rikki. Soitin sitten isännöitsijälle, että ovi olis kiva saada auki, kun en pääse ulos. Isännöitsijä tulikin sitten reilun puolen tunnin päästä avaamaan mulle oven ja korjas lukon samalla. :D

Vierailija

Jep, hissiin jäin jumiin. Ovi ei auennut kerrokseen tullessa. Viitisen minuuttia pyörin ympyrää ja haukoin henkeä, menin kerroksesta toiseen, jos vaikka jossain muualla aukeisi, vaan ei. Onneks sitten siinä viiden minuutin jälkeen hoksasin, että jaaa, tää onki tällänen ovi mikä pitää ite työntää auki. ;)

Vierailija

Hissiin jäin viimeksi keväällä. Reilu puol tuntia odoteltiin huoltomiehiä. Kerran Meksikossa jäi vessassa kahva käteen. Onneksi pian vessaan tuli toinen henkilö, joka avasi oven ulkopuolelta. Hiukka jännitti kun puhelinkin oli jäänyt ruokapöytään....

Vierailija

Pari kertaa jäänyt julkiseen vessaan jumiin. Lukko mennyt juntturaan ja olen voimalla saanut runnottua oven auki.

Senpä takia pelkäänkin julkisia vessoja ja käyn niissä vaan äärimmäisessä hädässä.

Vierailija

Muutamia vuosia sitten jäin ekan ja tokan kerroksen väliin sellasella vanhalla hissillä.. Sieltä sitten palokunnan pojat tuli miettiin miten mut sieltä saadaan.

Palomies tais vielä pitää kädestä, kun olin siellä ollut jonkun aikaa niin alko ahdistaa.

en kauheen kauaa ollu siellä, ehkä alle pari tuntia mutta klautrofobia on ikävä juttu.

Vierailija

Jäin ala-asteella parakkiin jumiin. Ovi oli jäykkä enkä minä pikkuruinen saanut sitä auki. Välituntivalvojalle kävi kaverit sanomassa ja tulivat yhdessä avaamaan kun ei kaveritkaan saaneet avattua.

Vierailija

Mitä jos asuu yksin ja jää oman asunnon vessaan jumiin eikä puhelinta mukana? Ja vessassa paksu ovi. Mitäs sitten? Pelottava ajatus :(

Vierailija

Jäin kerran ulkovessaan hetkeks kun ovi meni jotenkin jumiin..meinas kyllä paniikki iskeä.

Muut mökkiläiset oli ulkona mutta musiikki soi ja kaikki puhui keskenään..

Ovi sitten aukes kun rynkytin aikani. Ihmettelin etteikö kukaan muista naisista jo pikkuhiljaa vois tulla asioille..kiva ulkohuussissa huudella apua tulkaa auttaan..

Yök, traumoja - oli tietysti pimee ilta ja ötököitä.

Kun menin takasin niin kukaan ei ollut ees ehtinyt kaipaamaan :)

Vierailija

Jäin kerran hissiin jumiin, kun se ei jostain syystä osunut ihan oikealle kohdalle, vaan jäi n. metrin liian ylös. Painoin sitä hätänappia, mutta mulla oli kiire luennolle, joten en malttanut jäädä odottelemaan pelastusta. Huomasin että oven avausmekanismi oli näkyvissä siinä aukon yläpuolella (normaalisti jää piiloon), niinpä sitten MacGyverinä sörkin sitä, jolloin lukko aukesi ja sain työnnettyä ovet auki. Vähän jännitti mennä siihen väliin, jos hissi olisikin yht´äkkiä lähtenyt liikkeelle... pienen harkinnan jälkeen loikkasin tosi nopeasti siitä aukosta ja juoksin bussiin :)

Miss MacGyver

Vierailija

Hissiin, kahdeksi tunniksi työpaikalla. Iso hissi jossa sattumoisin olin yksin. Hissi oli mennyt ns.yli kerroksen. Viidenteen eli viimeiseen olin menossa, hissi jatkoi ylöspäin noin puoli kerrosta. Firmassa useita hissejä, samaan aikaan tullut kaksi hälytystä, meni jtkn sekaisin sitten hissimiehillä. Kaikki oli ok siihen asti kunnes ihmiset alkoivat huudella että kyllä kaikki järjestyy jne. Tuli siinä sitten mieleen mm.sen yhden siivoojan hississä viettämä viikonloppu. Ja se että hissi jatkaa vielä matkaa ja lyttäännyn sinne tyystin. Kesti kolme vuotta ennen kuin menin samanlaiseen umpihissiin, veräjäjuttu oli ok.

Vierailija

Tytärpuoleni pysäytti hissin tahallaan kerrosten väliin näyttääkseen, että niin voi tehdä. Tietenkin hissi jäi jumiin. Hän ei tiennyt, että minulla on lievä klaustrofobia. Tytön isä oli ulkopuolella ja soitti huoltomiehen, joka tuli noin 40 minuutissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat