Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten finnit pois?

Vierailija

Sinkkivoidetta löytyy, pitäisikö kokeilla sitä? Tai hunajaa. Jostain olen lukenut että noi auttais mutta enpä tiedä. Oletteko kokeilleet? Viime aikoina on iholle tullut normaalia enemmän finnejä, normaalisti tulee joskus harvoin pari.

Kommentit (7)

Vierailija

Kokeile otsonoitua oliiviöljyä. Minä olen (olin!) kärsinyt aknesta teini-iästä lähtien ja kaikki tuli kokeiltua, mutta sain täältä palstalta jokin aika sitten vihjeen että tuolla lähtee. Epätoivoisena kokeilin sitäkin, ja se tosiaan toimii!

Ihoni on nyt parempi kuin koskaan, ei ihan vielä kokonaan parantunut, mutta en tarvitse enää kauheaa meikkikerrosta peittämään vaan ensimmäistä kertaa voin olla jopa ihmisten ilmoilla ilman meikkiä.

Kokeile ihmeessä, vaikka se onkin hieman kallis (jotain 20 eur), mutta minua se on ainakin auttanut. Voi olla että saan tästä alapeukkuja jostain syystä, kun ihmiset ei vissiin usko että toimii, eikä ole mikään mainos...

Vierailija

Maitohappobakteerit ja suklaan minimointi on ainoot, mitkä on selvästi auttanu, muttei saanut kokonaan pois :/. Hunajaa laitan kerran viikossa saunassa (siis liian harvoin :D) ja tulee kyllä aivan ihanan tuntoinen iho. Sinkkivoidetta en oo testannu.
Jos tujumpaa apua haluaa, niin Louis Vidmerin tuotteet apteekista on auttanu sen ajan kun niitä käyttää. En muista nimeltä niitä kahta mitä käytin, mutta naama oli tulessa ja voide järkyn hajuista :D
Normaalia tiheämmin myös pitää vaihtaa kaikki petivaatteet ja vaatteet vaihtaa usein, muuten on selkä ja kädetkin kamalassa kunnossa -.- tsemppiä, ite oon tullu vuosien kuluessa armollisemmaksi finneilleni.
Ps. Flown mineraalimeikkipuuteriin vaihto auttoi myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat