Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eiiiii! löysin miehen koneelta kuvia jossa mies joku vauva ja nainen!!

Vierailija
24.11.2015 |

kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit tulille! Porvoosta kajahtaa!

Vierailija
2/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota poppariviestiä! Jään kuulolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Liian selvä provo. Idea ihan hyvä,mut toteutus kehno. Ens kerralla paremmin :)

Vierailija
4/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan itse lisäänny miehen kanssa

Vierailija
5/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään nyt mukana, että homma lähtee käyntiin.

Olivatko kuvat pitkältä ajalta, vai kenties jopa samalta päivältä?

Vierailija
6/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista

Vierailija
7/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ystävän lapsi? Mun albumeista löytyy kuvia silloisista sinkkuystävistä (ja pareista myös) vauvani kanssa. Toisissa kuvissa olen mukana, toisissa en.

Vierailija
8/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapistelee pussia myös

Vierailija
9/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista

Karalahti kakkonen

Vierailija
10/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo poppareita :(

Täytyy käydä Siwassa äkkiä.

Vierailija
11/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun otat suoraan puheeksi. Voi olla ettei myönnä mitään. Ja suuttuu kun vakoilet hänen kuviaan.

Vierailija
12/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä tahdotte todisteeksi ei kiinnosta kertoa enempää kun luulette, että valehtelen.. t ap

Vierailija
13/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei kyseessä ole miehen ja ko. naisen yhteinen kummilapsi?

Vierailija
14/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...

Olet vuoden seurustellut, etkä tiedä historiaa kummemmin, so? Hyvä, että olet hyväksynyt lapsen, sillä sehän on jo n 10v, eli ei ilmeisesti miehes lapsi...

Miksi et voi kysyä?

Vierailija
15/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aijon kysyä suoraan mies ei voi suuttua mistään muusta kuin siitä, että tongin sen konetta t. ap pikku hetki

Vierailija
16/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mustakin on kuvia erinäisten naisten ja vauvojen kanssa. En ole kylläkään kenenkään isä. Oon luullut että on ihan normaalia ottaa kuvia joissa kavereita, eikä pelkkiä sukulaisia. 

Vierailija
17/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun otat suoraan puheeksi. Voi olla ettei myönnä mitään. Ja suuttuu kun vakoilet hänen kuviaan.

Suuttuminen on selvä merkki syyllisyydestä.

Vierailija
18/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä aijon kysyä suoraan mies ei voi suuttua mistään muusta kuin siitä, että tongin sen konetta t. ap pikku hetki

Siitä olisi kyllä syytäkin suuttua. Oletko koskaan kuullut yksityisyyden suojasta? TIetokone taitaa kuulua viestintäsalaisuuden piiriin.

Vierailija
19/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin miehelle ettei ala nyt huutamaan mutta onko sulla lapsi? hihi

Mies kysyi kuka mulle kertoi? No ei ku näin kuvan sun koneelta. No sehän suuttu ja sano että ei ole hänen lapsi!  vastasin ahaa.. 

Lapsen piti olla hänen, mutta myöhemmin selviskin ettei ole.

Nyt mies on nolona ja vihanen ja mä en tiedä mitä sanoa sille.

Ei saaatanaaa mua hävettää.. ap

Vierailija
20/20 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää tiedätkö kuinka kova paikka tuo voi miehelle olla? Ensin luvataan lapsi sitten "otetaankin" pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan