eiiiii! löysin miehen koneelta kuvia jossa mies joku vauva ja nainen!!
kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...
Kommentit (20)
Komppaan tuota poppariviestiä! Jään kuulolle!
Plääh. Liian selvä provo. Idea ihan hyvä,mut toteutus kehno. Ens kerralla paremmin :)
älä ainakaan itse lisäänny miehen kanssa
Leikitään nyt mukana, että homma lähtee käyntiin.
Olivatko kuvat pitkältä ajalta, vai kenties jopa samalta päivältä?
älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista
Vanhan ystävän lapsi? Mun albumeista löytyy kuvia silloisista sinkkuystävistä (ja pareista myös) vauvani kanssa. Toisissa kuvissa olen mukana, toisissa en.
Vierailija kirjoitti:
älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista
Karalahti kakkonen
Ei oo poppareita :(
Täytyy käydä Siwassa äkkiä.
Senkun otat suoraan puheeksi. Voi olla ettei myönnä mitään. Ja suuttuu kun vakoilet hänen kuviaan.
no mitä tahdotte todisteeksi ei kiinnosta kertoa enempää kun luulette, että valehtelen.. t ap
Oletko varma, ettei kyseessä ole miehen ja ko. naisen yhteinen kummilapsi?
Vierailija kirjoitti:
kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...
Olet vuoden seurustellut, etkä tiedä historiaa kummemmin, so? Hyvä, että olet hyväksynyt lapsen, sillä sehän on jo n 10v, eli ei ilmeisesti miehes lapsi...
Miksi et voi kysyä?
mä aijon kysyä suoraan mies ei voi suuttua mistään muusta kuin siitä, että tongin sen konetta t. ap pikku hetki
Jaa, mustakin on kuvia erinäisten naisten ja vauvojen kanssa. En ole kylläkään kenenkään isä. Oon luullut että on ihan normaalia ottaa kuvia joissa kavereita, eikä pelkkiä sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Senkun otat suoraan puheeksi. Voi olla ettei myönnä mitään. Ja suuttuu kun vakoilet hänen kuviaan.
Suuttuminen on selvä merkki syyllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
mä aijon kysyä suoraan mies ei voi suuttua mistään muusta kuin siitä, että tongin sen konetta t. ap pikku hetki
Siitä olisi kyllä syytäkin suuttua. Oletko koskaan kuullut yksityisyyden suojasta? TIetokone taitaa kuulua viestintäsalaisuuden piiriin.
sanoin miehelle ettei ala nyt huutamaan mutta onko sulla lapsi? hihi
Mies kysyi kuka mulle kertoi? No ei ku näin kuvan sun koneelta. No sehän suuttu ja sano että ei ole hänen lapsi! vastasin ahaa..
Lapsen piti olla hänen, mutta myöhemmin selviskin ettei ole.
Nyt mies on nolona ja vihanen ja mä en tiedä mitä sanoa sille.
Ei saaatanaaa mua hävettää.. ap
voi hyvää päivää tiedätkö kuinka kova paikka tuo voi miehelle olla? Ensin luvataan lapsi sitten "otetaankin" pois.
Popparit tulille! Porvoosta kajahtaa!