eiiiii! löysin miehen koneelta kuvia jossa mies joku vauva ja nainen!!

Vierailija

kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista

Vierailija

Vanhan ystävän lapsi? Mun albumeista löytyy kuvia silloisista sinkkuystävistä (ja pareista myös) vauvani kanssa. Toisissa kuvissa olen mukana, toisissa en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
älkääs nyt tää voi hyvin olla tosi tilanne. Kaverin poikaystävä kertoi vasta monen vuoden seurustelun jälkeen, että sillä on lapsi, mutta ei tahdo nähdä lasta eikä naista

Karalahti kakkonen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kyllä nopeesti vilkasin kuvat joista löyty kansio kuvia joissa mies joku vauva ja nainen. Mies on kuvissa ehkä 19-21. Ei olla seurusteltu kuin reilu vuosi. Kukaan sukulainen se ei ole ja ne kuvat näytti muutenkin perhe kuvilta. Mies on nyt 28 vuotta olen nuorempi.
Olen jo hyväksynyt mielessäni, että miehellä on lapsi. Miksi ei ole kertonut ja miten hemmetissä mä voin asiasta edes kysyä?! Tää on naurettava tilanne...

Olet vuoden seurustellut, etkä tiedä historiaa kummemmin, so? Hyvä, että olet hyväksynyt lapsen, sillä sehän on jo n 10v, eli ei ilmeisesti miehes lapsi...

Miksi et voi kysyä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat