Vagina puristelee kuin nyrkki

harvinaista?

Löytyipähän nainen joka pystyy supistamaan värkkiänsä niin että aivan kuin nyrkillä moloa "väännettäisiin" tai "lypsettäisiin"  ja esim. kesken supistamisen pumppaaminen edes takaisin sisään ja ulos on jossakin määrin jopa vaikeaa. Eikä todellakaan ole mikään nuori kuntosalipimatsu (päin vastoin). Pystyy myös pelkillä alapään lihaksilla lypsämään mällit vaikka kuinka yrittäisin olla liikkumatta. Viimeksi mainittu ei ehkä yhdynnän alusta alkaen, mutta esim. ikään kuin "viimeisen minuutin aikana" kun jo aika herkkänä itsekin.  

Onko tämmöinen luonnon oikku vai yleistäkin? 

Kommentit (11)

N51

Vierailija kirjoitti:
Löytyipähän nainen joka pystyy supistamaan värkkiänsä niin että aivan kuin nyrkillä moloa "väännettäisiin" tai "lypsettäisiin"  ja esim. kesken supistamisen pumppaaminen edes takaisin sisään ja ulos on jossakin määrin jopa vaikeaa. Eikä todellakaan ole mikään nuori kuntosalipimatsu (päin vastoin). Pystyy myös pelkillä alapään lihaksilla lypsämään mällit vaikka kuinka yrittäisin olla liikkumatta. Viimeksi mainittu ei ehkä yhdynnän alusta alkaen, mutta esim. ikään kuin "viimeisen minuutin aikana" kun jo aika herkkänä itsekin.  

Ei ole luonnonoikku vaan hyvin treenatut lantionpohjan lihakset.
Itse myös omistan sellaiset. Treenauksen tulos
Haluan tuottaa miehelle nautintoa!

Vierailija

Ehkä hän kiihottuu tulemisestasi ja lähestyy siksi itsekin tulemista alkaen supistella, se ehtiikö hän itsekin tilanteessa maaliin vai jääkö kalkkiviivoille ei käy kommentistasi ilmi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kiihottuu tulemisestasi ja lähestyy siksi itsekin tulemista alkaen supistella, se ehtiikö hän itsekin tilanteessa maaliin vai jääkö kalkkiviivoille ei käy kommentistasi ilmi.

Omien sanojensa mukaan saa ja äänestä päätellen saakin. perse hyppii että meinaa muna luiskahtaa ulos.

Vierailija

Oma kultani on samanmoinen. Ja tykkää juuri siksi ratsastaa. Siinä hän voi tehdä itse sitä, mikä tuntuu hyvältä. Ja tuntuuhan se hyvältä minustakin. Sitten kun hän on saanut ratsastaesaaan orgasmin hän haluaa minut päälleen pumppaamaan. Silooin hän ei ole enää niin tiukka, muutenhan se pumppaaminen kävisikin työstä. Nyt se on huvia. Usein hän saa toisen orgasmin yhtä aikaa kanssani.

Vierailija

Miehen tuleminen kiihottaa usein naista ja auttaa siten hänenkin saamistaan ja kumppania kunnioittava mies huolehtii ja varmistaa että nainenkin pääsee siinä huipulle eikä jää viime hetkellä tulematta.

Vierailija

Heh, tulee mieleeni muisto kun kerran emätin ikäänkuin yläosasta puristui ja veti kullin vasemmalle ja samaanaikaan alaosa puristi ja veti kullin oikealle. En tiennyt miten oisin ollut, olin varma että munani katkeaa ja odotin täysin liikkumatta että supistelu loppuu. Btw nainen oli kaksi lasta synnyttänyt.

voi niitä aikoja

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

onko mont lasta? ei äidit jaksa enää kuule miellytttäätai sit pyyhkii hyvin! tai mist itsetunnosta se on kii

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

onko mont lasta? ei äidit jaksa enää kuule miellytttäätai sit pyyhkii hyvin! tai mist itsetunnosta se on kii

Minulla kaksi lasta. Siis mitä tarkoitat? Miellyttää? Seksi on hyvää oloa. Iloinen ja leikkisä juttu!

Vierailija

Meillä kolme lasta ja rakastan seksiä! Ihmettelen minä noita kommentteja että jos lapsia niin ei jaksa. Meillä kaksi nuorempaa (2-v ja 6kk) valvottaa ja paljon sekä heräävät ennen klo 6 ja silti mikään ei ole parempaa kuin seksi kun lapset saatu nukkumaan. Haluan ja jaksan miellyttää miestäni joka solulla. Ja osaan puristaa ja treenaan lantionpohjanlihaksia. Harmi vaan mies ei halua niin usein kun minä 😄

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat