Onko kukaan Helsinki Design Schooliin valokuvaajan tutkintoon hakenut saanut vielä opiskelupaikkaa?

Juujuu

Haku alkoi kolmisen viikkoa sitten ja hakuaika loppuu vasta helmikuun alussa. Sivuilla kuitenkin kerrotaan, että hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.

Lähetin hakemuksen ensimmäisten parin päivän aikana ja olen ihan tulisilla hiilillä, pääsenkö opiskelemaan vai en. Jos jollakulla on edes tietoa käsittelyajasta, esim muiden tuon koulun tutkintojen osalta, niin olisin todella kiitollinen! :)

Sivut

Kommentit (17)

juujuu1

Itse hain sinne opiskelemaan, jotta oppisin lisää harrastuksestani ja kehittyisin paremmaksi kuvaajaksi, en välttämättä saadakseni työtä alalta.

-ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse hain sinne opiskelemaan, jotta oppisin lisää harrastuksestani ja kehittyisin paremmaksi kuvaajaksi, en välttämättä saadakseni työtä alalta.

-ap-

jos tämä on lähtökohta, niin sitten ok!

juujuu1

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap-

Eikö jokainen saa kouluttautua mille alalle eniten tahtoo, oli sitten koulun jälkeen töitä tai ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap-

Eikö jokainen saa kouluttautua mille alalle eniten tahtoo, oli sitten koulun jälkeen töitä tai ei?

Saa tietenkin, mutta eikö ole kiva, että kuulee työelämän realiteetit ennen kun haaskaa rahansa koulutukseen?

Vierailija

Googletin koulun ja tuo tutkinto maksaa siis 3380e. Veikkaan, että ottavat kaikki halukkaat ketkä vain resurssiensa puitteissa voivat, koska kyseessä on liiketoimintaa harjoittava yritys. Ja kyse ei siis ole päätoimisesta opiskelusta, vaan ilmeisesti voi opiskella työssäkäynnin, muiden opintojen yms. ohella. Ap:na en olisi hirveän huolissani, jos vaan on rahaa maksaa ja olet korostanut omaa motivaatiotasi alaa kohtaan hakemuksessasi.

juujuu1

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap-

Saa tietenkin, mutta eikö ole kiva, että kuulee työelämän realiteetit ennen kun haaskaa rahansa koulutukseen?

Uskon silti, että kun opiskelee unelma-ammattiin, tekee töitä sen eteen kunnolla, kun on motivaatiota ja näyttää että on siinä hyvä, niin saa paremmin duunia kuin rimaa hipoen jonkun aina-on-töitä-ammatin hankkinut jo valmiiksi alaan kyrpiintynyt tyyppi. 

Itse opiskelin varmasti työllistävän ammatin aikanaan, en saanut töitä, lähdin takaisin kouluun opiskelemaan unelma-ammattiini ja teen jatkuvasti parhaani ja tutkin mahdollisia työpaikkoja. Usko tulevaisuuteen on kova, mutta harmi siitä, jos jään työttömäksi on paljon pienempi tällä kertaa.

Nyt haluan kouluttautua vain harrastukseni takia, mutta jos tämä ala liittyisi joskus tulevaan työhöni jotenkin, niin en sitä harmiksenikaan pistä.

juujuu1

Vierailija kirjoitti:
Googletin koulun ja tuo tutkinto maksaa siis 3380e. Veikkaan, että ottavat kaikki halukkaat ketkä vain resurssiensa puitteissa voivat, koska kyseessä on liiketoimintaa harjoittava yritys. Ja kyse ei siis ole päätoimisesta opiskelusta, vaan ilmeisesti voi opiskella työssäkäynnin, muiden opintojen yms. ohella. Ap:na en olisi hirveän huolissani, jos vaan on rahaa maksaa ja olet korostanut omaa motivaatiotasi alaa kohtaan hakemuksessasi.

Juu ei ole halpa, mutta toivon, että jos pääsen sisään, niin koulutus on sen tasoistakin. Aion opiskella toisen opiskelun ohella, koska tuntuu että harrastamisesta huolimatta, kyhitykseni junnaa tietyissä asioissa ja haluan siihen muutoksen. Etätehtäviä on luvassa ja ilmeisesti opettajat on tavoitettavissa online, kun/jos tarvetta on. Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta en tiedä onko kyseessä kovinkin uusi koulu?

photodreamgirl

olen käynyt valokuvaajan koulutuksen tuolla ja oli todellakin huippuhyvä.  hyviä opettajia ja hyvä meininki jos oma asenne on kohdallaan. henkilökunta mukavaa ja auttavat löytämään harkka- ja työpaikkoja. jos maksullisuus on ongelma, niin unohda. mutta jos tosiaankin innostava ja hyvä opetus kiinnostaa niin voin suositella!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat