Hei sinä lihava

Vierailija

Asenna kotiisi peilejä joka puolelle. Johan katoaa himo ahmia, kun näkee pulskat poskensa.

Kommentit (9)

Vierailija

Kauheen näkönen ois sellanen koti mikä ois täynnä peilejä. Vitut kodista kunhan ite näyttää hyvältä, right ap? Vähän aikaahan sit täällä oli muuten linkki siihen yhteen myynnissä olevaan kämppään joka oli täynnä peilejä. Oli aika kauhee. Tohon sun haluamaasi aiheeseen en edes vaivaudu vastaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asenna kotiisi peilejä joka puolelle. Johan katoaa himo ahmia, kun näkee pulskat poskensa.

Pläh. Mulla on painoindeksi päältä kolmenkymmenen, ja posket lommolla. Olisikin kätevää, jos rasva jakautuisi tasaisemmin. Siirtäisin mieluusti paksuista pohkeistani naamaan ja kaulaan täytettä.

Vierailija

Kuules ap! Lihavuuden taustalla voi olla hyvin monenlaisia syitä. Et voi tietää kenenkään tuntemattoman ihmisen asioita. Nyt vähän sitä kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan! T. Hoikka jolla on myötätuntoa. 

Vierailija

En ymmärrä lite ihmisii jaksaa kiinnostaa toiste ulkonäkö .. Vittuako sitten jos joku on lihava.. Oisit vaa "tyytyväine" omiin mittoihis vai onks tääl nii huono itsetuntosii et lihavien mollaamine on ainut juttu mistä saatte kusisee elämäänne jotai iloa.. Eipä oo triltä pois. Ja EI en itse Ole lihava jos joku nyt haluaisi tähän kommentoida että lihavaa vaan vituttaa :D

Vierailija

Ei apua. Päinvastoin tulee enemmän keikisteltyä ja ihailtua, etten mä niin lihvalta näytäkään. Mumsmums seksyy, seksyy..

118 kiloa silkkaa seksiä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat